Mikä tavallisehko eläin on mielestäsi hassu?
En siis nyt hae mitään kirnuhippioravaa tms, jonka ulkonäköä ihmiset eivät edes tiedä. Vaan esim tyyliin sammakko tms.
Saa kertoa myös, miksi on hassu.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Tikka, aina huvittaa se naputus pihan puissa. En muuten tiedä, onko sillä jokin tarkoitus?
On. Ne hakkaa koloja, jotta pääsevät käsiksi ötököihin.
Osittain myös ilmoittavat olemassaolostaan potentiaalisille kumppaneille tai viestinä kilpailijoille, että alue on varattu. Meillä tikat on alkaneet hakata myös katulamppuja. Meinasin joskus saada sydärin kun yhtäkkiä koiralenkillä tikka pärryytti metalliin. Varmaan trollasi ihan tahallaan ja hihitteli sitten mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Jääkarhu. Tyhmän pieni pää ja jykevä pitkä kaula.
Sanoisin ruma, mutta hassustakin menee.
Osakan eläintarhassa on hauska jääkarhu, joka pitää hirveetä showta yleisölle, oikee yleisömagneetti.
Vierailija kirjoitti:
Tikka, aina huvittaa se naputus pihan puissa. En muuten tiedä, onko sillä jokin tarkoitus?
Meidän mökillä palokärki nakuttelee sähkötolppaa, vaikuttaa vähän höhlältä.
Vierailija kirjoitti:
Virtahepo
Hipot on ihania, ei uskois, että ne on yksiä vaarallisimpia eläimiä savannilla.
Vierailija kirjoitti:
Lehmät on samaan aikaan täynnä vuosituhansien viisautta ja sitten ne on kuitenkin ihan pönttöjä autisteja, joilla kaikilla on omat persoonansa ja välillä tosi omituiset tapansa.
Aika hyvä. Olen kaupunkilainen ja aina ollutkin mutta se mitä olen lehmiä nähnyt niin jotain syvällisen viisasta niissä on. Ehkä toi oli aika osuva luonnehdinta. Samoin hirvi on jotenkin vähän koominen otus mutta oikeasti taitava ja fiksu - ja suorituskykyinen liikkuja.
Pöllöt näyttää hassuilta kun pyörittävät päätään.
Ei ole tavallinen, vaan tropiikissa asustava hedelmälepakko. Varsin koiramainen naamastaan. Niin tajuttoman höpö söpönassu, että nauran katketakseni, kun katson videoita Tubesta, esim. Batzilla the Bat-kanavaa. Orvot ja pelastetut lepakot imee ylisuurta tuttipullon tuttia ja syövät banaania posket pulleina. Korvat sojottavat sivuilla, suuret silmät näyttää olevan melkein kierossa ja kieli on semmoinen kapeakärkinen ja roikkuu ulkona suusta. 😅
Punapersepaviaani. 😁 Sukulaisuutta laitavasemistolaiseen epäillään.
Eilen näin videon koalasta, joka huusi ja itki Australian metsäpalon keskellä, tassut ja nenä palaneina, töpöhäntä kipinöissä. Ei ollut kyllä lainkaan hauska video se. Kyseisen koalan avuksi onneksi riensi joku nainen vesipullon kanssa ja se pääsi eläinlääkäriin. Mutta se parku oli sydäntäsärkevää.
Joku juotti myös nääntynyttä ja janoista käärmettä. Käärme puraisi auttajaa pari kertaa, mutta sitten se tajusi, ettei sille tehdä pahaa ja joi annettua vettä.
On se kyllä ihanaa, että eläimiäkin joku auttaa.
No koira. Erityisesti kultaiset noutajat. Ovat ihan oravia.
Tänään näin myös lokin, joka oli tehnyt pesän vilkkaalle risteysalueelle kirjaimellisesti jalkakäytävän viereen, mistä ihmiset kävelevät 10cm päästä. Joku oli tuonut tuolle lokille vesikupin pesän viereen. Kyllä se aika hölmöltä vaikutti. Toivotaan, että pesintä kuitenkin onnistuu.
Jääkarhu. Tyhmän pieni pää ja jykevä pitkä kaula.
Sanoisin ruma, mutta hassustakin menee.
Jääkarhu on nisäkkäiden kovin tappokone. Siinä touhussa ei ole aivoista kuin haittaa :D Kaikki mikä liikkuu, tapetaan.
Laiskiainen