Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ellit vk 20***

14.05.2007 |

No niin, äitienpäivä on juhlittu, kakkua ei tullut liikaa syötyä, kun vein kakun anoppilaan, jossa palan siitä söin, no sitten kylläkin mies vei meiät ravintolaan syömään, joten.... Vaakalukema ei siis tänä aamuna juuri miellyttänyt... No, äitienpäivä on kerran vuodessa vaan... Niin ja perjantaina tuli niitä irtokarkkeja ostettua, mutta siis nehän oli pahoja!!! Mitä???!! Kolmisen viikkoa ilman irtokarkkeja ja maku oli muuttunu kamalaks... No, hyvä vaan, eipä tartte niitäkään ostella... Josko suklaapatukka silloin tällöin riittäisi. Paha vaan, kun haluis maistaa sitä uutta Fazerin salmiakkisuklaata =) Ja sehän on iso levy...

Ne menkatkin nyt sitten vihdoin ja viimein päätti ilmaantua, joten josko osa tuosta vaa' an lukemasta olis turvotusta... Toivotaan.. Ennen mulla oli aina (siis ennen esikoista ja näitä cerazette pillereitä) kellontarkka 28 päivää tuo kierto, nyt pillereiden lopetuksen jälkeen virahti 47 päivään... toivottavasti tasaantus pian...

Esikoinen antoi hienon " äitienpäivälahjan" , oppi kävelemään lauantaina! Ja voi kun mä tunsin niin suurta ylpeyttä! MINUN lapseni kävelee! =)

Mutta nyt taas lenkille! Palailen iltapäivällä!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: Niin tylsää, että testi tuolla lailla haamuilee. Mutta, peliä ei todellakaan ole vielä menetty. Koitas ihmeessä jotain muuta testiä. Esim. mun kummitytön äiti on saanut cb:en testistä useesti negaa ja apteekin omalla testillä plussannut (Sillä on noita raskauksia ollut, mutta viisi keskenmenoa).

Mulla ei oo suuremmin mitään kerrottavaa, kun en ole saanut liikuttuakaan juurikaan yhtään. Huomenna tarttis tehdä oikein suursiivous, kun on koti päässyt ihan retuperälle (sanahirviö) näitten meijän flunssien aikaan. Siivoominen on jotenkin niin tylsää, mutta tuloksia on kyllä ihana ihailla sen jälkeen. Ja eiköhän siinä muutama gramma kuihdu kun imuria ja moppia oikeen kunnolla heiluttaa.

Viikonlopuksi ois tarkoitus lähteä mökkeilemään taas, saa sitten rentouduttua oikein kunnolla.

Mä oon nyt yrittänyt muuten lopetella tupakan polttoa. Jospa siitäkin ois hyötyä raskautumiseen. Oon polttanu nyt enää noin yhden tupakan per päivä...lopetan kohta kokonaan...toivottavasti.

Mutta mukavaa Helatorstaita teille...ja viikonloppua. En oo varma kerkiinkö käymään ennen maanantaita.

Love you all,

Anessa-selkärangaton...;)

Vierailija
22/34 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanne - clearbluen viivat on kaikki sinisiä, niissä ei kai viivanpaikkaa olekaan. Ainakin mä sain kerran sillä ihan selvän negan missä ei näkynyt minkäänlaista häivähdystäkään vaikka kuin olis käännellyt tikkkua ylös ja alas. Eli sinistä haalean haaleaa viivaa se näytti. Enkä nyt käy vielä mitään testailemaan. Katotaan kylmähermoisesti muutama päivä. En jaksa taas stressata jostain hämärästi näkyvästä viivasta ja arvuutella että onkohan se jotain vai ei.

Anessa - Mahtavaa! Että lopetat sitten vielä röökaamisenkin. Se on hieno päätös. Mä lopetin 4 vuotta sitten (kesällä tulee täyteen) enkä ole katunut päivääkään. Voin nimittäin sanoa, ettei mene pitkääkään lopettamisen jälkeen, ettei voisi kuvitellakaan vetävänsä röökiä. Mulla oli silloin lopettaessa monta kuukautta kotona tupakkaa. Olin luvannut itselleni, että saan polttaa jos sitä oikeasti haluan. Että jos olen niin idiootti, niin antaa mennä vaan. No, en polttanut ja ajan myötä heitin sitten röökit menemään. Kerran kyllä istuin tunnin ja tuijotin sitä askia, että kummalla meistä on kovempi tahdonvoima.. :) Mutta voitin!! :)))

Tuitulle ja Naanulille morjens! :)

Omas navas ei uutta. En testaa enkä toivo tädin tulevan. En juo viinaa, mutta en mene ostamaan vauvanvaatteitakaan. Katotaan. :/

- Paaru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas vähän taas meidän pinoa..

Eli oireet jatkuu, mutta mahakipu vähän jo helpottaa, tänään tuntui tosi voimakas vihlaisu hetken ja sitten musta on vähän helpompi ollut olla.. Voiko olla että kehittelen nää oireet?? Voi varmaan hyvinkin olla.. Mutta voisko myös olla mahdollista, että olis toi ovis ollu? kun nyt parisen päivää siitä vahvimmasta viivasta mitä sain niillä testeillä (ensin mammaks ja sitten apteekin oma), vaikkakaan en tosiaan sitä tasavahvaa saanut.. Vaikka tuskin teillä mitään röntgenkatsetta millä näkisitte noi mun munasarjat, että onko siellä tapahtunut mitään vai ei ;D.. Mutta palaillaanpa asiaan kun oon kotona :)

Tuitu vielä töissä..

Vierailija
24/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on puntaripäivä taas. Kävin ihan huviksi minäkin, vaikka en ole katsonut lainkaan mitä olen suuhuni laittanut. Ruokavalioon on tällä viikolla kuulunut mm. sipsejä, chilipähkinöitä, 3 suklaapatukkaa, irtokarkkeja, täytekakkua, suklaakakkua, voileipäkakkua, kermaista pastaa ja lisäksi vielä valtavat annokset perusruokaa aina kun mahdollista. Ja tässä tulos:

Paino aamulla 89,4!!

Täh!?? Pudotusta siis viime viikosta 1,4 kg. Ei tämä voi olla totta!!? Miten tässä näin kävi? Nyt mä olen jo vähän huolissanikin, että saako näin käydä ja mistä se johtuu. Oon kyllä syönyt ihan valtavasti, siis ihan oikeasti, enkä ole yhtään vältellyt mitään. (Varmasti aavistitekin jo tuosta listasta.. :)

Omas navas ei muuta uutta. En testaa uudelleen ennen sunnuntaita. Menen käymään äidin luona tänään ja huomenna sit takas kotiin. Mietin kuumeisesti kertoisiko äidille, että menkat on viikon myöhässä. Tekis vähän mieli... :) Oireeton olo muuten jatkuu edelleen. Alamahaa välillä juilii, mutta ei muuta.

Tuitun oviksesta en tosiaan osaa sanoa mitään, kun ei todellakaan ole sitä laserkatsetta.. :D Mut toivotaan parasta! Olis kyllä eri nastaa, jos pamahdettaisiin kaikki tuonne o-puolelle! Vois siirtää vaan Ellit sinne! :)

Nyt äkkii töihin, on paljon hommia tälle päivälle. Käyn vielä iltapäivällä kurkkimassa josko olette käyneet palstalla ja sit oon nettipimennossa sunnuntaihin asti.

- Paaru

Vierailija
25/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, täällä ei ollut aivan noin mukavia vaakalukemia kuin Paarulla... Arg... Menkat aiheuttaa sellaisen suurensuurensuuren makean himon ja eilen kävi vieraita, niin sittenhän sitä piti ne pullat ja mokkapalat kaivaa pakkasesta ja kuinkas sitten kävikään... *huokaus* Eli viime viikkoseen tulis sitten +300g, ja mä kun niin viikko sitten aattelin, että kun paino oli 80,2kg, että nyt tänään se on sitten historiallinen päivä ja paino alkais seiskalla, mut ei niin ei... No, se täytyy nyt taas vaan ryhdistäytyä ja ottaa itseä taas niskasta kiinni!! Jospa se paino alkais sitten ens viikolla seiskalla.. Hyvin muuten oon pysyny ruodussa, lenkillä joka päivä käyny ja silleen, nytkin askelmittari näyttää jo 9000 askelta, eikä kello oo viel ees puolen päivän..

Tänään ja huomenna on viel " pahoja" päiviä, kun on noita synttäreitä, mut sitten seuraava synttäriputki alkaakin vasta heinäkuussa =)

Mies on jo kovasti ruvennu kattelee isompaa autoa, jos tässä nyt sitten sen toisenkin mukulan sais... (mulla vauvakuume, miehellä autokuume=)) Näin kotihoidontuella ei oo oikein vaihtoon varaa, vaikka volkkarirukkaan on noita kilometrejä jo kertynyt kiitettävästi (miehellä kun on 100km työmatka). Nykyisen autoon kun ei oo puhettakaan, että sais 2 turvaistuinta selkämenosuuntaan, vievät uskomattoman paljon tilaa ja sitten kun edessä on turvatyynyt, niin siihenkään ei voi laittaa.. Joten kokoluokkaa suurempaan on siirryttävä.

Paarulla edelleen jännät paikat, kyllä mä jo kovasti raskauden puolesta sulle liputan! Apteekin testillä ite aikanaan esikoisen testasin, niin ei se viiva silloinkaan niin tumma ollut kuin kontrolliviiva...

Naanulilla ja Tuitullakos ne alkaa piinaviikot?

Nanne kp5/??? yk1 (Jipii!!)

Vierailija
26/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aloin juuri vähän tuhruttamaan. Ruskeaa tuli paperiin vessassa. :( Voi perse!! Paniikki. Saas nähdä käykö tässä kuitenkin huonosti. :' ( Yhdet itkut tuli jo.

- Paaru

Vierailija
27/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se siitä ensimmäisestä Pikku-Ellistä. Itkettää.

- Paaru

Vierailija
28/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuri lohtuhali!!! Voi itku.... Liekö sitten käynyt niin, että munasolu on kyllä hedelmöittynyt, muttei sitten kuitenkaan kiinnittynyt? Kun se testi kuitenkin jotain näytti... Näyttikös se testi Anessallakin viimeksi haamua? *Ei muista* Ja sit kuitenkin ne menkat tuli vähän myöhässä, vai mitenkä se nyt sitten menikään...

Sitä oon kans miettiny, et kun testit tulee koko ajan herkemmiks ja herkemmiks, niin varmaan noi tuollaiset " haamut" vaan lisääntyy... Liekö sitten hyvä juttu?

Voi hitsi, kun sitä oli jo niin varma siitä sinun plussasta, itteäkin ihan harmittaa... *halaus*

Vierailija
29/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, jooko? muistatko miten Priscillalle kävi? kävitkö lukemassa tyylikkäitä? No mutta toisaalta parempi varautua huonoon vaihtoehtoon henkisesti, niin sitten jos asiat onkin paremmin kuin huonosti niin se on sit positiivinen yllätys *ymmärsiköhän kukaan mitä yritän sanoa*.. Ikävää joka tapauksessa, jokaiselle ellille sen pienen nyytin soisin.. Halaus sinne, Paaru, kyllä se siitä..

Ja ihan nopeasti, plussaa tuli 800 gr, en edes viitti laittaa lukemia, ku niin ketuttaa.. vaikka ihan omaa syytä :(..

Ja sitten omista oireista: kuten illalla kirjoittelin, eilen tuntui voimakas suht nopea vihlaisu ja sen jälkeen ei oo ollu maha enää kipeä, tänään ei ollenkaan.. Joten itekseni mietin että jospa kuitenkin ne oli oviskipuja.. mene ja tiedä. Ainakin yksi ovisoire jonka tiedän entuudeltaan (innokkuus tonne makuukammarin suuntaan) näyttäyty myös eilen :).. Joten ainakin harjoiteltu on ahkerasti *punastuu* :)

Taitaa tulla mullekin sitten kuitenkin tulla piinaviikko, vaikka yritän kyllä tsempata itteni siihen että menkat tulee..

