Mies ehdotti kahta minilomaa kesäksi: viikonloppuristeilyä Ruotsiin ja loppukesästä parin päivän rentoutuslomaa kylpylään
Olen pettynyt enkä kehtaa sanoa miehelle ETTEN halua kumpaankaan kohteeseen, MUTTA meillä ei ole aikaa kaukolomailla. Minulla ei ole lomaa laisinkaan, ja miehen lomaa ei voi lykätä. Lapsia ei ole, että vapaita olemme.
Helkutin keskiluokkainen elämä!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, minä tykkäisin risteilystä ja kylpylästä!
Junttien lomailua.
Kylpylässä voisi ottaa ihania hoitoja ja sitten valmiiseen ruokapöytään! Hyvinkin romanttista ja kivaa, jos haluaa.
Eikä tarvitse siivota, laittaa ruokaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Risteilyt ja kylpylälomat tarkoittavat miehille jatkuvaa seksiä. Oletko valmis tähän?
Minun miehelle risteilyt ja kylpylälomat tarkoittavat rentoutumista ja yhteistä laatuaikaa.
Mun elämä on pelkkää lomaa. Nyttenkin lomalla ja lomalta lähdetään lomalle josta jo suunnitellaa lomaa naapurimaihin, sitten palataan tänne lomailemaan loppuvuodeksi.
Ai, mutta lomailukin muuttuu arjeksi, ettei tämä oikeasti ole lomaa. Syödään joo ja otetaan arskaa, nauretaa muille turusteille, jotka on pikku kesävaatteissa, vaikka ite mennää viel toppatakeissa. 28 astetta niin riisun. Mutta ei niitä turistijuttuja jaksa vuodesta toiseen. Lomakin voi uuvuttaa ja siitä tarvii välillä lomaa. Viikonloppu spa on just se. Mennään heti huomenna.
Sano,että ei kiitos,en lähde. Mies nauttii kyllä lomastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset lomailut pitäisi muutenkin kieltää. Eikö kukaan ajattele ilmaston parasta?
No eivät ne sun Berliinin ja Japanin matkasi sen ekologisempia ole, viherpesijä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menisi juopotteluksi molemmat "reissut". Mitään muuta tekemistä noissa ei ole.
Hirveän kallista jo pelkästään laivassa. Mutta jos mies maksaa mikäs siinä sitten.
Me ollaan käyty minilomilla just näissä Amsterdam ja Kööpenhamina sekä Riika.
Kunnolla irti kotimaisista kuvioista.
Ok, valkoro.ska.
Minä sanoisin että ei
Vaan mentäisiin vaikka Tampereelle tai Turkuun hotelliin tai Pärnuun tai Tallinnaan
Ei yötä laivassa hyi eikä tipulilapsiperhekylpylöissä myöskään
Tää on taas tätä. Mun "lomareissut" on tasoa kirjastossa käyminen puoliksi päivää ja sitten takaisin kotiin. Kylpylöistä ja risteilystä voi vain uneksia. Puhumattakaan ulkomaan reissuista?
Minäkin pidin tuollaisista lomista, kun olin paremmassa fyysisessä kunnossa ja lapsi oli vielä koululainen. Mukava lyhyt irtiotto arjesta.