Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?
Kommentit (274)
Välittömästi jos olisi tässä ketjussa kuvattujen kaltaiset työolot.
Seuraavasta vittuilusta lähden.
Kyllä, koska on vaara sairastua pitkäkestoisesti ja silloin et ainakaan voi ottaa uutta työtä vastaan. Työ on tärkeää mutta terveys menee edelle.
Minulla on vain yksi mielenterveys.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain yksi mielenterveys.
Minun alkaa jo rakoilla.
En vihannut työtä, mutta uutta täyskyrpä pomoa. Otin lopputilin ilman mitään tietoa uudesta työstä. Kaksi muuta odottivat että löysivät uuden paikan.
Riippuu alasta uskaltaako.
Kun on töissä on helpompaa saada uusi työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt lähteä jo aiemmin. Joku burn out mulle siitä tuli (käytännössä vaan nukuin pari kuukautta töiden päättymisen jälkeen) Eli ilmanmuuta lähtisin.
Naapurille oli pomo sanonut kun oli myöhästynyt tunnin töisä tuiskuaamuna "olisit lähtenyt aiemmin". Naapuri oli tokaissut.."no niin olis pitänyt lähteä jo kahdeksan vuotta sitten"
Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.
Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.
Kyllä. En aio palata takaisin lomalta
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.
Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.
Lyhyempi tuska kuin eläkeikään asti sinnittely?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.
Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.
Lyhyempi tuska kuin eläkeikään asti sinnittely?
Saikkua loppuajaksi?
Irtisanoutuisin, jos en tarvitsisi palkkaani ja olisi toivoa saada uusi työpaikka. Asuntolaina maksettu, mutta tarvitsen silti palkkani enkä halua olla minkään "tukitoimiston" tai työkkärin pompoteltavana.
Olin juuri samassa tilanteessa joskus ja lähettelin hakemuksia. Lopulta minut lomautettiin ja sitten sain melkein heti uuden työn.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt lomalla ja stressaan jo töihin paluuta.
Harkitsen irtisanoutumista. Mutta en jaksaisi selitellä miksi lähden. Kuukauden irtisanomisaika työssä tulisi olemaan TUSKAA.
Kenelle sinun tarvitsee selitellä? Ehkä esimies tai henkilöstöpuolen edustaja saa kysyä syitä mutta ei ne sinun päätä voi väkisin kääntää.
Sinnittelen seuraavaan palkkanauhan päivään asti eli 19.6. niin saan kuin lopussa täyden kuun palkan.
En tiedä ja ajattelen asiaa joka päivä.
Olisi pitänyt lähteä jo aiemmin. Joku burn out mulle siitä tuli (käytännössä vaan nukuin pari kuukautta töiden päättymisen jälkeen) Eli ilmanmuuta lähtisin.