Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset kulkevat aina eräretkeilyvaatteissa?

Vierailija
23.05.2026 |

Siis ihan aina! Kertokaa? Minusta vastenmielistä. 

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat niin metsäläisiä. 

No vähän kyllä tuntuu siltä. Suurin osa suomalaisista liputtaa epähygieenisyyden puolesta ja on ihan ok, kun talinen päänahka löyhkää muiden nenään. Ja auta armias, jos joku tyylikonsultti uskaltaa sanoa kuinka osa suomalaisista ei välitä miltä näyttävät, niin johan ollaan haukkomassa henkeä. Tottahan se on.

Kertoo jotain katukuvasta, kun yksi päivä minulla oli mustat nahkaiset loaferit, chinot ja neule, hiukset siististi ja kevyt meikki, eli arkilookkini, niin tunsin itseni ylilaitetuksi. Vaikka olen ihan perusduunari, niin haluan näyttää arjessa siistiltä. Trikoot, vaellushousut ym. vermeet kuuluu niille tarkoitettuun tilanteeseen.

Kiitos tästä. Olen niin samaa mieltä. Ja väsynyt epäsiisteihin ihmisiin. 

Vierailija
42/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein kaupassa vaellushousut jalassa, koska käytän niitä töissä kesät talvet. Saatanpa käyttää joskus muulloinkin. En voi kuin pahoitella sitä, että jotakuta tuokin ahdistaa. Voimia.

Olisit varmasti enemmän eduksesi muunlaisissa vaatteissa. Ja persoonallisempi. 

Mulla on ruumiillinen työ, jossa likaantuu. Siellä pitää olla käytännölliset ja työhön sopivat vaatteet, joissa on helppo liikkua. Mutta ei sinun tarvitse huolehtia minun pukeutumisestani. En minäkään huolehdi sinun pukeutumisestasi. Saat pukeutua niin kuin haluat, eikä mua yhtään kiinnosta, millaisia vaatteita käytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retkihousut ja duunarin tyähousut erottaa siitä että työhousuissa ei ole persvahviketta.

MInusta näissä punamustissa eräilyhousuissa nimenomaan on persvahvikkeet ja polvivahvikkeet? Näyttävät junteilta joka tapauksessa keskikaupungilla. 

Vierailija
44/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain susirajan tuolla puolen ymmärrän ko. vaatetyylin, kun mennään mönkijällä ja talvella moottorikelkalla paikasta A paikkaan B, mutta muualla en. Tyylitajua ihmiset! Emme ole enää luolaörkkejä.

Vierailija
45/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on muodin mekka <3

Vierailija
46/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamahan saa kätevästi piilotettua metsästystakin alle. Terveisin Setämies, joka nielaisi kuntopallon. 

Vierailija
47/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen määrästä huomaa kuinka paljon tälläkin palstalla on wannabe-eräjormia ja -jormattaria. 

Vierailija
48/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat jalassa ja näyttävät mielestäni ihan kivoilta. T. Haglöfsin retkeilyhousuja pitävä mies

Vierailija
49/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän metsässä, kalassa ja retkillä farkkuja, hupparia ja lippistä, ja samoja vaatteita käytän muuallakin. m50

Vierailija
50/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukkujen määrästä huomaa kuinka paljon tälläkin palstalla on wannabe-eräjormia ja -jormattaria. 

Kerro sä mulle, mitkä ovat mukavammat ja kätevämmät housut töihin, jossa liikutaan koko ajan ja oikeasti tehdään keholla töitä.

Vierailija
51/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sä mulle, mitkä ovat mukavammat ja kätevämmät housut töihin, jossa liikutaan koko ajan ja oikeasti tehdään keholla töitä.

Nyt ei puhuttukaan TYÖAJASTA vaan siitä, että ko. vaatetusta käytetään AINA. Myös vapaa-ajalla ja ihan joka paikassa. Käytätkö sinä työvaatteitasi 24/7 ja vuoden ympäri?

Vierailija
52/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna kuvaa laadukkaasta ihmisestä tämmöinen. Paheksun ja teen kaikkeni jotta tämän kaltainen toiminta estettäisiin.

Vierailija
53/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavat jalassa ja näyttävät mielestäni ihan kivoilta. T. Haglöfsin retkeilyhousuja pitävä mies

En tajua miten nuo olisivat mukavat? Collegehousut ovat mukavat.

Vierailija
54/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppaisella siistillä remonttireiskalla näyttävät hyvältä TYÖTEHTÄVISSÄ. Muuten eivät.

Vierailija
55/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän metsässä, kalassa ja retkillä farkkuja, hupparia ja lippistä, ja samoja vaatteita käytän muuallakin. m50

Toivottavasti peset ne (sekä itsesi) riittävän usein. 

Vierailija
56/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä joitakin kaivelee paljon muiden pukeutuminen. Taitaa siinä omassa "tyylitajussa" olla suuria puutteita, jos kokee jonkun toisen päällä olevat retkeilykamppeet itselleen tuollaiseksi uhaksi :D

Vierailija
57/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on usein kaupassa vaellushousut jalassa, koska käytän niitä töissä kesät talvet. Saatanpa käyttää joskus muulloinkin. En voi kuin pahoitella sitä, että jotakuta tuokin ahdistaa. Voimia.

Olisit varmasti enemmän eduksesi muunlaisissa vaatteissa. Ja persoonallisempi. 

Mulla on ruumiillinen työ, jossa likaantuu. Siellä pitää olla käytännölliset ja työhön sopivat vaatteet, joissa on helppo liikkua. Mutta ei sinun tarvitse huolehtia minun pukeutumisestani. En minäkään huolehdi sinun pukeutumisestasi. Saat pukeutua niin kuin haluat, eikä mua yhtään kiinnosta, millaisia vaatteita käytät.

Töissä pukeudutaan työvaatteisiin. Muualla käytetään muunlaisia vapaa-ajan vaatteita. 

Vierailija
58/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä ottaa ne poiskin mutta älä sitten valita kun näkyy pili.

Vierailija
59/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vain niin pirun mukavia ja käytännöllisiä. M34

Vierailija
60/85 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys naisille: Tykkäättekö, jos risupartainen epäsiisti mies tulee lähestymään teitä eräretkeilyvaatteissa? Onko mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan