Mikä tavallisehko eläin on mielestäsi hassu?
En siis nyt hae mitään kirnuhippioravaa tms, jonka ulkonäköä ihmiset eivät edes tiedä. Vaan esim tyyliin sammakko tms.
Saa kertoa myös, miksi on hassu.
Kommentit (97)
Viskatsa. Näyttää väsyneeltä jänikseltä
Vierailija kirjoitti:
Viskatsa. Näyttää väsyneeltä jänikseltä
Rentoutuneelta jänikseltä! Samanlainen zen kuin capybaralla. Ei huolen häivää
Perussuomalainen, tuo ihmisen kaltainen olento
Jatkan: Timo Soini-sammakko, on yhtä mahtipontinen kuin Kaislikossa Suhisee-Konnakin ja puheet yhtä puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Kameli, possu, varis?
Varikset ON hassuja, kun ne hyppelehtii. Pikkulinnutkin on, mutta varikset isompina lintuina erityisen hassuja, kun ne välillä pomppii tasajalkaa.
Saukko on ihan todella hassu. Leikkisä, fiksu ja hellä äiti.
Bonobo-apinat on myös hassuja. Panevat koko ajan ihan huvikseen, naaraat yrittävät saada laiskaa urosta innostumaan, mutta äijä vaan makoilee tylsänä.
Omat koirani ovat todella hassuja. Tekevät hauskoja temppuja ja kujeilevat saadakseen nameja.
Gekkot ovat omalla tavallaan myös hauskoja. Jos gekko jää yksin, se huutaa aivan uskomattoman kovalla äänellä. Ikinä ei uskoisi, että niin pienestä eläimestä lähtee niin hirvittävä ääni.
Bonobo-apinat on myös hassuja. Panevat koko ajan ihan huvikseen, naaraat yrittävät saada laiskaa urosta innostumaan, mutta äijä vaan makoilee tylsänä.
Vauva-palstan miehet voisi lähettää asumaan bonobolaumaan.
Siili, tuo tärkeä tuhisija. Evoluution alkuhämäristä.
Vierailija kirjoitti:
Viskatsa. Näyttää väsyneeltä jänikseltä
Tää on mun tän kesän voimaeläin! Näyttää kuin olisi saanut evoluutiossa lottopotin. Sen sijaan että joutuu ravaamaan kuten kanit, näyttäis vaan chillaavan.
Panda- ja koalakarhu; kumpainenkin ajanut itsensä ravinnon suhteen niin pieneeen lokoseen että kuulostaa jo äärimmäiseltä nirsoilulta. Hassua että joku eläinlaji tekisi niin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
MIes
Joo, lisäksi mies on hukkaamassa Y-kromosominsa. Mitähän jää jäljelle, paitsi ihmistä yksinkertaisempi ja kaikin puolin hauraampi olento, joka joutuu kaiken aikaa TUNTEIDENSA valtaan?
Tuli tästä mieleen se honeybadger samalta alueelta. Oli jossain suljetussa häkissä oppinut käyttämään apuvälineitä ja rakennellut itselleen tikkaita, jotta pääsi leijonien häkkiin tappelemaan leijonien kanssa. Käytti myös naarasta alustana, kun yritti nousta ovenkahvalle. Äärimmäisen aggressiivinen eläin, vaistot ohjaavat pakenemaan leijonahäkkiin tappelemaan ennemmin kuin vapauteen :D