Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tavallisehko eläin on mielestäsi hassu?

Vierailija
24.05.2026 |

En siis nyt hae mitään kirnuhippioravaa tms, jonka ulkonäköä ihmiset eivät edes tiedä. Vaan esim tyyliin sammakko tms. 

Saa kertoa myös, miksi on hassu.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskiainen

Vierailija
42/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genuiini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikka, aina huvittaa se naputus pihan puissa. En muuten tiedä, onko sillä jokin tarkoitus?

On. Ne hakkaa koloja, jotta pääsevät käsiksi ötököihin.

Osittain myös ilmoittavat olemassaolostaan potentiaalisille kumppaneille tai viestinä kilpailijoille, että alue on varattu. Meillä tikat on alkaneet hakata myös katulamppuja. Meinasin joskus saada sydärin kun yhtäkkiä koiralenkillä tikka pärryytti metalliin. Varmaan trollasi ihan tahallaan ja hihitteli sitten mennessään.

Vierailija
44/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingviini

Vierailija
45/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebabeläin

Vierailija
46/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkarhu.  Tyhmän pieni pää ja jykevä pitkä kaula.

Sanoisin ruma, mutta hassustakin menee.

Osakan eläintarhassa on hauska jääkarhu, joka pitää hirveetä showta yleisölle, oikee yleisömagneetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikka, aina huvittaa se naputus pihan puissa. En muuten tiedä, onko sillä jokin tarkoitus?

Meidän mökillä palokärki nakuttelee sähkötolppaa, vaikuttaa vähän höhlältä.

Vierailija
48/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtahepo

Hipot on ihania, ei uskois, että ne on yksiä vaarallisimpia eläimiä savannilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmät on samaan aikaan täynnä vuosituhansien viisautta ja sitten ne on kuitenkin ihan pönttöjä autisteja, joilla kaikilla on omat persoonansa ja välillä tosi omituiset tapansa.

Aika hyvä. Olen kaupunkilainen ja aina ollutkin mutta se mitä olen lehmiä nähnyt niin jotain syvällisen viisasta niissä on. Ehkä toi oli aika osuva luonnehdinta. Samoin hirvi on jotenkin vähän koominen otus mutta oikeasti taitava ja fiksu - ja suorituskykyinen liikkuja. 

Vierailija
50/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllöt näyttää hassuilta kun pyörittävät päätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursu

Vierailija
52/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porlsas 🐷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/97 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli

Vierailija
54/97 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eläimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/97 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallinen, vaan tropiikissa asustava hedelmälepakko. Varsin koiramainen naamastaan. Niin tajuttoman höpö söpönassu, että nauran katketakseni, kun katson videoita Tubesta, esim. Batzilla the Bat-kanavaa. Orvot ja pelastetut lepakot imee ylisuurta tuttipullon tuttia ja syövät banaania posket pulleina. Korvat sojottavat sivuilla, suuret silmät näyttää olevan melkein kierossa ja kieli on semmoinen kapeakärkinen ja roikkuu ulkona suusta. 😅

Vierailija
56/97 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapersepaviaani. 😁 Sukulaisuutta laitavasemistolaiseen epäillään. 

Vierailija
57/97 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin videon koalasta, joka huusi ja itki Australian metsäpalon keskellä, tassut ja nenä palaneina, töpöhäntä kipinöissä. Ei ollut kyllä lainkaan hauska video se. Kyseisen koalan avuksi onneksi riensi joku nainen vesipullon kanssa ja se pääsi eläinlääkäriin. Mutta se parku oli sydäntäsärkevää.

Joku juotti myös nääntynyttä ja janoista käärmettä. Käärme puraisi auttajaa pari kertaa, mutta sitten se tajusi, ettei sille tehdä pahaa ja joi annettua vettä.

On se kyllä ihanaa, että eläimiäkin joku auttaa.

Vierailija
58/97 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuli

Vierailija
59/97 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koira. Erityisesti kultaiset noutajat. Ovat ihan oravia.

Tänään näin myös lokin, joka oli tehnyt pesän vilkkaalle risteysalueelle kirjaimellisesti jalkakäytävän viereen, mistä ihmiset kävelevät 10cm päästä. Joku oli tuonut tuolle lokille vesikupin pesän viereen. Kyllä se aika hölmöltä vaikutti. Toivotaan, että pesintä kuitenkin onnistuu.

Vierailija
60/97 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkarhu.  Tyhmän pieni pää ja jykevä pitkä kaula.

Sanoisin ruma, mutta hassustakin menee.

 

Jääkarhu on nisäkkäiden kovin tappokone. Siinä touhussa ei ole aivoista kuin haittaa :D Kaikki mikä liikkuu, tapetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi