Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa nykyään osa naisista ei edes halua parisuhdetta eikä perhettä?

Vierailija
23.05.2026 |

Että ennemmin pysytään vaikka sinkkuna? Kyse ei ole siitä, etteikö nämä naiset löytäisi tai pääsisi parisuhteeseen. Ei ei. Vaan kyse on siitä, ettei nämä naiset parisuhdetta ja lapsia edes halua! Miksi haluavat olla ennemmin omasta tahdostaan sinkkuja? Tällaisia naisia on oikeastaan kaikissa ikäryhmissä. Huolestuttavaa varsinkin nuorten miesten kannalta on, että tuollainen kehitys on alkanut yleistymään nuorten naisten keskuudessa.

Joo, on niitä tuollaisia miehiäkin, mutta hyvin hyvin vähän. Miehillä tuollainen on paljon naisia harvinaisempaa.

Kommentit (1073)

Vierailija
501/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten elämä pyörii vain ja ainoastaan oman kullin ympärillä. Mielessä pyörii 24/7 pillukullianaali. 

Vierailija
502/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa mun pitäisi haluta mies, parisuhde ja lapsia? Nykyään ei onneksi ole pakko jos ei halua.

Koska se on parhaimmillaan ihanaa. 

Mutta jos häntä ei kiinnosta?

Ja niillä joita pariutuminen ja lisääntyminen kiinnostaa, on toivottavasti sen verran minimistandardit, että vain hyvä ja sopiva mies kelpaa, ja lapsista aiheutuvat asiat jakaantuu reilusti (eli ettei yksikään nainen suostuisi sellaiseen välillä palstalla ilmenevään p a s k a an, jossa nainen: käy töissä, tekee lähes kaikki kotityöt ja hoitaa lähes kokonaan lapset - eli mies EI välitä tuosta naisesta pa sk an vertaa).

Koskakohan Suomessakin opitaan käyttämään  siivoojia. Ruoan saa tilattua kotiin, ellei asu jossain perähikiällä. Lapsiakin voi tehdä vain yhden niin ei käy rankaksi. Perusoletus on, että perheessä on yhteiset rahat ja yhdessä tehdään. Mitta sitä perhettä ei saa ikinä, jos ei ole valmis etsimään oikeaa miestä vaan päättää valmiiksi, että kaikki on paskoja. 

Lapsia tehdä vain yhden? Sama jättää kuule kokonaan tekemättä, sulla ei mikään perhe-elämä edes kiinnosta eikä lasten paras, joten olet huono kommentoimaan aihetta.

Myöskään syntyvyyden kannalta se vain yksi lapsi ei riitä, eli turha yrittää tätä ilmiötä ratkaista tuollaisilla puheilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa mun pitäisi haluta mies, parisuhde ja lapsia? Nykyään ei onneksi ole pakko jos ei halua.

Mua ei kiinnosta, että se on jonkun muun mielestä ihanaa. Mun elämä, mun halut. Siihen ei parisuhde kuulu. Sori siitä.

Vierailija
504/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta, että se on jonkun muun mielestä ihanaa. Mun elämä, mun halut. Siihen ei parisuhde kuulu. Sori siitä.

Hänellä nyt oli muutenkin aivan oudot ajatukset. Vain yksi lapsi ja Woltataan.

Siivojat nyt on aivan normaalia, meilläkin oli lapsena samoin vanhempieni kotona. Ja lapsia liuta, ei mitään "vain yksi". Ajatelkaa niitä lapsiakin, älkääkä vain itseänne. 

Vierailija
505/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niillä joita pariutuminen ja lisääntyminen kiinnostaa, on toivottavasti sen verran minimistandardit, että vain hyvä ja sopiva mies kelpaa, ja lapsista aiheutuvat asiat jakaantuu reilusti (eli ettei yksikään nainen suostuisi sellaiseen välillä palstalla ilmenevään p a s k a an, jossa nainen: käy töissä, tekee lähes kaikki kotityöt ja hoitaa lähes kokonaan lapset - eli mies EI välitä tuosta naisesta pa sk an vertaa).

Koskakohan Suomessakin opitaan käyttämään  siivoojia. Ruoan saa tilattua kotiin, ellei asu jossain perähikiällä. Lapsiakin voi tehdä vain yhden niin ei käy rankaksi. Perusoletus on, että perheessä on yhteiset rahat ja yhdessä tehdään. Mitta sitä perhettä ei saa ikinä, jos ei ole valmis etsimään oikeaa miestä vaan päättää valmiiksi, että kaikki on paskoja. 

Lapsia tehdä vain yhden? Sama jättää kuule kokonaan tekemättä, sulla ei mikään perhe-elämä edes kiinnosta eikä lasten paras, joten olet huono kommentoimaan aihetta.

Myöskään syntyvyyden kannalta se vain yksi lapsi ei riitä, eli turha yrittää tätä ilmiötä ratkaista tuollaisilla puheilla.

Mitä helvett1ä se sulle kuuluu, kuinka monta lasta kukin haluaa?

Vierailija
506/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen panostus lapsentekoon on oma orgasmi. Ihmettelet, miksi naiset niheilevät lapsiasioissa maassa, jossa äitiyttä ei pidetä missään arvossa.

Kun olet täyttänyt velvollisuutesi ja tehnyt ne lapset, et ole mitään muuta kuin pohjasakkaa ainakin miesten mielestä. Eipä se yhteiskuntakaan hirveästi äideille arvostusta osoita. 

Itse taas olen huomannut, että tultuani kolmen lapsen äidiksi olen kuumaa kamaa niiden miesten keskuudessa, joilla on lapsuudessaan ollut huono äitisuhde (alistava/ väkivaltainen/ väheksyvä/ terapeuttinaan käyttävä/ fyysisestikin kuollut äiti).

Juoksevat perässä, vaikka olen naimisissa lasteni isän kanssa.

Vierailija
507/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No äläpä sinäkään sitten puutu muiden ajatuksiin täällä :) 

Yksi lapsi on ok jos ei enempää jostain syystä saa, mutta suunnitelmana surkea. Ne yksilapsiset perheet ei tätä maata rakenna.

Vierailija
508/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono diili naiselle.

Luonto on antanut naisille paskan osan lisääntymisessä.

Vierailija
509/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No äläpä sinäkään sitten puutu muiden ajatuksiin täällä :) 

Yksi lapsi on ok jos ei enempää jostain syystä saa, mutta suunnitelmana surkea. Ne yksilapsiset perheet ei tätä maata rakenna.

Ei lapsia pidä hankkia "isänmaan" takia. Niiden saamiselle pitää olla aito halu. Jos sitä halua ei riitä yhtä lasta enempää, on turha "velvollisuudesta" enempää hankkia.

Vierailija
510/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei usein saa parisuhteesta mitään itselleen - edes iloa. Lasten saaminen vaikeuttaa, hidastaa ja pahimmillaan katkaisee koko työuran. 

Lasten kanssa kotona vietetyistä kuukausista tai vuosista ei kerry eläkettä, ei saa palkkaa ja varallisuus jää karttumatta. Näistä ei myöskään kerry työkokemusta, eikä näitä laiteta nimikirjaotteelle, kuten esimerkiksi varusmiespalvelus.

Mutta saako mies? Sen ajan kun nainen on kotona ne miehenkin tulot menevät monesti naiset käyttöön, eipä siitä työstä mitään jää. Itseltäni meni 7 vuotta maksaessa asuntolaan kokonaan yksi, kaikki laskut ja ison osa ruoista lisäksi kun vaimo oli kotona. Kotona odotti aina vaipan vaihto, ruoan laitto, lasten hoito ylipäätään. Olinhan ollut töissä kuulemma lomalla.  Miehet kuolevat nuorempina, enkä ihmettele yhtään kun miettii kuinka raskasta ja monesti ei niin terveellistäkään työ voi olla. Ei minulle ole kertynyt mitään varallisuutta yksin kun olin töissä sinä aikana kun vaimo lasten kanssa kotona. Mitä iloa elämään nainen ja lapset ovat tuoneet niin kyllä ne ilot ovat vähäisiä, harrastuksista luopuminen, kavereista luopuminen, 14 vuoteen en ole kertaakaan päässyt esim ulos kavereiden kanssa, en harrastuksiin jne. En koska vaimo ja lapset. Tämä usein unohdetaan mitä mies menettää.

Mies

Jos olet parisuhteessa ja perustat perheen, sinä tietenkin elätät sen, eikö?

On hyvin helppoa olla menemättä parisuhteeseen ja siittämättä lapsia. Käytät kortsua, laitata piuhat poikki tai olet panematta. Et sinä ikinä kompastu naisen päälle vahingossa muna sojossa ja laukea. Eikä varsinkaan kukaan nainen käy kimppusi housuitta ja ala ratsastaa väkisin.

Mutta jos sen perheen perustat niin on juuri noin. Kyse oli siitä että naiset ajattelevat että mies ei tee mitään eikä menetä mitään perheen perustaessaan. Nimenomaan jos olisin ilman naista, voisin vapaasti mennä ja tulla, käydä panemassa kenen tahansa kanssa milloin huvittaa, elää miten itse haluaa. Mutta eiväthän naiset tätä ymmärrä että aivan samalla tavalla asiat ovat miehen näkökulmasta kuin naisten. Ei parisuhde miehelle mikään lottovoitto ole kun miettii kuinka paljon menettää, ilo elämästä on mennyt jo ajat sitten nimenomaan naisen ja perheen perustamisen takia.

Entäs kun lapsesta kasvaakin poika? Vai abortoitteko pojat, vai valkkaatte vaan tyttöjä muodostavat siittiöt?

Vierailija
511/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono diili naiselle.

Ei se osa ole huono, jos mies on hyvä ja kantaa kortensa kekoon kuten kuuluukin, mutta sitten jos mies on laiska ja passiivinen, itsekäs olio joka ei tee kotitöitä eikä hoida lapsia kuin maksimissaan patistettuna, niin tuollaisessa tilanteessa naisen osa on huono. 

Naisen on parempi elää yksinhuoltajana lasten kanssa omassa huushollissa oman vapauden kanssa, kuin elää miehen kanssa joka ei osallistu tarpeeksi. 

Naisten ei muutenkaan pidä tehdä miehille ilmaista työtä, eli jos kompensaatiota ei tule niin älä tee.

Vierailija
512/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen panostus lapsentekoon on oma orgasmi. Ihmettelet, miksi naiset niheilevät lapsiasioissa maassa, jossa äitiyttä ei pidetä missään arvossa.

Jopa miesten kannattamat puolueet, Persut ja Kokoomus,  ja heidän  poikahallitus ovat säätäneet lait, jotka a) syrjivät naisia ja b) syrjivät varsinkin raskaanaolevia naisia!

Kertoo miesten asenteesta naisiin. 

Vierailija
513/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono diili naiselle.

Ei se osa ole huono, jos mies on hyvä ja kantaa kortensa kekoon kuten kuuluukin, mutta sitten jos mies on laiska ja passiivinen, itsekäs olio joka ei tee kotitöitä eikä hoida lapsia kuin maksimissaan patistettuna, niin tuollaisessa tilanteessa naisen osa on huono. 

Naisen on parempi elää yksinhuoltajana lasten kanssa omassa huushollissa oman vapauden kanssa, kuin elää miehen kanssa joka ei osallistu tarpeeksi. 

Naisten ei muutenkaan pidä tehdä miehille ilmaista työtä, eli jos kompensaatiota ei tule niin älä tee.

Jopa sen ns hyvän miehen kanssa nainen tekee yhä edelleen enemmän kotitöitä, vaikka perheessä on kaksi aikuista ihmistä. 

Vierailija
514/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet täyttänyt velvollisuutesi ja tehnyt ne lapset, et ole mitään muuta kuin pohjasakkaa ainakin miesten mielestä. Eipä se yhteiskuntakaan hirveästi äideille arvostusta osoita. 

Yh- äiti on miesten mielestä saasta, mutta se omat lapsensa, ja ne jättänyt mies ei ole. 

Vierailija
515/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan parisuhteen ja lapsia. Haluan lapsilleni vanhemmat, jotka eivät käytä alkoholia tai huumeita lainkaan. Haluan lapsilleni vanhemmat, jotka eivät ole peliriippuvaisia (tietokonepelit, rahapelit, some) tai työnarkomaaneja. Haluan siis puolison, joka haluaa käyttää aikaa ja vaivaa parisuhteeseen ja perhe-elämään.

En halua tilanteeseen, jossa joudun selittämään lapsille miksi toinen vanhempi ei ole koskaan tekemisissä mukana vaan töissä, kavereiden kanssa huitelemassa, tietokoneella tms. En näe poissuljettuna hankkia lasta/lapsia yksin, mikäli sopivaa kumppania ei löydy.

Vierailija
516/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset valitsivat paremmin. Toivottavasti on hyvä nyt.

Valittiin paremmin ja pantiin haarat kiinni.

Nyt on varmaan paljon tyytyväisiä miehiä!

Tippuri on edelleenkin yleisempi naisilla joten se siitä haarojen kiinni pitämisestä😂

Koska horomiehet panevat mitä sattuu. Koska miehet eivät kullinsa takia halua käyttää kumia. Ei se naisilta toisille lisäänny. 

Vierailija
517/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen yrittänyt asua miehen kanssa yhdessä.

Ensimmäinen muutti suoraan äitinsä hoivista minun luokseni ja odotti samanlaista "palvelua," valitti koko ajan kaikesta eikä osannut käyttää rahaa. Tyyppi tilaili netistä milloin mitäkin ja sitten ihmetteli loppukuusta että mites vuokra maksetaan. No, minä maksoin ja lähetin pojan takaisin äidin luokse kasvamaan.

Toinen osoittautui yhteenmuuton jälkeen sairaalloisen mustasukkaiseksi ja kontrolloivaksi ja raivosi ihan käsittämättömistä asioista. Ei nyt sentään lyönyt, mutta harrasti mm. väkisin valvottamista aina kun minulla oli jokin tärkeä juttu (työhaastattelu, kokous tms) seuraavana päivänä. Yritti eristää kaikista muista läheisistä, haukkui lapsuudenperhettäni ja kavereitani ja oikein ylpeili sillä, että hän on hyvä manipuloija ja uhkasi mustamaalata minut ja kääntää kaikki muut minua vastaan jos lähden. Lähdin silti, eikä siitä minulle lopulta mitään negatiivisia seurauksia tullut.

Kolmannen kanssa seurusteltiin vuosia ennen kuin muutettiin yhteen, ja kaikki sujui suhteellisen hyvin. Mutta melkein heti, kun muuttolaatikot oli purettu mies heittäytyi ihan kädettömäksi ja "unohti" kuinka hoidetaan kaikki ne asiat, jotka oli ihan menestyksekkäästi tehnyt itse yksin asuessaan. En jaksanut olla nelikymppiselle ukolle puolison lisäksi äiti, terapeutti, hoitaja, siivooja, opettaja, sihteeri, veroneuvoja, urasuunnittelija, IT-tuki, autokuski, vapaa-ajan ohjelmatoimisto ja yleinen infopiste jolta kysytään aivan kaikki maan ja taivaan väliltä. Uuvuin täysin, mutta mikään keskustelunyritys ei auttanut vaan mies vaan vähätteli ongelmaa, kun eihän hän ollut tehnyt mitään pahaa. Niin. Minun käsitykseni parisuhteesta on, että pitäisi tehdä myös hyviä asioita helpottaakseen puolison elämää eikä vaan olla tekemättä mitään väärää. 

Kaikki näistä vaikuttivat tapailuvaiheessa ihan tasapainoisilta ja itsenäisiltä ihmisiltä :D Neljättä kertaa en taida enää yrittää, yksikseni saan elää kaikessa rauhassa omannäköistä elämää ilman mitään ylimääräistä draamaa ja vaivaa.

Vierailija
518/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten elämä pyörii vain ja ainoastaan oman kullin ympärillä. Mielessä pyörii 24/7 pillukullianaali. 

Niin pyöriikin, mistä tiesit?

Mies

Vierailija
519/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi elät sillä tavalla kuin itse haluat? Miksi et elä tavalla, jota muut toivovat?

Vierailija
520/1073 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari mediaa meillä on aivopessyt jo kymmenen vuotta nuoria naisia ja häpäissyt  suomalaisia poikia ja miehiä.  Päiväkodeissa aivopestään lapsia kylmästi ja rumasti. 

Vastaus ongelmaan on poikarakkaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän