Mikä tavallisehko eläin on mielestäsi hassu?
En siis nyt hae mitään kirnuhippioravaa tms, jonka ulkonäköä ihmiset eivät edes tiedä. Vaan esim tyyliin sammakko tms.
Saa kertoa myös, miksi on hassu.
Kommentit (97)
Ei mikään. Mikään ei ole hassu hassuttelun vuoksi vaan osa evoluutiota.
Karhunkainen. Ehkäpä maailman yleisin eläin.
Karhuainen. Niitä vilisee joka paikassa, eikä niiden olemassaoloa edes huomaa.
Mangustit on aika hauskoja, kun ne kuikuilee niistä pesäkuopistaan. Meidän kissa istuu välillä samaan tyyliin tassut rinnan korkeudella ja sanotaan sitä silloin mangustiksi.
Jääkarhu. Tyhmän pieni pää ja jykevä pitkä kaula.
Sanoisin ruma, mutta hassustakin menee.
Vierailija kirjoitti:
Jääkarhu. Tyhmän pieni pää ja jykevä pitkä kaula.
Sanoisin ruma, mutta hassustakin menee.
En sanoisi että pieni pää.
Vierailija kirjoitti:
Koira.
Salukista coton de tuleariin? Välissä suomenajokoira, schäfer ja cockerspanieli?
Kaikki hassuja?
Peura. Se vaan katsoo suoraan silmiin pölmistynyt ilme kasvoillaan.
Imurikoira aka snautseri: Kuono muistuttaa imurin pölysuulaketta.
Jos tulisi snautserin ulkoiluttaja vastaan, niin voisi kysyä häneltä: "Imeeks toi hyvin?" Ja jäädä odottamaan erittäin outoa awkward-katsetta.
Voi ei, eikö kukaan kiinnostunut tästä harmittomasta kyselystä? Ap