Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Wolt-kuskin, tai junien siivoustyöt (ei koskaan kantasuomalainen) eroaa orjatyöstä puuvillapelloilla aikoinaan?

Vierailija
24.05.2026 |

Mitä mietteitä?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kikkailla kaverin wolttitililn kautta tukien päälle. Näin pystyy pelaamaan lisätulot tukien päälle. Tällä tavoin pääsee aktiiviseksi toimijaksi. Digirahakaan ei auta. Vieläkin voisi käydä kaverin kanssa kaupassa ja kaveri maksaisi laskun.

Vierailija
62/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi nolo tilanne junissa kun "herrasväen" roskikset tyhjää joku afrikkalaistaustainen. Tämän takia en koskaan käytä vaunujen roskiksia.

En myöskään tilaa ruokaa kotiini.

Mikä siinä on noloa?

Mulle ainakin tulisi itselleni mieleen, olenko räsizti jos joku muun värinen tekisi duunit mun puolestani.

Jos työn tekijänä on valkoinen mihin olen koko ikäni tottunut, homma on ok. mutta jos mun roskiksiani tyhnjentää tummaihoinen tai siivoa mun jaskoja julkisessa vessassa, ajaa mut taksilla jonnekin tai kumartelee nöyrästi marketissa hyllyttäessään alahyllyjä mua alkaa ahdistaan kun tuntuu et män käytän jotenkin hyväkseni sitä että olen valkoinen lihaa syövä hetero.

Alkoi kiinnostamaan miltä mahtaa tuntua kansalaisesta joka edistää maahanmuuttoa kun joku etnisesti valtaväestöstä poikkeava palvelee alipalkatussa työssään tätä valkoista yläluokan jäsentä?

Voiko hän tuntea häpeää siitä että on ollut edesauttamassa tämän ihmisen maahantulemista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän huumekuljetukset tehdään että huumattuna olevaa käytetään viemään matkalaukku jostakin jonnekin . Tai auto. Tai asuntovaunu , auto.  Tai reppu. Putkikassi. Vie tämä sille ja sinne.  Tahdottomaksi huumattu puolinukuksissa vie.  Uskonnoissa ne on usein lähetystyötä tai avustustyö nimillä. Tavarat myynnissä kirppiksellä nimellä hyväntekeväisyys.  Vapaissa suunnissa viedään rahat mitä ei edes ole lupausuhri menetelmällä , allekirjoitat lappuja missä lipasto siirtää heidän tileille rahasi. Uhraaminen nimisiä huijauksia. Jos ei ole muuta antaa anna autosi tai mökkisi tai taikina korut kuin kännykkä. Uhri uskontoja kun viedään ruokaa patsaalle , munkit syö ne harjoitetaan myös budhassa. Tai lehmä on pyhä ei saa syödä mutta se uhrataan kuitenkin. Puhveli uhrataan. Gurut syö sen. Mutta nämä uskontohuijaukset on vain yksi. Työpaikoillakin ne rosvot ottaa muiden tavaroita ja myy. Lähi itäinen vie äkkiä naiselta rahat tavarat vaatteet maksattaa asumiskulut. Sehän köyhäksi tekemistä kun vie jonkun toisen auton tai koiran tai lampaat tai talon. 

Vierailija
64/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittasta tuntuu pahalta, että eriväriset ihmiset tekevät työtä, jota aloittaja jostain syystä halveksuu, vastauksenahan voisi olla se, että lakkaamme ottamasta erivärisiä maahanmuuttajia ja otammekin vain valkoisia.

Vierailija
65/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siten että ne ovat IHAN ITSE tänne tunkeneet tuohon duuniin. Kukaan ei pyytänyt eikä pakottanut. Se taas miten suomalaisia kohdellaan työmarkkinoilla onkin jo toinen asia..

Vierailija
66/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan lisäksi on käytössä Kela-gold.

Vierailija
67/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmin näillä huumekuskeilla on tuloja huumemyynnistä ja kotimaissaan heillä on myös sosiaalituet . 

Vierailija
68/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulijat ei ollu kahleissa, eikä niiden tarvinnu itse soutaa. Niitä ei luultavasti myöskään ruoskittu.

Orjatyötä tarjolla kaikille nykyään. Ei pelkästään niille jotka tulevat tänne.

Satosen ns joustavat työmarkkinat. Amerikan malli. Satoselta unohtui se että Amerikassa on paljon laittomasti maahantulleita jotka tekevät ne surkeimmat hommat. 

Tästä syystä USAn puheet siirtolaisten karkottamisesta ovat aika koomisia.Lisäksi Trump kuvittelee että Aasian halpatyö siirtyy USAan tulleilla.

Vierailija
69/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokosta tai Gambiasta huumekuskiksi Espanjaan tai siivoamaan hotellihuoneita ja varastelemaan. Tai prostituutioon. Gambian prostituutio on ihmiskauppa tasoista. 

Vierailija
70/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi nolo tilanne junissa kun "herrasväen" roskikset tyhjää joku afrikkalaistaustainen. Tämän takia en koskaan käytä vaunujen roskiksia.

Mikä siinä on noloa?

Mulle ainakin tulisi itselleni mieleen, olenko räsizti jos joku muun värinen tekisi duunit mun puolestani.

Jos työn tekijänä on valkoinen mihin olen koko ikäni tottunut, homma on ok. mutta jos mun roskiksiani tyhnjentää tummaihoinen tai siivoa mun jaskoja julkisessa vessassa, ajaa mut taksilla jonnekin tai kumartelee nöyrästi marketissa hyllyttäessään alahyllyjä mua alkaa ahdistaan kun tuntuu et män käytän jotenkin hyväkseni sitä että olen valkoinen lihaa syövä hetero.

Alkoi kiinnostamaan miltä mahtaa tuntua kansalaisesta joka edistää maahanmuuttoa kun joku etnisesti valtaväestöstä poikkeava palvelee alipalkatussa työssään tätä valkoista yläluokan jäsentä?

Voiko hän tuntea häpeää siitä että on ollut edesauttamassa tämän ihmisen maahantulemista?

"valkoinen yläluokan jäsen" kun kyseessä on suomalainen. Toivon että tämä oli sarkasmia lol. 

Vierailija
71/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä ollu tapauksia, jolloin esim pitserian valtias on tilannut kotimaastaan työntekijöitä, jotka eivät ole kielitaitoisia ja jotka eivät edes osaisivat hakea apua, jos pakotetaan työskentelemään vaikka ympäri vuorokauden.

Mutta Suomen valtio ei hyväksy orjuutta, ja tervelle ihmiselle työhönmenokehoitus ei ole orjuutta. Ei sinne töihin enää tulla hakemaan poliisin kanssa. Itse voi tehdä valintansa.

Joskus sotien jälkeen oli aika, jolloin ei suvaittu työstä laistamista. Silloin saattoi tulla matka työmaalle nimismiehen kehotuksesta. Töitä silloin oli kaikille, kun piti rakentaa osittain venäjän tuhoama maa kuntoon.

Vierailija
72/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jää työttömiksi kun miehet Arabiasta Afrikasta Aasiasta vie työpaikat naisten aloilta.  

Vierailija
73/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on noloa?

Se että ollaan otettu orjatyövoimaa maahamme joka palvelee meitä. Rotuerottelu, joka näkyy työtehtävissä.

En ymmärrä, miksi haluat vähätellä orjuutta ja orjien kärsimyksiä rinnastamalla palkkatyön orjuuteen. Orjia on maailmassa olemassa edelleen, mutta sinä et tunne myötätuntoa heitä kohtaan, vaan haluat paukuttaa omaa, rasistista agendaasi. Kyllä, olet rasisti, kun junan siivoojasta huomaat ensimmäisenä ihonvärin etkä tule ajatelleeksi sitä, että hän tekee palkkatyötä, eikä ehkä heikon kielitaitonta takia muuta työtä voi saada. Sinä olet nolo, kun et pidä tummaihoisia ihmisiä samanlaisina ihmisinä kuin me, vaan oletat, että he vaativat jotain erityiskohtelua ja nolosteluasi. Minäkin olen siivoustyötä tehnyt eikä siinä ollut mitään noloa.

Myönnän olevani rasisti. En kuitenkaan halua käyttäytyä rasistisesti. Että joka ainut junan siivooja on tummaihoinen ja joutuisi siivoamaan omenanjämäni ja banaaninkuoreni. Tai että tilaisin ruokaa kotiini ja kohtelisin tuojaa alempiarvoisesti laittaen hänet palvelemaan itseäni. Vastustan kaikenlaista maahanmuuttoa koska Suomen ei tarvitsisi riistää ketään heikomassa asemassa olevaa lähtemään kotimaastaan meitä palvelemaan.

Vierailija
74/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää, että noilla palkoilla ei elä. Niitä on järkevää tehdä siihen asti, että saa perheen Suomeen. Vain tyhmä ei pelaa järjestelmää hyödyntäen. Ja kuka nyt Suomeen tyhmää porukkaa Suomeen huolisi.

Vierailija
75/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heheee, ei mitenkään!

t. Kokoomus

Silti vihervasemmistokin tilaa woltilla ruoat kotiin. Helppo syyttää muita siitä mitä itse tekee :)

Vierailija
76/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on noloa?

Mitä tuosta nyt päätellä, että teki tummempi ihoinen mitä tahansa, niin hän tekee joka tapauksessa aina väärin ja tuomittavasti. - Vai mitä ihmettä tummempi ihoiset sinusta saisivat tehdä?

Tulee mieleen monen persun vinkuminen jossa ensin vinkuvat, että kuinka maahanmuuttajat tulee tänne ja vie kaikki sumalaisten työt, naiset sekä opiskelupaikat

Eivätkä edes osaa pakkoruotsia.

Sitten kun maahanmuuttaja eu työllisty, opiskelupaikalla ei näe heitä niin paljon kuin odotti ja kuulee, että joku maahanmuuttaja on sinkku, niin alkaa parkuminen, että miiksi he ovat täällä kun eivät tee mitään. Eivät edes synnyt puoltatusinaa lasta vaikka kotimassaan olisi synnyttäneet ainakin tusinan verran ja huippuosaajina niiden pitäisi pelastaa Suomen kansantalous ja kuinka e on vain maahamuyttajien vika kun Suomessa on niin paljon työttömiä 

Sinkkumies

Vierailija
77/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on noloa?

"valkoinen yläluokan jäsen" kun kyseessä on suomalainen. Toivon että tämä oli sarkasmia lol. 

Ei se ollut :-)

Jos Suomalainen muuttaa esim. Irakiin tai johonkin Afrikan maahan, kuvitteleeko joku, että hän työskentelee taksikuskina tai siivoaa maassa markettien vessoja ja rappukäytäviä?

Ei kuvittele sillä siellä ei yritetä teettää räzistisesti töitä valkoisella alaluokalla ja yritetä rakentaa positiivisen syrjinnä avulla etnisesti valtaväestöstä poikkeavaa valkoista alaluokkaa.

Meillä sitä tehdään positiivisen syrjinnän avulla ja pidämme tällä tominnalla yllä kuvitelmaa omasta paremmuudestamme valkoisina.

Vierailija
78/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on noloa?

Se että ollaan otettu orjatyövoimaa maahamme joka palvelee meitä. Rotuerottelu, joka näkyy työtehtävissä.

Syytät siis suomalaisia siitä että joku somali tai lähis ihan itse hinkuu "wolt-kuskiksi" Suomeen? (oikea duuni huumekuriiri tai vastaava)  Wau, tässä noustaan taas uusille korkeuksille suomalaisten syyttämisessä ja rasseilussa. Haiskahtaa kaalimaalta..

Vierailija
79/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meillä ollu tapauksia, jolloin esim pitserian valtias on tilannut kotimaastaan työntekijöitä, jotka eivät ole kielitaitoisia ja jotka eivät edes osaisivat hakea apua, jos pakotetaan työskentelemään vaikka ympäri vuorokauden.

Mutta Suomen valtio ei hyväksy orjuutta, ja tervelle ihmiselle työhönmenokehoitus ei ole orjuutta. Ei sinne töihin enää tulla hakemaan poliisin kanssa. Itse voi tehdä valintansa.

Joskus sotien jälkeen oli aika, jolloin ei suvaittu työstä laistamista. Silloin saattoi tulla matka työmaalle nimismiehen kehotuksesta. Töitä silloin oli kaikille, kun piti rakentaa osittain venäjän tuhoama maa kuntoon.

Niillä on se ihmiskauppa että tuovat maahan oleskelulupa etsiviä . Ne menee baareihin etsimään huijattavia samalla myy huumeita ja varastelee rahapusseja. Etsitään huijattavia että saadaan asua ilmaiseksi jonkun asunnossa ja haettua oleskeluluvat . Kansalaisuus 4 vuodessa . Thaikut tekee samoin kuin venäläiset naiset. Miehen rahat asunto ja auto jos onnistuu niin lapsi ja miehen omaisuus rahat siirtyy Thaimaaseen lopulta viimeistään lapsen kautta. Jos ne pakottaa sut avioliittoon näin käy . Älä suostu viralliseen avioliittoon !!!   Jos elää avoliitossa eikä lapsikaan ole virallisesta liitosta syntynyt et menetä kaikkea. Eikä sukusi. Siten ei taas kannata avioitua jos eri uskonto sillä naiset ei peri mitään joissakin uskonnoissa. 

Vierailija
80/89 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän huumemyyntialuetta halutaan laajentaa. Rautatieaseman seudusta tehdään kävelymese. On hyvä myydä khattia ja kohta saadaan lisää jalankulkijoita ryöstettäviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä