Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti kahta minilomaa kesäksi: viikonloppuristeilyä Ruotsiin ja loppukesästä parin päivän rentoutuslomaa kylpylään

Vierailija
24.05.2026 |

Olen pettynyt enkä kehtaa sanoa miehelle ETTEN halua kumpaankaan kohteeseen, MUTTA meillä ei ole aikaa kaukolomailla. Minulla ei ole lomaa laisinkaan, ja miehen lomaa ei voi lykätä. Lapsia ei ole, että vapaita olemme. 

Helkutin keskiluokkainen elämä!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kunhan eläkepäivät koittavat, sitten sinullakin on aikaa lomailla:D.

Olen lähdössä kolmeksi viikoksi heinäkuussa Espanjaan ja juuri varasin myös lennot marraskuulle kolmeksi viikoksi. Syyskuun kolme viikkoa on jo varattuna. Pitäisköhän vielä lokakuullekin varata?

Vierailija
42/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ehdotus. Mitä jos keksit itse jotain parempaa, jos ei miellytä, jotain mikä sopii teidän aikatauluun ja budjettiin. Pidennetty viikonloppu-loma jossainpäin Eurooppaa. Lentoja löytää kohtuu halvalla, samoin majoituksen, jos näkee vähän vaivaa ja on mielikuvitusta. Entä mökkeilyä, kiinnostaako. Ei kun tutkimaan, mitä kaikkia mahdollisuuksia löytyy. 

Eikö ole kiva kun ehdottaa edes jotain? Tai epäiletkö etteikö hän voisi innostua muista vaihtoehdoista? Sinä olet tyytymätön näistä suunnitelmista, eikö ole sinun asia avata suusi ja muuttaa tilannetta. Muista kuitenkin, järjestelyjen hoitamisessa on oma vaivansa, etkä voi vain sysätä sitä kaikkea hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, minä tykkäisin risteilystä ja kylpylästä! 

Sama, mun mies ei ehdota yhtään mitään ja joku kitisee tälläsestä. Olen kateellinen.

Vierailija
44/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Menossa kylpylään. Risteily Gotlantiin. En välitä aurinkorannoista enkä pitkistä lentomatkoista. Joku kulttuuriloma Europpaan ehkä olisi kiva mutta ei ole oikein aikaa nyt vaikka olisi varaa.  

Vierailija
45/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mikä noissa on vikana. Pienet on teidän ongelmat. Olen matkaillut tosi paljon lasten kanssa ympäri maailmaa, mutta milloin vaan nuo kelpaisivat. Ruotsiin matkalla ihanaa saaristoa, kaunis ja trendikäs Tukholma, hyvää ruokaa ja viiniä. Ja kylpylä on aina ihanaa ylellisyyttä.

Mitä ylellisyyttä näet kylpylässä?

Mitä ihanaa on Tukholmassa, hirveen tylsä kun n jo monta kertaa sen nähnyt.

Olen asunut Tukholmassa vuosia ja silti on aina tosi kiva mennä sinne käymään.

Vierailija
46/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttäisi. Meillä mies tykkää yllättää mut jollain "luksusviikonlopulla" ja olen yrittänyt sanoa nätisti, että samalla rahalla saisi jotain paljon kiinnostavampaa. Sanotaanko, että sviitissä Ruotsin laiva vai kolme päivää Roomassa? Ei tarvitse kahdesti miettiä....

Vierailija
47/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lomailu ole pakollista eikä matkailu. Menette sitten vuoden päästä. Ruotsin laiva ja kylpylä ovat minustakin ennemmin koettelemuksia kuin lomaa.

Vaihtaisin Ruotsin laivan ja kylpylät Köpikseen. 

Ehdotan ap:lle ja miehelle Tallinnaa.

Vierailija
48/48 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta olkaa Tukholmassa edes yksi yö niin ehditte käydä edes jossain.