Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan
Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!
Tämä. Jos ei ole vapaita 2 penkin tiloja, niin menen sitten toisen naisen viereen.
Jos shoppailevia naisia ostoskasseineen ei missään näkyisii raha kiertäisi Suomessa vielä nykyistä heikomminkin ja Suomen talousahdinko olisi vieläkin syvempää. Löysätkää miehet niitä kukkaronnyörejänne ja päästäkää naiset shoppailemaan!
Ajaisit sinäki omalla autolla kuten kunnon ihmiset tekee.
Akat on nykyään niin lihavia, että ne varaa jo itsessään puolitoista paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?
Siihen on sentään fysiologinen syy. Vittumaisuuteen ei ole.
Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?
Lantion rakenne pääasiassa. Kuinka joku ei vielä tätä tiedä, vaikka asiasta on puhuttu julkisuudessakin. No, miesviha kun sumentaa pään niin eihän siinä mitään kuule.
Ne ei halua sua siihen, pieru-pauli
Vierailija kirjoitti:
En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!
Silloin joukkoliikennevälinneet eivät ole sinua varten, vaan voit kulkea jalan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole väärin, jos bussi on lähes tyhjä tai korkeintaan puolillaan. Tuolloin on mielestäni outoa, jos vieras tulee istumaan viereen, kun vapaita paikkoja olisi yllin kyllin muutoinkin.
Naiset tekee tuota vaikka olisi bussi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?
Siihen on sentään fysiologinen syy. Vittumaisuuteen ei ole.
Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?
Lantion rakenne pääasiassa. Kuinka joku ei vielä tätä tiedä, vaikka asiasta on puhuttu julkisuudessakin. No, miesviha kun sumentaa pään niin eihän siinä mitään kuule.
Naisilla on leveämpi lantio ihmisen lisääntymisestä johtuvista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos shoppailevia naisia ostoskasseineen ei missään näkyisii raha kiertäisi Suomessa vielä nykyistä heikomminkin ja Suomen talousahdinko olisi vieläkin syvempää. Löysätkää miehet niitä kukkaronnyörejänne ja päästäkää naiset shoppailemaan!
Päästäkää? Tuossa on ovi josta voi kulkea aivan vapaasti. Kulkisikin joskus.
Se on katsopa miesten aika alkaa väistellä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei halua sua siihen, pieru-pauli
Hyvä vain, että sinäkin hiiva-heluna pysyt omissa oloissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?
Siihen on sentään fysiologinen syy. Vittumaisuuteen ei ole.
Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?
Lantion rakenne pääasiassa. Kuinka joku ei vielä tätä tiedä, vaikka asiasta on puhuttu julkisuudessakin. No, miesviha kun sumentaa pään niin eihän siinä mitään kuule.
Naisilla on leveämpi lantio ihmisen lisääntymisestä johtuvista syistä.
Jep, ja on terveellistä antaa lisääntymisosilleen ilmakylpyjä. Miehet, jotka ei edes halua lapsia saati että älykääpiöinä pääsisivät niihin puuhiin, voi istua jossain nurkassa kyyryssä mahdollisimman vähän tilaa vieden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?
Siihen on sentään fysiologinen syy. Vittumaisuuteen ei ole.
Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?
Sellaiset kuin kivekset.
Kun on lukuisia kertoja joutunut hinkuttajamiehen viereen (liikuttavat jalkaansa ylösalas sinun jalkaasi vasten ja pari kertaa vieressä istunut mies on alkanut hyväilemään siinä penistään intensiivisesti (yksi jopa otti peniksen housuista esiin), en näistä miesten kotkotuksista muka "naisten huonosta käytöksestä bussissa" paljoa perusta. Jos ette sikailisi, naisilla ei olisi tarvetta suojella itseään laittamalla laukun viereiselle penkille.
Vierailija kirjoitti:
En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!
Sinä itse haiset paskalle niin, eträ koko bussi lemuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!
Sinä itse haiset paskalle niin, eträ koko bussi lemuaa.
Ja hän voisi joskus pestä myös pillunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?
Siihen on sentään fysiologinen syy. Vittumaisuuteen ei ole.
Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?
Sellaiset kuin kivekset.
Jos ne valahtaa jalkojen väliin istuessa, tulee valita sellainen alushousumalli, ettei valahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?
Siihen on sentään fysiologinen syy. Vittumaisuuteen ei ole.
Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?
Lantion rakenne pääasiassa. Kuinka joku ei vielä tätä tiedä, vaikka asiasta on puhuttu julkisuudessakin. No, miesviha kun sumentaa pään niin eihän siinä mitään kuule.
Naisilla on leveämpi lantio ihmisen lisääntymisestä johtuvista syistä.
Kyse on rakenteesta, ei leveydestä. Miehem reisiluut läähtee eri kulmassa kuin naisen. Perehdy palikka.
Mikä se syy on? Se prinssinnakki siellä jalkojen välissä? Kireät lähentäjälihakset? Paksut reidet?