Mikä tavallisehko eläin on mielestäsi hassu?
En siis nyt hae mitään kirnuhippioravaa tms, jonka ulkonäköä ihmiset eivät edes tiedä. Vaan esim tyyliin sammakko tms.
Saa kertoa myös, miksi on hassu.
Kommentit (97)
Lehmät on samaan aikaan täynnä vuosituhansien viisautta ja sitten ne on kuitenkin ihan pönttöjä autisteja, joilla kaikilla on omat persoonansa ja välillä tosi omituiset tapansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Ihminen pitää jotain eläintä ulkonäöltään hassuna. Yhtä merkityksetöntä on miettiä eläinten toimintaa rinnastaen sen ihmisen käytökseen. Korskeutta.
Kyllä ihan tasapuolisesti ajattelen niin myös ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Kihomato
Se saa aina hymyn huulille kun niin kutittoo...
Vierailija kirjoitti:
Manaatti
Näin näitä Irlannissa eläintarhassa. Yksi nukkui altaan pohjalla, mutta nousi hengittämään. Se nousi sieltä pohjasta kuin hidas hissi, otti happea ja valui samassa asennossa takaisin. Naurahdin ääneen :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Ihminen pitää jotain eläintä ulkonäöltään hassuna. Yhtä merkityksetöntä on miettiä eläinten toimintaa rinnastaen sen ihmisen käytökseen. Korskeutta.
Oi miten ihastuttava ihminen olet. Varmasti oikea juhlien keskipiste.
Mies joka nousee avannosta ja jolle ehdotetaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka nousee avannosta ja jolle ehdotetaan seksiä.
Manaatti?
Otan eläimet vakavasti ja tunteet. Mutta joillakin koirilla on hassua söheltämistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka nousee avannosta ja jolle ehdotetaan seksiä.
Manaatti?
Katkarapu.
Tikka, aina huvittaa se naputus pihan puissa. En muuten tiedä, onko sillä jokin tarkoitus?
Ei mikään. Ihminen pitää jotain eläintä ulkonäöltään hassuna. Yhtä merkityksetöntä on miettiä eläinten toimintaa rinnastaen sen ihmisen käytökseen. Korskeutta.