Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?
Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.
Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.
Kommentit (1073)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki riippuu sopivista pareista, ja kohtaamisongelmasta, eikä olla valmiita sitoutumaan, vaan juorutaan mieluummin sen parhaan kaverin kanssa asiasta! Tämän päivän media ja netti luovat niin paljon tarinaa ja myös paikkansapitämättömiä väitteitä, että olisi terveellistä ajatella ihan omilla aivoilla sen mahdollisen valitun kanssa. Ihminen on parisidonnainen, on aina ollut. Ei siitä mihinkään pääse!
Mistä tää väitteesi parisuhdesidonnaisuudesta on peräisin?
Naiset nimittäin pärjäävät hienosti ilman parisuhdetta, kun taas tämänkin ketjun aloitti joku parisuhdetta vailla oleva mies, joka vinkuu aamusta iltaan kun ei naiset alistu hänen ilmaispalvelijoikseen.
Naiset jopa elää pitempään terveinä ilman miestä, mutta miehet sairastuu ja kuolee sinkkuna nopeammin ja usein itsemurhiin ja päihteisiin.
Inceli kuvittelee että miehet haluaa parisuhteen ja perheen
Niinhän miehet haluaakin. Sinäkin. Sellainen on ihmisluonto. Vaikka kuinka siellä yrität uhota ja teet itsesi naurettavaksi.
Koska nainen ei tarvitse miesvauvaa ristikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen.
Miksi vaivautua kolmansille treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta edes sen vertaa että seksi nappaisi?
Juurikin näin. Jos ei naista seksi kiinnosta ekoilla treffeillä niin jo toisten järjestäminen on siinä ja tässä. Siksihän treffeillä käydään että saadaan seksiseuraa.
Jos etsii seksiseuraa niin se on syytä heti rehellisesti kertoa ettei toinen elättele parisuhdehaaveita. Treffit ja seksitreffit on eri asioita.
Ja jos haluaa treffailla kuukausikaupalla ilman fyysistä suhdetta on se myös syytä kertoa heti rehellisesti, niin ei sitten tarvitse suotta hukata aikaa ihmiseen jolla on vähän normaalimmat vietit ja seksi terve osa parisuhdetta.
Harva nainen haluaa seksiä jonkun puolitutun kanssa. Kyllä yleensä pitää nähdä enemmän vaivaa tutustumiseen kuin ne yhdet treffit.
Eri, mutta kuukausien tutustumisen jälkeen ei ole enää puolituttu. Olen mies ja en itsekkään halua seksiä ensi treffeillä, usein kun se on sairaan huonoa säätämistä jos noin. Mutta parit kolmet treffit niin kyllä sitten jo tietää onko kumppani kiinnostava vai ei ja seksikin on. Kivan naisen kanssa kaikki on kivaa. Seksi on aina ensin huonoa, mutta muutaman vuoden päästä sellaista että ei kuuna päivänä voi olla samanlaista kuin pitkässä suhteessa.
Kolmet treffit on max 3 viikkoa, ei kuukausien tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satojen naisten kanssa pantuani en vieläkään ole tavannut parisuhdekelpoista. Pitää jatkaa seksintäyteistä elämää sitten
M45
Ne sun sadat naiset on käyttäneet sua. Ei ole sinun mielipiteestäsi kiinni. Ja sähän oot siis huo*a, jota yksikään nainen eihuoli parisuhteeseen. Kannat tippuria, herpestä ja hiivafarmia.
No tuon M45:n luvuissa taitaa kyllä olla melekhosesti Lapin lisää ja omaa fantasiaa, eikä ehkä kannata ottaa hänen rehvasteluaan ihan tosissaan, ja vaikka hänellä huima luku olisikin, niissäkin on varmaan osa maksullisia palveluntarjoajia, mutta tuossa Sinun (viimeisin tuossa sitaattirimpsussa) - vastauksessasi hänelle, on yksi pikku asiavirhe:
"Ja sähän oot siis huo*a (epäoleellisuudet poistettu)."
Ei mies voi olla huo*a.
Nainen on sellainen, jos harrastaa irtoseksiä tai vaikka jonkunlaiset seurustelusuhteen tyngät vaihtuvat alvariinsa ja toistuvasti.
Jos miehellä on paljon naissuhteita, hän on alfa, panomies ja sankari. Miehen arvoa vilkas seksielämä korottaa, naisen arvoa se laskee.
Villiä seksielämää viettäneet naiset ovat mädäntynyttä kaatopaikkatavaraa.
Unski - Rakkausasiain mietintökomitean lausuntoautomaatti
Kukaan ei halua tautipesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halut ei mene yksiin. Mies tarvii naisen seksivälineeksi ja naista kiinnostaa mies vain, jos tältä saa henkiselläkin puolella riittävästi. Yleensä ei saa, joten naista ei sitten mies kiinnosta.
Mua naisena kiinnostaa kyllä seksi, jos mies on hyvä siinä. Moni ei ole tai ei ymmärrä miten naisen orgasmi toimii.
Niin, ainahan naisen orgasmi huolehditaan ensin, sitten miehen vuoro. Olen itse harrastanut viimeisen vuoden aikana 5 eri naisen kanssa seksiä ja jokainen heistä on saanut ennen minua, yhden naisen kanssa en saanut ollenkaan ja se johtui siitä että nainen ei tehnyt yhtään mitään. En oikein ymmärtänyt mitä siis tarkoitat? Tottakai naisen tyydytys on miehelle aina se tärkein asia seksissä.
Mä korjaan. Naisen tyydytys on ilmeisesti sinulle tärkeää seksissä, mutta ei yleisesti miehille, sillä niin moni nainen jää ilman.
Vaatiminen rasittaa. Ensin joku dorka ukko vaatii palvelua ja passaamista ja kun sitten on arse verillä neuvola alkaa vaatia, että vain nainen hoitaa lasta. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki riippuu sopivista pareista, ja kohtaamisongelmasta, eikä olla valmiita sitoutumaan, vaan juorutaan mieluummin sen parhaan kaverin kanssa asiasta! Tämän päivän media ja netti luovat niin paljon tarinaa ja myös paikkansapitämättömiä väitteitä, että olisi terveellistä ajatella ihan omilla aivoilla sen mahdollisen valitun kanssa. Ihminen on parisidonnainen, on aina ollut. Ei siitä mihinkään pääse!
Naiset nimittäin pärjäävät hienosti ilman parisuhdetta, kun taas tämänkin ketjun aloitti joku parisuhdetta vailla oleva mies, joka vinkuu aamusta iltaan kun ei naiset alistu hänen ilmaispalvelijoikseen.
Naiset jopa elää pitempään terveinä ilman miestä, mutta miehet sairastuu ja kuolee sinkkuna nopeammin ja usein itsemurhiin ja päihteisiin.
Niinhän miehet haluaakin. Sinäkin. Sellainen on ihmisluonto. Vaikka kuinka siellä yrität uhota ja teet itsesi naurettavaksi.
Alapeukuta vaan, totuutta se ei muuta. Toki on surullista että et saa naista/tyttöystävää ja joudut sen takia väittämään, ettet haluiskaan. Valitettavasti sä ja sun copetus on niin läpinäkyvää, ettei tuota usko erkkikään.
Vaikutat aika nuorelta. Sulla on vielä aikaa. Jätä se manosphere ja käy vaikka kävelyllä. Kyllä se siitä vielä.
Poikien äitinä voin sanoa, että pojan kasvattaminen naisia kunnioittavaksi kunnon mieheksi on tässä maassa myös todella vaikaa, koska pojille ja miehille suolletaan myös samaan aikaan kaikkea paskaa kuten päihteiden käyttöä kaveripiireissä yms. kun yrität häntä kasvattaa terveeksi noudattamaan terveitä elämäntapoja. Tässä maassa on niin paljon alhaista saastaa, lapsille huumeita myyviä roskakasoja jotka sitten perustavat tekemiensä rikosten jälkeen oikein podcasteja missä heitä ihaillaan, Niin miksi kukaan kunnollista elämää haluava tällaiseen haluaa lapsia tehdä kun eniten huomiota saa mitä roistompi ja kauheampi ihminen on ollut. Uhreista viis. Poikien ja miesten maailmassa vaikutteet ovat todella surkeita, väkivaltaa ja kaikkea mahdollista. Äitien rukouksia harvoin kuullaan.
Nykyaikana kaikki parisuhteet perustuu himoon ja n a i m i s e e n. Ei kiinnosta. S e k si on kaiken sisältö. Minun elämässä on paljon muutakin kuin j ö r ni mi nen.
Mitä siistiä on miehessä joka ei osaa imuroida mut vuettää koko päivän sohvalla katsoen urheilua ja odottaen ruokapalveluja?
Vierailija kirjoitti:
Satojen naisten kanssa pantuani en vieläkään ole tavannut parisuhdekelpoista. Pitää jatkaa seksintäyteistä elämää sitten
M45
Jos et olet pannut parisuhdekelpoista naista eli laatunaista, se kertoo valitettavasti vain sun tasostasi.. Heh, luulit fleksanneesi mutta servasitkin itsesi 😁👌👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA. T. Nainen 47 v
Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.
Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D
Inceli kuvittelee että tuo on flexi
En tiedä mitå kumpikaan noista sanoista tarkoittaa, eikä kiinnosta. Ilmeisesti haukkumissanoja. Yleensä se joka haukkuu on itse. Minulla on hyvä työ ja toimeentulo, paljon ystäviä ja harrastuksia ja kaunis koti, matkustelen paljon Olen onnellisempi yksin kuin koskaan parisuhteessa. Moni ihmettelee miten tuollainen nainen voi olla sinkku. T. Se nainen 47 v
Inceli kuvittelee olevansa arvokkaampi kuin muut ihmiset
En edelleenkään tiefä mitä tuo sana tarkoittaa ja en todellakaan kuvittele olevani parempi kuin muut, jos sitä tarkoitat. Sen verran arvokas kyllä olen ja rakastan itseäni, että mihinkään pa…aan en suostu.
Inceli kuvittelee että sen ininällä on merkitystä kellekkään
vastaat toiselle mutta puhut selkeästi itsestäsi. miksi? etkö ymmärrä, miten keskustelupalsta tai sen lainaukset toimivat?
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen ei tarvitse miesvauvaa ristikseen.
Tuo on jo kuultu monta kertaa. Keksi parempi slogan. Oletko muuten miettinyt mistä johtuu, että miehet muuttuvat vuosien varrella? Eivätkä naisen kannalta positiiviseen suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun parikymppinen tytär on käynyt jonkin verran treffeillä mutta täydellisen turhautunut siihen että viimeistään kolmannella tapaamiskerralla alkaa seksin vonkaaminen.
Miksi vaivautua kolmansille treffeille jonkun sellaisen kanssa, joka ei kiinnosta edes sen vertaa että seksi nappaisi?
Naiset etsivät parisuhteita, eivät huonoja yhden illan panoja.
Tarkennan vielä, että naiset etsivät henkisesti ja fyysisesti elämänlaatua parantavaa parisuhdetta.
Minä etin hyviä panoja
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran.
Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla. Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.
Mies
Jos olet parisuhteessa ja perustat perheen, sinä tietenkin elätät sen, eikö?
On hyvin helppoa olla menemättä parisuhteeseen ja siittämättä lapsia. Käytät kortsua, laitata piuhat poikki tai olet panematta. Et sinä ikinä kompastu naisen päälle vahingossa muna sojossa ja laukea. Eikä varsinkaan kukaan nainen käy kimppusi housuitta ja ala ratsastaa väkisin.
Mä ihmettelen tota kohtaa, ettei hän ole muka saanut edes harrastaa 14 vuoteen. Mikä tossukka tuollainen oikein on? Täysin vaimonsa tossun alla hyppyytettävänä. Ja olevinaan aikuinen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuta vaan, totuutta se ei muuta. Toki on surullista että et saa naista/tyttöystävää ja joudut sen takia väittämään, ettet haluiskaan. Valitettavasti sä ja sun copetus on niin läpinäkyvää, ettei tuota usko erkkikään.
Vaikutat aika nuorelta. Sulla on vielä aikaa. Jätä se manosphere ja käy vaikka kävelyllä. Kyllä se siitä vielä.
Ei tällanen lapset jo saanut keski-ikänen ainakaa suhteita halua vaan pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin keskustelusta taas huomaa miten moni kuvittelee että parisuhde on helpompi tapa elää kun puoliso hoitaa puolet töistä ja voi itse ottaa rennosti. Päinvastoin, riitaa siitä tulee koska työnmäärä vähintään tuplaantuu perheen perustamisen jälkeen ja vielä jos menee ostamaan talon. Molemmat joutuu tekemään tuplavuoroa (työ+kotityö). Jos haluaa päästä helpommalla, pysyy sinkkuna.
Suurin osa (naiset) kerran parisuhteessa olleista tajuaa tämän ensimmäisen eron jälkeen ja haluaa pysytellä sinkkuna. Pienempi osa (miehet) hyppii sitten suhteesta toiseen loppuelämänsä ja ihmettelee kerta toisensa jälkeen miksi ei koskaan toimi vaikka "työn määrä puolittuu". Totuus on se että mitä enemmän perheessä on ihmisiä, sitä työläämpää sitä arkea on pyörittää, sillä naiset eivät suostu enää tekemään kolmen ihmisen töitä (työpaikalla omat työt, kotona omat ja miehen työt). Miesten olis aika oppia vähitellen.
Miksi satuilet asiasta vielä 2026? Nykyajan parisuhteessa, miehet ovat tehneet aivan yhtä paljon kotitöitä kuin naisetkin. Itse olen huomannut että kun käy töissä. Laittaa kotona ruokaa, pesee pyykkiä, siivoaa, suurin syy on siinä että nainen ei tätä jostain syystä halua nähdä. Meillä ainakin kotityöt ja siisteys ovat täysin miehen eli minun vastuulla, jos lopetan koti on kuin kaatopaikka. Esim pyykinpesu on sellainen joka jos jää naiselle se on täysin viikonloppuisin, sitten tulee se ulina, pyykkiä pyykkiä pyykkiä pyykkiä. Koneeseen rumpuun, Ikean kasseihin ja ovat siellä vielä seuraavana viikonloppunakin, kukaan ei viikkaa 7 ikeankassillista pyykkejä. Miten näkee asian mies. Tulen maanantaina töistä, pyykkikone päälle, pyykit rumpuun, illalla valmis, tulen tiistaina töistä, pyykkikone päälle, vaatteiden viikkaus rummusta ennenkuin kone on pessyt, taas pyykit rumpuun ja seuraavana päivänä sama. Ei keräänny ne hommat, sitten usein onkin viikonloppu vapaata. Nainen ei koskaan hoksaa tällaista että niitä kotitöitä pitää tehdä joka päivä ja kas sitten kun on töistä vapaata on muutenkin vapaata.
Sä itse yleistät oman perheesi perusteella että kyllä ne muutkin miehet tekee kotitöitä. Valitettavasti asia ei ole näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Jos et olet pannut parisuhdekelpoista naista eli laatunaista, se kertoo valitettavasti vain sun tasostasi.. Heh, luulit fleksanneesi mutta servasitkin itsesi 😁👌👍
Fleksata? Servata?
Mitä pissisterminologiaa sössötät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua suhdetta päihdeongelmaisen, mielenterveysongelmaisen, ylipainoisen ilkeän sian kanssa, jonka kosketus saa kavahtamaan. Muiita ei ole juuri tarjolla ollut. Olen paljon onnellisempi yksin. Saan tehdä mitä haluan ja elää RAUHASSA. T. Nainen 47 v
Tuohan se yleensä on ongelmana suomalaisilla naisilla, että naidaan aina ylöspäin, mutta taso riittää korkeintaan tuollaisiin miehiin.
Ei mulla ole mitään ongelmaa, kun olen yksin mieluummin. En nai mihinkään suuntaan. :D
Inceli kuvittelee että tuo on flexi
En tiedä mitå kumpikaan noista sanoista tarkoittaa, eikä kiinnosta. Ilmeisesti haukkumissanoja. Yleensä se joka haukkuu on itse. Minulla on hyvä työ ja toimeentulo, paljon ystäviä ja harrastuksia ja kaunis koti, matkustelen paljon Olen onnellisempi yksin kuin koskaan parisuhteessa. Moni ihmettelee miten tuollainen nainen voi olla sinkku. T. Se nainen 47 v
Inceli kuvittelee olevansa arvokkaampi kuin muut ihmiset
En edelleenkään tiefä mitä tuo sana tarkoittaa ja en todellakaan kuvittele olevani parempi kuin muut, jos sitä tarkoitat. Sen verran arvokas kyllä olen ja rakastan itseäni, että mihinkään pa…aan en suostu.
Inceli kuvittelee että sen ininällä on merkitystä kellekkään
vastaat toiselle mutta puhut selkeästi itsestäsi. miksi? etkö ymmärrä, miten keskustelupalsta tai sen lainaukset toimivat?
celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in celi in
Mä lisäisin, että jos oikeasti ei ole 14 vuoteen päässyt ulos kavereitten kanssa tai harrastamaan mitään, niin suhteessa on jotain vialla. Tuo ei meinaan ole yhtään normaalia.