Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** ELOkuisten ma-ti, vko 20 **

14.05.2007 |

Maanantaihuomenta!

Linkki viikonloppuun: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10299289&p=1&tmode=1&smod…

Silmät ristissä töissä. Onneksi itsellä on lyhyt työviikko, vaikka kyllä jo 4-vuotiaan juhlien järjetämine käy työstä sitten vapaapäivinä.

Mukavaa uuttaa viikkoa!

Västis ja Taimi 26+3 (en millään meinaa tajuta, että viikkoja on jo noin paljon)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun hakemuksei oli saapunut 2.5 ja käsittelyaika on 1kk. Eli luultavasti saan uuden pakkauksen:) Minusta se on kivampi kuin viimevuotinen. Minulla kutisee maha, ja sitä ei tapahtunutesikoisen kanssa. Mutta ei silloin menty millään plus- käyrilläkään, joten laitan nämä kutinat ihan venymisen piikkiin. Ihme on, jos ei tule masuun raskausarpia tällä vauhdilla. Onko kukaan kokeillut Weledan mammaöljyä? Olen itse miettinyt useampaan otteeseen että pitäisiköhän sijoittaa, mutta aina se on jäänyt. tavalliset kosteusvoiteet eivät kuitenkaan tunnu auttavan tässä masun kutinassa...

masukki potkii taas kovaa, tämä tyyppi ainakin kääntyilee melkein kerran päivässä niin että mamman masu paukkuu. toivottavasti asettuu sitten aikanaan oikein päin, ei huvittaisi mikään ulkopuolelta avitettu sikiön käännös:( Mutta mikäs siinä jos perätilasynnytyksen saisi kokea, ei se ennen muinoin ollut mikään syy sektioon. Ja sektiota en kyllä millään haluaisi koska haluan saada lisää lapsia. Vaikkatiedän ettei sektio sitä välttämättä estä, mutta parempi juttu on jos repeää vain alapäästä.

T:Gekko, Muru ja Masu rv 26+5

Vierailija
22/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiimpas tuossa just viimmeiseltä synnytysvalmennus tunnilta. Ihan oli mielenkiintoista taas tänään oli aiheena vauvanhoito. Paljon tuli asiaa mutta suurinosa kyllä jo tuttua juttua, mutta näin ensisynnyttäjänä hyvä käydä mun mielestä. Mies ainaki kuunteli silmät ymmyrkäisinä. Tänään piti taas kaupunki reissulla ostaa muutama vauvanvaate. yhdet potkarit ihan kaupasta eikä vaan kirpparilta. Tosin kirppareilla on kyllä nykyään aikapaljon niin laadukkaita ja käyttämättömän näköisiä vaatteita et melkeen uudesta menee.

Pitäs vissiin tässä pikkuhiljaa alkaa miettimään noitten vauvan tarvikkeidenki hankintaa ku se tää aika menee niin vauhdilla et kohta huomaa et kesäki menny. No toivotaan että kesästä ehtii kuitenki nauttia.

Saas nähdä millon se äityyspakkaus tulee sitä täällä jo malttamattomana oottelen (pääsee hypistelemään niitä ihania vaatteita ym kivaa. Tosin toivon kyllä et saisin sen uuden pakkauksen. Uusihan se on tietysti se viimmevuotinenkin. Sitä tässä vaan mietiskelen et paljonkohan tuo painaa toi pakkaus ku postista pitäs se jotenki kotiinki saaha. ei taida ihan jaksaa kantaa... No se on loppukädessä pikkumurhe eiköhän sen jotenki kotiin saa lainaa vaikka kaupasta ostoskärryjä jos ei muuta keksi.

massussa myllätään ihan mahdottomasti päivänmittaan mitenhän sitä tottuu sit syksyllä taas siihen tyhjään oloon ku asukas onki ulkona

Mut eipä tässä muuta tällä kertaa Teresa81+ ötökkä26+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kannattaa otta ne kottikärryt tai muut mukaan kun lähtee postiin hakemaan:) Täällä pikku2 meinaa venyttäytyä mamman kyljestä ulos:O paistoin uudets apakastimesta innostuneena 58 pullaa, joista syötiin neidin kanssa varmaan 10. Kyllä on olemista ensi yönä kun tuore pulla hoitaa hommaansa masussa... Että pitikin ahmia.

Vierailija
24/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ne, tämän hetken tunnelmat.. Kirjoittaisin vielä, että hermotkinmenee.. Mutta onneksi on tuollainen mies joka nyt touhua tuolla jotain lasten kanssa ja laittoi saunankin ryytyneelle vaimolleen lämpiämään!!!!! Kohta siis saunaan ja sitten petiin. Huomenna on päivä uusi!!

ryytynyt lopen uupunut pönttö-örvelö

Vierailija
25/25 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti edellisen kerran kommentoida sitä töissä jaksamista. Itse teen lähinnä istumatyötä virka-aikana. Ja sekin on välillä rankkaa liitoskipujen vuoksi. Rankempi kolmivuorotyö tehtaassa voisi olla kyllä minulle ihan liikaa. Jos tosiaan supistelee, niin ehdottomasti pitäisi tarkastaa, että paikat ovat kiinni ja sairaslomaakin kannattaa pyytää, jos ei jaksa moista työtä. Tässä vaiheessa huomaa jo kropan muuttuneen ja vaativan vähän erilaista kohtelua.

Kutinoista. On hyvä, että kaikki arvot tarkastetaan. Itsellä vyöruusu aiheutti vyötärölle kutinaa, terkka silti halusi tietää, että onko muualla kutinaa. Terkka kyllä rauhoittui, kun kuuli, että olen saanut diagnoosiksi vyöruusun. Jalkapohjien ja kämmenten kutinat ja varsinkin iltaa kohden ovat usein merkki raskaushepatoosista.

Jotain muutakin ehkä piti kommentoida, mutta taas tämä kirjoittelu venyi, kun piti välillä puhella puhelimessa ym.

Västis ja Taimi 26+4