Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden miehen pauloissa

Vierailija
24.05.2026 |

Nyt tarvitsen hyvää neuvoa, mitä tehdä ja miten jatkaa tästä… Olen tavannut tosi ihanan, komean ja mua naisena arvostavan miehen. Opiskellaan samaa alaa ja käytännössä vietetään arkipäivät samoissa opiskelijaympyröissä, joten käyn syömässä ja olen tämän miehen kanssa arkisin ainakin tunnin tai kaksi yhdessä. Ei olla yhdessä sovittu mikä meidän suhde on, mutta ollaan niin paljon yhdessä ja viihdytään hyvin yhdessä, että ihan parisuhteelta tuntuu. Minulla on häntä kohtaan paljon tunteita ja hänellä minua kohtaan. Olemme olleet tiiviimmin yhdessä lokakuusta alkaen. Kutsutaan häntä herra S:ksi.

Tammikuussa elämääni tuli kuitenkin toinenkin mies, joka viehättää aivan eri tavoin ja on aivan erilainen. Hän on enemmän ns. paha poika ja tekee yleensä mitä haluaa, on vahva persoona, mutta kohtelee minua kuten oikeaa naista. Näen häntä ainakin muutamana iltana viikottain, ehkä viikonloppuisinkin. Eli kun en ole herra S:n kanssa, olen usein tämän herra J:n kanssa… ja aina myös öitä. Hänkin opiskelee, mutta aivan eri alaa ja tähtää korkealle. 

Olen näiden kahden miehen loukussa, en pysty valitsemaan. Kesä tulee ja herra S haluaa meidän viettävän kesää yhdessä ja puhuu matkustamisesta, mutta myös herra J odottaa samaa. Hänen kanssaan kaikki on jännittävämpää ja hän tietää mitä haluaa ja miten saada mitä haluaa ja kiehtoo minua niin paljon. 

Pakko jatkaa vain toisen kanssa ilman, että saavat tietää toisistaan. Mutta miten ja kumpi valita?! Kiltti ja ystävällinen, hän odottaa minua ja ei ikinä tekisi mitään pahaa, mutta se toinen tuo elämään enemmän jännitystä ja saa minut tuntemaan itseni halutuksi!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valintas ja tee se huolella. Älä jatka tota peliä, koska luultavasti tuut menettää molemmat. Suurin osa miehistä on tyhmiä ja ne ei huomaa mitään, mutta jotkut huomaa ja ne jotkut voi nähdä asian niin, että se nainen manipuloi niitä molempia ja yrittää saada ne tappelemaan hänestä, jos ne saa siis tietää toisistaan. Fiksu ja älykäs mies perääntyy heti noista peleistä, eikä kato taakseen. Joten tee valinta ja ole fiksu sitä tehdessäs. 

Vierailija
2/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen sopii aviomieheksi ja toinen panoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Kiltti jännis systeemi. Kulunut aloitus

Vierailija
4/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen sopii aviomieheksi ja toinen panoksi.

Naiset valitsee jälkimmäisen toosa märkänä ja myöhemmin sitten itkee yyhoona seuraavalle miehelle sitä miten kamala heidän ex-mies oli.

Vierailija
5/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee kuten minä ja jatka liian pitkän aikaa. Jäin kiinni tai siis siten, että toinen miehistä tajusi kun kohdattiin kaikki kolme yliopistolla. Jännämies ei välittänyt vähääkään tapahtuneesta, mutta se kiltimpi ja ehkä sopivampi tajusi ja pian meiltä loppui kaikki. Ja se jännempi jäi kiinni myöhemmin siitä, etten ollut ainoa, enkä edes toinen.

Vierailija
6/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa kumpaakaan. Huomaat myöhemmin miksi näin.

Vierailija
7/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua horoparkaa. Mieti vaikka kumpi loukkaantuisi pahemmin jos saisi tietää touhuistasi. Ja valitse sitten se toinen. Onpahan herkemmälle helpompaa.

Vierailija
8/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain käy niin, että tilanne (ja mies) vie. Luulin löytäneeni aarteen, mutta eräs tosi itsevarma mies halusi käydä lenkkeilemässä kanssani ja ennenpitkää tapahtui välillämme jotain, mikä oli väärin sitä aatteena pitämääni kohtaan. Eikä vain kerran. Olen edelleen hänen kanssaan, mutta en voisi vieläkään vastustaa, jos saisin edelleen kutsuja lähteä lenkille. Eikä se oma kiltti mies tajuaisi ollenkaan mitä tapahtuu.

Vierailija
9/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee kuten minä ja jatka liian pitkän aikaa. Jäin kiinni tai siis siten, että toinen miehistä tajusi kun kohdattiin kaikki kolme yliopistolla. Jännämies ei välittänyt vähääkään tapahtuneesta, mutta se kiltimpi ja ehkä sopivampi tajusi ja pian meiltä loppui kaikki. Ja se jännempi jäi kiinni myöhemmin siitä, etten ollut ainoa, enkä edes toinen.

Ei tietenkään jännis välittänyt, koska hänellä oli vain panetus. Ne jännikset on niin jänniä, koska heitä ei kiinnosta menettääkö naisen, ei tarvetta käyttäytyä. On silleen paineeton olo, kun toinen on pelkkä pano jonka voi korvata tai on monta samanlaista.

Vierailija
10/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo valinta: valitset sen, kenen kanssa vietät yösi. Mieti vaikka sitä, että miksi se kiltimpi ei ole öitä kanssasi? Tai miksi hän ei kiinnosta siinä mielessä ja se toinen taitaa kiinnostaa? Jos ei ole tuntemuksia sillä saralla, valinta on helppo.

Vierailija
11/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama provo. No, ääliöt nyt eivät tunnista provoa vaikka se tänne tunni välein postattaisiin, joten antaa mennä.

Vierailija
12/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoorahan sinä olet.

Vierailija
13/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä h**ra.

Vierailija
14/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas sen parisuhdeprovoja kirjoittavan hullun aloitus. Äskeinen jo poistetiin.

Vierailija
15/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole totta tämä aloitus; kliseisin dilemma ikinä, vaikka onkin vähän jaksettu nähdä vaivaa tarinan eteen.

Vierailija
16/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on tainnut tapahtua jotain vastaavaa. Minulla on kiltti vaimo, jota aloin tapailemaan yliopistossa. Ennen suhteemme ”virallistamista” hänellä oli jokin miespuolinen ystävä tai kaveri, jonka kanssa kävi ulkoilemassa ja juttelemassa. Ihmettelin asiaa, koska oli kuitenkin tutustunut ensin minuun ja sitten tietääkseni myöhemmin tähän toiseen mieheen. En tiedä mitä tapahtui heidän välillään, mutta kerran törmäsin tuohon mieheen tyttöystäväni kanssa ja tämä rauhallinen nainen meni aivan pois tolaltaan, ei saanut oikein sanottua mitään, ikinä en ole sellaista kokenut tämän nykyisen vaimoni kanssa. He vaihtoivat muutaman sanan, olin itse kauempana kun tuntui oudolta olla siinä heidän kanssaan. Se nainen ei saanut sanottua sille miehelle varmaan mitään, tuijotti vain todella yllättyneenä. Se oli todella outoa, mutta myöhemmin tajusin, että noiden välillä on tapahtunut jotain, mutta ei se vaimo koskaan ole kertonut eikä puhu aiheesta. En tiedä kuuluuko asia minulle, mutta me seurusteltiin jo silloin ja jos siinä oli jotain testailua kumpi on parempi, niin ei tunnu hyvältä se.

Vierailija
17/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen nainen ei sovi vaimoksi. Pettäminen on jo tapahtunut seurustelun aikana.

Vierailija
18/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle miehenä on tainnut tapahtua jotain vastaavaa. Minulla on kiltti vaimo, jota aloin tapailemaan yliopistossa. Ennen suhteemme ”virallistamista” hänellä oli jokin miespuolinen ystävä tai kaveri, jonka kanssa kävi ulkoilemassa ja juttelemassa. Ihmettelin asiaa, koska oli kuitenkin tutustunut ensin minuun ja sitten tietääkseni myöhemmin tähän toiseen mieheen. En tiedä mitä tapahtui heidän välillään, mutta kerran törmäsin tuohon mieheen tyttöystäväni kanssa ja tämä rauhallinen nainen meni aivan pois tolaltaan, ei saanut oikein sanottua mitään, ikinä en ole sellaista kokenut tämän nykyisen vaimoni kanssa. He vaihtoivat muutaman sanan, olin itse kauempana kun tuntui oudolta olla siinä heidän kanssaan. Se nainen ei saanut sanottua sille miehelle varmaan mitään, tuijotti vain todella yllättyneenä. Se oli todella outoa, mutta myöhemmin tajusin, että noiden välillä on tapahtunut jotain, mutta ei se vaimo koskaan ole kertonut eikä puhu aiheesta. En tiedä kuuluuko asia minulle, mutta me seurusteltiin jo silloin ja jos siinä oli jotain testailua kumpi on parempi, niin ei tunnu hyvältä se.

Miksi et ota puheeksi? Miksi vaimosi ei puhu? Miksi olet vain hyväksynyt asian?

Vierailija
19/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun miehes sua pidä enää, vaikka pettäisit.

Vierailija
20/24 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi on valinnut sinut, eikä sitä toista, eikö sen tiedon pitäisi riittää sinulle? Heidän väliset asiat ei kuulu sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi