Mies ehdotti kahta minilomaa kesäksi: viikonloppuristeilyä Ruotsiin ja loppukesästä parin päivän rentoutuslomaa kylpylään
Olen pettynyt enkä kehtaa sanoa miehelle ETTEN halua kumpaankaan kohteeseen, MUTTA meillä ei ole aikaa kaukolomailla. Minulla ei ole lomaa laisinkaan, ja miehen lomaa ei voi lykätä. Lapsia ei ole, että vapaita olemme.
Helkutin keskiluokkainen elämä!
Kommentit (37)
Mies pärjää varmaan ilman seksiä pari päivää, niin saanko lähteä tilallesi? Yhtään mikään loma kelpaisi.
Mikäs vika noissa muka on? Voittehan pistää vielä elämän kunnolla risaiseksi ja ottaa laivaan hytin merinäköalalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, minä tykkäisin risteilystä ja kylpylästä!
Junttien lomailua.
Kylpylässä voisi ottaa ihania hoitoja ja sitten valmiiseen ruokapöytään! Hyvinkin romanttista ja kivaa, jos haluaa.
Meillä mies päätti tämän vuoden lomakohteen kysymättä multa mitään ja tein selväksi, että oli kyllä viimeinen kerta, kun tekee tuollaisen tempauksen.
Miksei naikkonen uimahalliin ja mies Pattayalle .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä noissa on vikana. Pienet on teidän ongelmat. Olen matkaillut tosi paljon lasten kanssa ympäri maailmaa, mutta milloin vaan nuo kelpaisivat. Ruotsiin matkalla ihanaa saaristoa, kaunis ja trendikäs Tukholma, hyvää ruokaa ja viiniä. Ja kylpylä on aina ihanaa ylellisyyttä.
Mitä ylellisyyttä näet kylpylässä?
Mitä ihanaa on Tukholmassa, hirveen tylsä kun n jo monta kertaa sen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä noissa on vikana. Pienet on teidän ongelmat. Olen matkaillut tosi paljon lasten kanssa ympäri maailmaa, mutta milloin vaan nuo kelpaisivat. Ruotsiin matkalla ihanaa saaristoa, kaunis ja trendikäs Tukholma, hyvää ruokaa ja viiniä. Ja kylpylä on aina ihanaa ylellisyyttä.
Mun mies on pari kertaa vienyt Viroon kylpylälomalle, ja on ollut kyllä mieleistä ja rentouttavaa, sekä romanttista.
Miksi vaihtoehtona pitäisi olla kaukoloma? Eiks Eurooppa kelpaa?
Ap nuo molemmat ehdotukset ovat niin last season. Mitä siellä laivassa oikein tekee. Kylpylälomat on ihan out. Käy mieluummin päivä serenan tyyppisessä paikassa. Siinä on kylpyilyä tarpeeksi.
Tai mene yksin sinne minne haluat. Minä en lähtis kauas kun aikaa ei ole paljon.
Jos ei ole lomaa, ei kauas pääse. Se ei kyllä ole miehen vika, ja jos keksit jotain kivempaa niin sehän on itsestäsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tylsältä kuin seinä. Ero ja köyhä mies pihalle? Vai onko tosirakkautta.
Kiitos illan hauskimmasta kommentista. Olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihanaa on Tukholmassa, hirveen tylsä kun n jo monta kertaa sen nähnyt.
Onhan se paljon isompi ja kiinnostavampi kaupunki kuin mitä Suomesta löytyy. Itse pian taas menossa sinne useammaksi päiväksi. Ja samaan hintaan pääsee nauttimaan merimaisemista laivalla.
Mulla menisi juopotteluksi molemmat "reissut". Mitään muuta tekemistä noissa ei ole.
Hirveän kallista jo pelkästään laivassa. Mutta jos mies maksaa mikäs siinä sitten.
Me ollaan käyty minilomilla just näissä Amsterdam ja Kööpenhamina sekä Riika.
Kunnolla irti kotimaisista kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viiniä ja ruokaa on kaikkialla.
Risteilyt on nykyään täynnä somppuja ja kossuja. Romanien lisäksi. Jos käyttäytyisivät ja olisivat kuten muutkin omaa rauhaa rakastavat risteiljät, mutta kun ei.
Suomalaiset kylpylät tuntuu olevan samanlaisia kaikki. Lapsiperheitä kaikkialla ja meteli on korvia huumaava. Ruoka sinnepäin. Hoidot järjettömän hintaisia ja todella avuttomia... Kaukana ylellisyydestä.
ohikulkija
No ehdota sitten mieleisiä kohteita niissä puitteissa mikä on ajan puolesta mahdollista.
Ajattelin mennä viikoksi kalajoen rannoille juhlimaan. Mökki varattuna.