Miksi jotkut ihmiset kulkevat aina eräretkeilyvaatteissa?
Siis ihan aina! Kertokaa? Minusta vastenmielistä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein kaupassa vaellushousut jalassa, koska käytän niitä töissä kesät talvet. Saatanpa käyttää joskus muulloinkin. En voi kuin pahoitella sitä, että jotakuta tuokin ahdistaa. Voimia.
Olisit varmasti enemmän eduksesi muunlaisissa vaatteissa. Ja persoonallisempi.
Mulla on ruumiillinen työ, jossa likaantuu. Siellä pitää olla käytännölliset ja työhön sopivat vaatteet, joissa on helppo liikkua. Mutta ei sinun tarvitse huolehtia minun pukeutumisestani. En minäkään huolehdi sinun pukeutumisestasi. Saat pukeutua niin kuin haluat, eikä mua yhtään kiinnosta, millaisia vaatteita käytät.
Vierailija kirjoitti:
Retkihousut ja duunarin tyähousut erottaa siitä että työhousuissa ei ole persvahviketta.
MInusta näissä punamustissa eräilyhousuissa nimenomaan on persvahvikkeet ja polvivahvikkeet? Näyttävät junteilta joka tapauksessa keskikaupungilla.
Jossain susirajan tuolla puolen ymmärrän ko. vaatetyylin, kun mennään mönkijällä ja talvella moottorikelkalla paikasta A paikkaan B, mutta muualla en. Tyylitajua ihmiset! Emme ole enää luolaörkkejä.
Kaljamahan saa kätevästi piilotettua metsästystakin alle. Terveisin Setämies, joka nielaisi kuntopallon.
Alapeukkujen määrästä huomaa kuinka paljon tälläkin palstalla on wannabe-eräjormia ja -jormattaria.
Mukavat jalassa ja näyttävät mielestäni ihan kivoilta. T. Haglöfsin retkeilyhousuja pitävä mies
Itse käytän metsässä, kalassa ja retkillä farkkuja, hupparia ja lippistä, ja samoja vaatteita käytän muuallakin. m50
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkujen määrästä huomaa kuinka paljon tälläkin palstalla on wannabe-eräjormia ja -jormattaria.
Kerro sä mulle, mitkä ovat mukavammat ja kätevämmät housut töihin, jossa liikutaan koko ajan ja oikeasti tehdään keholla töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sä mulle, mitkä ovat mukavammat ja kätevämmät housut töihin, jossa liikutaan koko ajan ja oikeasti tehdään keholla töitä.
Nyt ei puhuttukaan TYÖAJASTA vaan siitä, että ko. vaatetusta käytetään AINA. Myös vapaa-ajalla ja ihan joka paikassa. Käytätkö sinä työvaatteitasi 24/7 ja vuoden ympäri?
Ei anna kuvaa laadukkaasta ihmisestä tämmöinen. Paheksun ja teen kaikkeni jotta tämän kaltainen toiminta estettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mukavat jalassa ja näyttävät mielestäni ihan kivoilta. T. Haglöfsin retkeilyhousuja pitävä mies
En tajua miten nuo olisivat mukavat? Collegehousut ovat mukavat.
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppaisella siistillä remonttireiskalla näyttävät hyvältä TYÖTEHTÄVISSÄ. Muuten eivät.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän metsässä, kalassa ja retkillä farkkuja, hupparia ja lippistä, ja samoja vaatteita käytän muuallakin. m50
Toivottavasti peset ne (sekä itsesi) riittävän usein.
Kylläpä joitakin kaivelee paljon muiden pukeutuminen. Taitaa siinä omassa "tyylitajussa" olla suuria puutteita, jos kokee jonkun toisen päällä olevat retkeilykamppeet itselleen tuollaiseksi uhaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein kaupassa vaellushousut jalassa, koska käytän niitä töissä kesät talvet. Saatanpa käyttää joskus muulloinkin. En voi kuin pahoitella sitä, että jotakuta tuokin ahdistaa. Voimia.
Olisit varmasti enemmän eduksesi muunlaisissa vaatteissa. Ja persoonallisempi.
Mulla on ruumiillinen työ, jossa likaantuu. Siellä pitää olla käytännölliset ja työhön sopivat vaatteet, joissa on helppo liikkua. Mutta ei sinun tarvitse huolehtia minun pukeutumisestani. En minäkään huolehdi sinun pukeutumisestasi. Saat pukeutua niin kuin haluat, eikä mua yhtään kiinnosta, millaisia vaatteita käytät.
Töissä pukeudutaan työvaatteisiin. Muualla käytetään muunlaisia vapaa-ajan vaatteita.
Voin mä ottaa ne poiskin mutta älä sitten valita kun näkyy pili.
Ne on vain niin pirun mukavia ja käytännöllisiä. M34
Kysymys naisille: Tykkäättekö, jos risupartainen epäsiisti mies tulee lähestymään teitä eräretkeilyvaatteissa? Onko mieleen?
Kiitos tästä. Olen niin samaa mieltä. Ja väsynyt epäsiisteihin ihmisiin.