Miten paljon Kela korvasi edellisestä lääkeostoksestasi?
Kommentit (67)
Ei mitään , ostin iriittiin eli värikalvontulehduksen tippoja ja voidetta. Jostain syystä kela ei korvaa näistä yhtään mitään.
Ei yhtään, koska omavastuu vuoden alussa on 50 e.
En muista, muutaman euron. Kelakorvattavan antibioottikuurin olen viimeksi ostanut kun pian täysi-ikäinen lapseni oli alakoulussa...
Ei yhtään, mulla ei ole reseptilääkkeitä.
Ei centtiäkään. Kaiken maksoin toimeentulotuestani. - Kun sain maksettua myös hammaslääkäri käyntini samasta toimeentulotuesta, niin olin kuukauden lopussa helpottunut, että selvisin kuukaudestani ilman, että budjettini olis mennyt miinukselle.
Sen sairastumisensa haluaa kostaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sairastuneet siis tekevät noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap näyttää olevan kostoretkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap näyttää olevan kostoretkellä.
Kela korvaa erittäin merkittävän osan KAIKKIEN asiakkaiden resepilääkkeistä
Kela maksoi Buranapurkin ja vaati sen jälkeen minua myymään kesämökkini. Ihan älytöntä touhua.
Ei yhtään. Pidän aina vuoden varmuus lääkevaraston sydän- ja sepelvaltimotautini ja diabetes 1 takia. Maksan lääkkeeni itse kokonaan. Kela tuettuja lääkkeitä saisi vain 3 kk annokset, siksi näin. Kuolisin ilman lääkkeitä ja siksi pidän vuoden varaston itselläni.
En tiedä kelan osuutta, maksan 50e erityiskorvattavuudella. Ilman merkintää omavastuuta jäisi 80e. Kerran kuussa ostan paketin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään , ostin iriittiin eli värikalvontulehduksen tippoja ja voidetta. Jostain syystä kela ei korvaa näistä yhtään mitään.
Näistä sai ennen korvausta. Tulee muuten tosi kalliiksi, kun tipat säilyy vain 28 pv eli joka kuukausi joutuu ostamaan uudet.
Vierailija kirjoitti:
Ei centtiäkään. Kaiken maksoin toimeentulotuestani. - Kun sain maksettua myös hammaslääkäri käyntini samasta toimeentulotuesta, niin olin kuukauden lopussa helpottunut, että selvisin kuukaudestani ilman, että budjettini olis mennyt miinukselle.
Noin se ttt toimii. Ei ihme, että Suomen talous on kuralla.
Noin 950 euroa. Reumalääke. Reilun 620 euron katto ylittyi jo pari kuukautta sitten eli loppuvuoden saan lääkkeet 2,50 euron omavastuulla.
450 euroa tarkoittaa sitä että ostat jotain kalliita lääkkeitä, esim. Botuliini pistoksia tai muita lumelääkkeitä migreeniin. Ja reseptit tietysti haet yksityisklinikoilta, et terveyskeskuksesta.
Yli 1000e. Kallis biologinen lääke erityisluvalla.
Ei yhtään. Ostin reseptivapaita Banadolia ja Ibumaxia.