Mikäs olisi paras kestokassi nyt kun sitä pakostakin joutuu hankkimaan jottei tule s-ryhmän nylkimäksi??
Sellainen joka mahtuu taskuun ilman että alkaa pullottaan.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään taidetta, logoja tai muuta roskaa. Musta tai muun tummanvärinen. Yksi väri. 40L tai mitä nyt niihin muovikasseihin nykyisin mahtuu. Mahtuu taskuun.
MIKSI TÄMÄ ON NIIN VTUN VAIKEATA!!!
AP
ja hinta max 5€.
AP
Erehdyin luulemaan sinua naiseksi, joten yritin auttaa.
Pahoittelen, olen huono teidän mt-ongelmaisten kanssa.
Ai sekä että olen mies = mielenterveysongelmainen?
Ei hyvää päivää. Varsinkin kun teillä ei olis ollenkaan varaa heittää kiviä. Niin häiriintynyttä tekstiä tällä palstalla ja 2/3 suomalaisista naisista syö mt-pillereitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan kangaskassi, Erna ei tykkää
Kuka on erna?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kellään kokemusta mahtuuko tämä taskuun. Toikin kallis ja parhaimmat loppuunmyyty.
https://www.stockmann.com/lasessor-vettahylkiva-tekstiilikassi/11517912…
AP
On kokemusta, mahtuu taskuun. Toki riippuu taskusta. Koko on 10 x 10 x 2 cm. Mitä se haittaa jos vähän maksaakin, jos on tyylikäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään taidetta, logoja tai muuta roskaa. Musta tai muun tummanvärinen. Yksi väri. 40L tai mitä nyt niihin muovikasseihin nykyisin mahtuu. Mahtuu taskuun.
AP
ja hinta max 5€.
AP
Ei hyvää päivää. Varsinkin kun teillä ei olis ollenkaan varaa heittää kiviä. Niin häiriintynyttä tekstiä tällä palstalla ja 2/3 suomalaisista naisista syö mt-pillereitä.
Ap
Mene jonnekin äijäpalstalle kyselemään, niin voit saada mieleisiäsi vastauksia. Yleensä on niin, että jos kaikki muut tuntuvat olevan häiriintyneitä tai muuten outoja, niin silloin on itse väärässä seurassa. Kannattaa vaihtaa seuraa. T. yksi häiriintynyt varmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on erna?
Ap
Toisen ketjun mukaan joku Kalasataman tulipalolla perseillyt, en tiedä miten kangaskasseihin liittyy...
Ostoskori. Mahtuu kyllä isoon taskuun.
-Kylmät kädet Ry
Miksi sen pitäisi taskuun mahtua? Voihan sen pieneen tilaan taittuvan varakassin laittaa käsilaukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi taskuun mahtua? Voihan sen pieneen tilaan taittuvan varakassin laittaa käsilaukkuun.
Ei meillä miehillä ole käsilaukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
ja hinta max 5€.
AP
Ap
Mene jonnekin äijäpalstalle kyselemään, niin voit saada mieleisiäsi vastauksia. Yleensä on niin, että jos kaikki muut tuntuvat olevan häiriintyneitä tai muuten outoja, niin silloin on itse väärässä seurassa. Kannattaa vaihtaa seuraa. T. yksi häiriintynyt varmaan
Väitätkö pokkana ettei naiset täällä kirjoita rutkasti täysin häiriintynyttä tekstiä?
Kannattais kyllä tsekata sun oma mielenterveys kun tulit tänne täysin syyttä herjaamaan mua. Ei kyllä normaali ihminen tuollaista tee.