Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsenäistyneet naiset aiheuttavat itse parisuhteen konfliktitilanteet

Vierailija
23.05.2026 |

Nuoret miehet kokevat asemansa uhatuiksi ja katsovat taaksepäin ja etsivät konservatiivisesta ideologiasta apua: miehet hallitkoon, naisen paikka on kotona.

Naiset sivistyvät ja vaativat tasa-arvoisia oikeuksia. Katsovat eteenpäin ja etenevät politiikassa ja työelämässä.

Konflikti on väistämätön.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööööö naisten vika ööööö kaikki on naisten vika öööööö aina naisten vika öööööö. t. ap

Vierailija
2/7 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi ja kesäkuussa tulee 19 vuotta avioliittoa ja 22 vuotta parisuhdetta täyteen saman miehen kanssa 💓.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanot että naiset ryssii itse parisuhteensa, sitten kuitenkin luettelet syyt konfliktille. Ihan jo omasta aloituksestasi paistaa läpi, että naisten tavoitteet ovat täysin kohtuulliset, miehillä ei.

Jokin ei siis täsmää.

Vierailija
4/7 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään konfliktia ei olisi jos tuollaiset miehet ottaisivat pään perseestään ja luopuisivat kuvitellusta asemastaan jonain palvottuina yli-ihmisinä. Naisissa on niitä, jotka vetää vaatimuksineen yli, mutta selvä enemmistö ei vaadi mahdottomia.

Naisten puolelle on helppo asettua näin miehenäkin ja ei, en ole siinä yksin.

Vierailija
5/7 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii äidin korviketta naisista. Miksi ap ei kasva aikuiseksi vaan syyttää muita ongelmistaan?

Google Adam Cam

Vierailija
6/7 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kokea mies vaikka mitä uhkaa, jos pää ei ole kunnossa, koska nainen elää myös omaa elämää. Ei miehen elämää. Ihmisiä on kaksi, ei yksi. Tämä ei tarkoita baareja.

Vierailija
7/7 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma, jos mies on mies, mutta kun mies haluaa olla nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän