' ' **TAMMITENAVIEN alkuviikko ma-ke**' '
Availempa uutta pinoa..Edellisestä ei enää avautunut viimeinen sivu..Ainakaan mulla..
Jeps..Tänään siis ultra..Vähän jänää, et mitä löytyy..Mun piti olla töissä tänään ja siten myös vapaa lastenhoito huolista, eilen kuitenkin mies ehdotti, että vaihdetaan vuoroja, kun on iltapäivällä meno, jonne ei lapsia pysty ottaan mukaan, mutta onneksi sain kaverin lähtemään mukaani vähän lapsia kaitsemaan siksi aikaa.. :)
Lauantai siis meni töissä ja ihan kivaa oli pitkästä aikaa..Alkoi vaan väsyttää kahden aikaan ihan sikana ja sinnittelin viiteen asti..Puoli kuuden jälkeen pääsin nukkumaan ja eiköhän neiti herättänyt mut pärinällään ennen yhdeksää..Se on nyt oppinut päristämään ja pärisee kokoajan..
Oireisto ei ole kummoinen vieläkään mitä kovasti ihmettelen..
Oho, nyt pitää alkaa toimimaan, että keritään sinne ultraan..Palaillaan..
pikku_ruu & minimii rv 6+6 tai 6+3
Kommentit (44)
Lastwish ja Allu: Ihanaa saada teidät tälle puolelle, kyllä mä jo odottelinkin tuttuja tänne :) :D, :D!!! Mitenkäs te voitte? Onko muut lapsukaiset jo tietoisia uudestsa tulokkaasta?
Oon pyöriny vähän täällä taka-alalla. En ole kauheasti uskaltanu innostua kun välillä valtaa epätoivo, että entäs jos tuo masuasukki onkin tuulimuna tai harhaa. Oireita on vähän ja pahaaoloa ei oo. Tässä sitten ihmettelen jo senkin vuoksi, että olenko oikeasti raskaana. No onhan mulla perineteiset turvotukset ja rinnat hieman arkana ja itken kokoajan, joten eiköhän toi asukki tuolla kasva vielä. Kävin kyllä jo pyytämässä virallisen todistuksenkin työnantajalle valmiiksi sitten kun tuntuu siktä, että voi asiasta hänelle kertoa.
Mites muuten te muut, oletteko milloin ajatelleet kertoa asiasta pomolle? Meille kun tää kaikki on ihan uutta kun on tosiaan ensimmäinen tulossa. Nää kaikki oireilut ja niiden puuttuminen hieman pelottaa ja hirvittää. Kaikkeen reagoi turhan tarkasti ja siihen nauttimiseen ei oikein uskalla heittäytyä.
No tulipas nyt omaanapaa, mut eikös tää ollut se yksi kanava helpottaa omaa oloa ?! ;)
-huhtityttö-
Kiitoksi kiitoksia, olo on hutera ja etova ja väsynyt mutta ikionnellinen, sisaruksille kerron vasta kun olen turvallisesti yli sen maagisen 12viikon :D
Äidilleni kerroin eilen <3
Mukavaa vapaapäivää
Lastwish 5+1
tänään piti vielä kerran testata ja nyt oli sen verran vahva viiva jo että ehkä tässä voisi testaamisen lopettaa *nolo*
mie olen ajatellut raskaudesta kertoa vasta kun 12vko on täynnä. lapsille varmaan vasta sitten kun maha alkaa näkyä, eihän ne tietty tajua että odotusta on moooonta kuukautta.. ja pomolle kerron elokuussa kun palaan töihin. kiva " työhönpaluulahja" ilmoittaa että jään heti kohta uudestaan pois :D esikoisesta kerroin vasta rakenneultran jälkeen eli lähempänä rv20. onkos se rv 20 vai 22 vai mikä se raja mihin mennessä pomolle on " pakko" ilmoittaa?
Eilen sain tiedon että olen raskaana = ) normaalit " virtsatestit" näytti negaa, verikokeessa hcg yli 60. Neuvolantäti väitti ennen verikoetta että nuo testit on luotettavia, laittoi kuitenkin verikokeeseen...nolona pyyteli anteeks kun tuloksia soittelin =) Onneks näin.
Tämä tulokas on nyt meidän toinen, esikoinen 1v8kk. Toivotaan että kaikki menee hyvin. -Siiricata rv 7?