Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden miehen pauloissa

Vierailija
24.05.2026 |

Nyt tarvitsen hyvää neuvoa, mitä tehdä ja miten jatkaa tästä… Olen tavannut tosi ihanan, komean ja mua naisena arvostavan miehen. Opiskellaan samaa alaa ja käytännössä vietetään arkipäivät samoissa opiskelijaympyröissä, joten käyn syömässä ja olen tämän miehen kanssa arkisin ainakin tunnin tai kaksi yhdessä. Ei olla yhdessä sovittu mikä meidän suhde on, mutta ollaan niin paljon yhdessä ja viihdytään hyvin yhdessä, että ihan parisuhteelta tuntuu. Minulla on häntä kohtaan paljon tunteita ja hänellä minua kohtaan. Olemme olleet tiiviimmin yhdessä lokakuusta alkaen. Kutsutaan häntä herra S:ksi.

Tammikuussa elämääni tuli kuitenkin toinenkin mies, joka viehättää aivan eri tavoin ja on aivan erilainen. Hän on enemmän ns. paha poika ja tekee yleensä mitä haluaa, on vahva persoona, mutta kohtelee minua kuten oikeaa naista. Näen häntä ainakin muutamana iltana viikottain, ehkä viikonloppuisinkin. Eli kun en ole herra S:n kanssa, olen usein tämän herra J:n kanssa… ja aina myös öitä. Hänkin opiskelee, mutta aivan eri alaa ja tähtää korkealle. 

Olen näiden kahden miehen loukussa, en pysty valitsemaan. Kesä tulee ja herra S haluaa meidän viettävän kesää yhdessä ja puhuu matkustamisesta, mutta myös herra J odottaa samaa. Hänen kanssaan kaikki on jännittävämpää ja hän tietää mitä haluaa ja miten saada mitä haluaa ja kiehtoo minua niin paljon. 

Pakko jatkaa vain toisen kanssa ilman, että saavat tietää toisistaan. Mutta miten ja kumpi valita?! Kiltti ja ystävällinen, hän odottaa minua ja ei ikinä tekisi mitään pahaa, mutta se toinen tuo elämään enemmän jännitystä ja saa minut tuntemaan itseni halutuksi!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi varmistua siitä onko sopivan kanssa? Voi olla, että heillä ollut jotain tai sitten ei! Vaimosi oma asia.

Vierailija
22/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin panetat itsesi paksuksi sillä jännämiehellä, ettei vaan olisi vielä suojaväritystäkin. 

Tuon seuraksena herra S älyää dumpata sinut ja lähteä etsimään arvoistaan seuraa. 

Mahan alkaessa pyöristyä jännämieskin suuntaa etsimään uutta pumpattavaa ja jättää sinut keikkumaan vatsoinesi yksinään mikä on sinulle aivan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ansainnut miestä.

Vierailija
24/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mies on noista parempi, mutta toinen sopii paremmin tälle horolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän