Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?

Vierailija
24.05.2026 |

Vai miten tekisit?

 

Jokainen päivä on liikaa...

Kommentit (274)

Vierailija
161/274 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt lähteä jo aiemmin. Joku burn out mulle siitä tuli (käytännössä vaan nukuin pari kuukautta töiden päättymisen jälkeen) Eli ilmanmuuta lähtisin.

Vierailija
162/274 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/274 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
164/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi jos olisi tässä ketjussa kuvattujen kaltaiset työolot.

Vierailija
165/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta vittuilusta lähden.

Vierailija
166/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska on vaara sairastua pitkäkestoisesti ja silloin et ainakaan voi ottaa uutta työtä vastaan. Työ on tärkeää mutta terveys menee edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi mielenterveys.

Vierailija
168/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yksi mielenterveys.

Minun alkaa jo rakoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihannut työtä, mutta uutta täyskyrpä pomoa.  Otin lopputilin ilman mitään tietoa uudesta työstä.  Kaksi muuta odottivat että löysivät uuden paikan.  

Vierailija
170/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alasta uskaltaako.


Kun on töissä on helpompaa saada uusi työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt lähteä jo aiemmin. Joku burn out mulle siitä tuli (käytännössä vaan nukuin pari kuukautta töiden päättymisen jälkeen) Eli ilmanmuuta lähtisin.

Naapurille oli pomo sanonut kun oli myöhästynyt tunnin töisä tuiskuaamuna "olisit lähtenyt aiemmin". Naapuri oli tokaissut.."no niin olis pitänyt lähteä jo kahdeksan vuotta sitten"

Vierailija
172/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.

Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En aio palata takaisin lomalta 

Vierailija
174/274 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.

Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.

Lyhyempi tuska kuin eläkeikään asti sinnittely?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/274 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.

Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.

Lyhyempi tuska kuin eläkeikään asti sinnittely?

Saikkua loppuajaksi?

Vierailija
176/274 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin, jos en tarvitsisi palkkaani ja olisi toivoa saada uusi työpaikka. Asuntolaina maksettu, mutta tarvitsen silti palkkani enkä halua olla minkään "tukitoimiston" tai työkkärin pompoteltavana.

Vierailija
177/274 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri samassa tilanteessa joskus ja lähettelin hakemuksia. Lopulta minut lomautettiin ja sitten sain melkein heti uuden työn.

Vierailija
178/274 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.

Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.

Kenelle sinun tarvitsee selitellä? Ehkä esimies tai henkilöstöpuolen edustaja saa kysyä syitä mutta ei ne sinun päätä voi väkisin kääntää.

Vierailija
179/274 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittelen seuraavaan palkkanauhan päivään asti eli 19.6. niin saan kuin lopussa täyden kuun palkan. 

Vierailija
180/274 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ja ajattelen asiaa joka päivä.