Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei kykene suuttumaan?
Edes silloin jos hänen perhettään uhataan tai näkee edessään selkeää epäoikeudenmukaisuutta/pahuutta.
Mies on silti passiivinen ja käpertyy kasaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suuttuvat joskus ja jostain. Jos mies hillitsee itsensä naisensa kanssa, eikä hänen nähden suutu, mies suuttuu muualla ja purkaa sen jotenkin muuten tai ihan sivullisiin ihmisiin, joihin ei ole edes mitään syytä suuttua.
Ihminen joka ei koskaan suutu vaikuttaa todella tunnevammaiselta. Eri asia on se miten suuttumukseen reagoi. Ei suuttuessaan tarvitse raivota, huutaa ja rikkoa tavaroita, saati käydä väkivaltaiseksi.
Ei tarvitse olla tunnevammainen, vaan riittää, että hallinta pysyy, ihminen joka on aina kontrollissa ei koe tarvetta suuttua. Suuttuminen on merkki kontrollin menetyksesta, elämän haasteet käyvät ylivoimaiseksi, ei keksi niihin ratkaisua tms.
Suuttuminen on tunne, nyt yrität väittää, että kontrollin menetys vasta kertoo tunteesta, suuttumuksesta, jota jokainen tuntee joskus.
Kuten yritin kertoa viestissä, johon vastasit, suuttumuksen tunteeseen, ei tarvitse reagoida, eikä ainakaan päästää irti kontrollista tunteen vallassa.
En usko, että on psyykkisesti tervettä ihmistä, joka ei koskaan tunne suuttumusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole koskaan "suojellut" minua fyysisesti, mutta olen useamman kerran miesten välisessä riitatilanteessa asettunut hyökkääjän ja mieheni väliin ihmiskilveksi Ei vaadi suuttumusta. Minua olisi suojellut vaaralta se, ettei mies olisi lähtenyt riitelemään toisen miehen kanssa vaan poistunut paikalta, kuten järkevä ihminen tekee.
Pitäisikö sinun vaihtaa lähipiiriäsi? Ei tuollaiset ihmiskilpitouhut ole normaalia.
Et halua tulla naisen suojelemaksi, mieluummin otat turpaan? Mies on toki jo ex.
Eli akkamainen herkkismies siis? Eikös se ole just se mitä naiset nykyään toivovat?
Vierailija kirjoitti:
Millaista elämää oikein elätte, jos teillä on aktiivinen suojeluntarve? Joku vino pino jänniä exiä? Silloin kannattaa pohtia omaa miesmakua.
Elämää, jossa on miehiä. Tosin eipä kukaan mies ole minua koskaan toisilta miehiltä suojannut, jos ei ole ollut turva-alan palkattu ja sekin on tapahtunut vain kerran.
Yksikään nainen ei ole minua ikinä fyysisesti uhannut.
Miehessä pitää aina olla jännyysmomentti.