Että sellaisia tänne..

Vierailija
30/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun käsittääkseni Hcg:tä (istukkahormonia) alkaa erittyä vasta kun kiinnittyminen on tapahtunut (kun istukka alkaa muodostumaan), siis pelkkä hed.munasolu ei tuota hormonia.. Mutta ilmeisesti sitten tossa ihan alkuvaiheessa (kiinnittymisessä) tulee kohtalaisen usein " keskenmeno" ..

tuitu

Vierailija
31/34 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli pakko vielä tulla kertomaan, että ihan uteliaisuuttani mittasin lämmöt ja ne oli koholla!! 36,9 ja 37,1 - mulla, jolla yleinsä hädin tuskin yli 36 astetta :) Huomasin jo päivällä,että vähän vilutti..

Apua, yritä tässä nyt sitten toppuutella itteäs, ja tolkuttaa että rauhassa vaan.. :/

Vierailija
32/34 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki Ellit? Mites Paaru jakselee?

Vierailija
33/34 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska...toi on niin tylsää kun menkat on myöhässä ja on jo ihan melkein varma ja suunnittelee jo omassa pienessä mielessä kaikkea ja sitten se saatanan ämmä tulee kylään...hmmph...kiukku.

Koita nyt jaksaa kuitenkin...

Vierailija
34/34 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

Mä haluan uskoa, että tää mun ei ollu vaan myöhäiset menkat vaan tosi varhainen km. Mulla oli niiiiin erilainen fiilis kuin koskaan ennen. Tissit oli ihan oudot ja alavatsassa oli kyllä sellainen fiilis, että ei voinut olla muuta kuin epätoivoinen yritys kiinnittyä. Nämä menkatkin ovat nimittäin olleet erilaiset verrattuna mihinkään. Paljon Runsaammat ja jotenkin " limaisemmat" . Sori, kun oon näin kuvainnollinen... :) Sanokaa jos ällöttää....

Ihmismieli on kyllä siitä outo, että taitaa sille tulla jotain etiäisiä muista ruumiinosista. Mähän pe-aamuna kun lähdin kotoa töihin lähdin sillä tavalla, että lähdin töistä suoraan äidin luo yöksi. Aamulla otin sidepaketin vessasta kassiin mukaan ihan varmuuden vuoksi. Ja niinhän kävi, että tarve tuli ihan muutaman tunnin kuluttua siitä. Oli silloin to-iltana jo sellainen olo, ettei kaikki ole kunnossa.

No, mut nyt se on ohi, ollutta ja mennyttä ja nyt käydään uuteen yritykseen.

Mies oli kyllä ihana, kun se verenvuoto alkoi. Oli mahtavan empaattinen ja mä oikein yllätyin miten koville se sille otti myös. Oli ihan mieli maassa pari päivää. :( Mut nyt me jatketaan uudella tsempillä! :) Ei saa jäädä liian kauaksi aikaa murehtimaan.

Eli Tuitu, en usko että mulle kävi kuin Priscillalle. Toi mun vuoto on ihan menkkamaista, eli ei toivoa yhtään enää.

Anteeks nyt kamalasti kun tuli näin omanapainen tilitys tästä.

Mitäs muille kuuluu? Tuitulla on ainakin kotona treenit kovasti menossa.. ;) Jatkakaa samaa rataa!

Ja olikos Nanne vihdoin päässyt aloittamaan harjoitukset?

Mitäs Naanuli?

Anessa? Et kuulumisiasi kertonut, vaikka palstalla piipahdit, vai enkö vain huomannut?? On tää pää vielä vähän sekaisin.

Hei, hauskaa alkavaa viikkoa teille!

- Paaru kp3, takarajaa en kierrolle taas tiedäkään, kun nyt oli 33. yk4 alkoi