Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te pitkätukkaiset teette kesällä kun tyven hiukset koko ajan hiestä märkänä?

Vierailija
23.05.2026 |

Koko päänahka aina märkä, vaikka hiukset olisi kiinni

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hikoa päästä. Enkä jaloista. Hikoan kainaloista ja helteellä rintojen alta mutta onneksi on hyvä hygienia ja hyvät dödöt niin homma on hallussa.

Vierailija
42/46 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet hiusten tyvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hiukset päivittään ja leikkaa lyhyeksi. Ei mulla todellakaan päänahka hikoile vaikka on pitkät hiukset. 

Vierailija
44/46 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisu tyven hiukset on outo. Mitä sillä tarkoitetaan?

Vierailija
45/46 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minulla ei ole tuollaista ongelmaa. Kannattaa ehkä kääntyä lääkärin puoleen. Kuulostaa siltä, että sinulla saattaa olla joku häiriötila kropassa, jos hikoilet kovasti päänahasta.

Sulla joku häiriö on, jos tuommoisia oireita pidät lääkäriä vaativina.

Niin no... tuo nyt voi olla oire vaikka diabeteksesta tai kilpirauhasen toimintahäiriöstä. Mutta kai se on suomalaisempi tapa vaan antaa olla. Mennään sitten lääkäriin, kun pää tipahtaa irti eikä ole muuta vaihtoehtoa enää.

Syy voi olla vaikka liian vahvan deodorantin käyttö kainaloissa, mikä puskee hien vain muualle. 

Kyllä se liian vahva deodorantti aiheuttaa ihon ärsytystä 

Vierailija
46/46 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen hikoilee päästä eniten. Mulla on tosi paksut luonnonkiharat hiukset ja välillä yritän muka kasvattaa, no sitten tulee kesä ja kone käteen,  ei voi olla kun tuntuu että on karvalakki päässä eikä päänahka saa yhtään ilmaa.  Nyt on kiva kun voi huuhtasta pään hanan alla viileässä vedessä, hiukset kuivaa pian. Eli nämä on sivut ja takaa lyhyet ja päältä pidemmät.