Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ KESÄkuisten alkuviikko ma-ke ~*~

14.05.2007 |

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuja Huldalle!!!

Nyt tänään valittelin kanssa neuvolassa liikkeiden vähyyttä ja oikeesti tuntuu kanssa että vois napata purrin jalasta kiinni tosta mahan päältä kun tuntuu niin selvästi.. Ei ainakaan viime viikolla lääkäri sanonu vedenmäärästä mitään...

Noh pikkanen tais kuulla äidin murheen ja tänään onkin sitten menty ja möyrytty monen päivän edestä varmaan.

Parturi reissu takana, ja pakko sanoo että hyvää teki! Värjäys, latvojen tasaus ja sokerina päälle ripsien värjäys!! Nyt voin lähtee kohti synnäriä mun puolesta.. silmätkin näyttää silmiltä.. en oo koskaan aikasemmin värjänny ripsiäni =P

Miehellä vika yö ja kun sain pojat nukkuun kävin yksin saunomassa kunnolla.. olikin tujut löylyt!

Viime yönä valvoinkin taas menkein tonne 4 taas vaihteeks ja sit jo 8 ylös poikien kanssa... mulla nää illat on jo ihan yliväsymystä ja siks en pysty kun aamuyöstä vasta nukkumaan.. no jos tuo miehen rutake antais mun nukkua pyhien aikana vähän talteen tota unta tai edes univelkaa pois!!!

Niin ja oli tänään neuvolakin...

paino nyt + 5,5kg (alkuun) viikko nousua en muista ja korttikin autossa

Hb 126

sf 34

RT

ei kiinnittynyt

pissi puhdas

RR jotain 133/86 muistaakseni eli mulle hyvä..

Edelleen tarkkaillaan noita paineita ja jos tulee vanhoja tuttuja oireita niin samalla vauhdilla tayssiin (tuli käsky) ja ne saa päättää mitä tekee!

Olikohan mulla vielä muuta.... no palaan kumminkin aamusta taas katteleen kuulumisia...

Ollaankos sitä rv 37 täysaikasia vai miten se meni??

Mani ja purri rv 37!!!!!!!! POKS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla