Jos vihaisit työtäsi, irtisanoutuisitko ennen uuden työn löytymistä?
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ja ajattelen asiaa joka päivä.
Siinä tapauksessa lähtisin, ei kannata pilata koko elämää työtä miettimällä.
Mietin eilen illalla ja aamulla heräsin ennen herätyskelloa viideltä miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ja ajattelen asiaa joka päivä.
Siinä tapauksessa lähtisin, ei kannata pilata koko elämää työtä miettimällä.
Mietin eilen illalla ja aamulla heräsin ennen herätyskelloa viideltä miettimään.
Ei sinulle siitä makseta.
Irtisanoin itseni huhtikuussa ja mulla alkaa opinnot elokuussa. Olin kolmivuorotyössä, nukuin huonosti ja heräilin öisin. Välinehuoltajana sairaalassa ja kyllästyin totaalisesti. Meni täysin voimavarat ja en jaksanut enää mitään.
Tuli kaikenlaisia rasitusvammojakin. Pomoja ei kiinnostanut tilanne ja aina työ oli yhtä raskasta. Illasta aamuun, 6 päivän viikkoja yms. Toki jännittää tuleva.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoin itseni huhtikuussa ja mulla alkaa opinnot elokuussa. Olin kolmivuorotyössä, nukuin huonosti ja heräilin öisin. Välinehuoltajana sairaalassa ja kyllästyin totaalisesti. Meni täysin voimavarat ja en jaksanut enää mitään.
Tuli kaikenlaisia rasitusvammojakin. Pomoja ei kiinnostanut tilanne ja aina työ oli yhtä raskasta. Illasta aamuun, 6 päivän viikkoja yms. Toki jännittää tuleva.
Onneksi pääsit pois! Kaikkea hyvää jatkoon!
Tein niin viime kerralla. Viikon pidin "lomaa" lopareiden jälkeen, olin viikon väliaikaisessa työpaikassa ja sitten sain paremman työpaikan. Siellä olen ollu nyt yli jotain 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ja ajattelen asiaa joka päivä.
Siinä tapauksessa lähtisin, ei kannata pilata koko elämää työtä miettimällä.
Mietin eilen illalla ja aamulla heräsin ennen herätyskelloa viideltä miettimään.
Ei ole tervettä tuollainen. Eikö sinulla ole elämää? Perhettä? Ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ja ajattelen asiaa joka päivä.
Siinä tapauksessa lähtisin, ei kannata pilata koko elämää työtä miettimällä.
Mietin eilen illalla ja aamulla heräsin ennen herätyskelloa viideltä miettimään.
Ei ole tervettä tuollainen. Eikö sinulla ole elämää? Perhettä? Ystäviä?
Voi olla perheen ja ystävien keskellä ajattelemassa työtä.
En vihannut tekemääni työtä, mutta silti lopetin. Määräaikaisia soppareita yksi toisensa jälkeen, eikä edes vihjettä vakituisesta. Lopulta meni kuppi nurin pomon toimintaan ja sanoin että teen tän sopparin loppuun ja lähden.
Vierailija kirjoitti:
En vihannut tekemääni työtä, mutta silti lopetin. Määräaikaisia soppareita yksi toisensa jälkeen, eikä edes vihjettä vakituisesta. Lopulta meni kuppi nurin pomon toimintaan ja sanoin että teen tän sopparin loppuun ja lähden.
Minä lähden vakituisesta täysipäiväisestä osa-aikaiseen + keikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihannut tekemääni työtä, mutta silti lopetin. Määräaikaisia soppareita yksi toisensa jälkeen, eikä edes vihjettä vakituisesta. Lopulta meni kuppi nurin pomon toimintaan ja sanoin että teen tän sopparin loppuun ja lähden.
Minä lähden vakituisesta täysipäiväisestä osa-aikaiseen + keikkaan.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihannut tekemääni työtä, mutta silti lopetin. Määräaikaisia soppareita yksi toisensa jälkeen, eikä edes vihjettä vakituisesta. Lopulta meni kuppi nurin pomon toimintaan ja sanoin että teen tän sopparin loppuun ja lähden.
Minä lähden vakituisesta täysipäiväisestä osa-aikaiseen + keikkaan.
Sama mielessä. Siivousala
Vierailija kirjoitti:
"Jos"?
:D
No "kun", aiotko irtisanoutua?
En. Tekisin työt ns. löysin rantein ja saikuttaisin hyvin herkästi.
Näinä aikoina mikään ei ole yhtä typerää kuin irtisanoutuminen. Sehän johtaa karenssiin ja toisaalta et ole validi työnhakija uusien työnantajien silmissä.
Vierailija kirjoitti:
En. Tekisin työt ns. löysin rantein ja saikuttaisin hyvin herkästi.
Näinä aikoina mikään ei ole yhtä typerää kuin irtisanoutuminen. Sehän johtaa karenssiin ja toisaalta et ole validi työnhakija uusien työnantajien silmissä.
Entä jos ei ole mahdollista löysäillä kun pomo hengittää niskaan ja lisää vaatimuksia tulee vaikka resursseja koko ajan vähennetään?
Näinä epävarmoina aikoina en. Ensin uusi työpaikka varmistukseen ja vasta sitten irtisanoutuminen vanhasta.
Kyllä varmaan. Yhdestä paikasta lähdin nopeasti. En jäänyt irtisanomisajaksi. Sain kyllä jo samana päivänä uuden työpaikan. Työtä en vihannut en mitään muutakaan. En vaan jaksanut sitä että töihin piti lähteä vaikka illallaä työpäivän jälkeen kun pomo käski. En lähtenyt. Syyllistettiin siitä että olin ollut sairas. Mitään omaa elämä ei saanut olla vaan sitoutua työpaikkaan. Etukäteen sovittu pitempi vapaa olisi pitänyt perua ja tulla yhtäkkiä järjestettyyn palaveriin. En totellut vaan lähdin sukulaislapsen ristiäisiin. Haukut siitä tuli. Hyvin kauan tästä on aikaa mutta ei ikinä unohdu. Helsinkiläinen päiväkoti oli kyseessä.
Sopeutumishäiriö. Mikä ihmeen sairasloman peruste tämä on ?
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään irtisanoutuisi, ei ole varaa karenssiin
Missä sun säästöt? Minä irtisanouduin enkä ilmoittautunut työttömäksi. Sehän ei ole pakollista. 8 kk työttömänä säästöillä ja löytyi uusi työ. Säästöihin tuli kymppitonnin lovi, mutta sen sai kurottua umpeen puolessa vuodessa. Ei se suuri palkka, vaan pienet menot.
Siinä tapauksessa lähtisin, ei kannata pilata koko elämää työtä miettimällä.