Miksi naiset ovat niin huonoja kommunikoimaan, että ero tulee miehelle aina yllätyksenä?
Naiset tekevät eroista 95%. Ero tulee miehille lähes aina yllätyksenä.
Miksi naisten kommunikaatio on niin huonoa, ettei nainen voi kertoa asiasta miehelle?
Turhaa pälätystä ja nalkutusta tulee 24/7, mutta jos olisi jotain oikeaa asiaa, niin nainen ei kykene puhumaan siitä, vaan olettaa miehen osaavan lukea ajatuksia.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat niin huonoja kuuntelemaan, että ero tulee yllätyksenä?
"Huono kuuntelemaan"="mies ei osaa lukea ajatuksiani ja hienovaraisia mikroilmeitäni"
Vai missasitko kenties ekan keskusteluyrityksen kun ei akkojen kotkotukset kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä.
Onneksi tän palstan miehet ei lisäänny kauheita ajatuksiaan eteenpäin :). Miesten yksinäisyys epidemia on lottovoitto naisille!
Miten liittyi viestiin? Huomaan, ettet kiistä sen totuudellisuutta. Jos tietäisit, miten monta naista on yksityisesti sanonut juuri samaa itsestään. Tiedät itsekin sen totuudeksi, sen takia osui ja upposi.
Älä nalkuta 😩
(Huomaatko miten juttujasi ei kannata edes kuunnella)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ottaisi nalkutuksen tosissaan ja ottaisi onkeensa, ei tarvitsisi erota.
Nalkutus on henkistä väkivaltaa! Miksi nainen kiduttaa miestä näin?
Jos ei kuuntele ekalla kerralla, pitää toistaa. Miksei mies siis avaa korviaan heti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen vihjailee vaikka naisille on kerrottu vuosikymmenet että miehille tulee puhua suoraa kiertelemättä ja kaartelematta?
Ennen parisuhde-eroa nainen on puhunut suoraan miehelle useaan kertaan. Mies ei kuuntele, mitä nainen sanoo.
Naisten vika! Kaikki on naisten vika! Aina naisten vika!
t. palstan ulimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ottaisi nalkutuksen tosissaan ja ottaisi onkeensa, ei tarvitsisi erota.
Nalkutus on henkistä väkivaltaa! Miksi nainen kiduttaa miestä näin?
Jos ei kuuntele ekalla kerralla, pitää toistaa. Miksei mies siis avaa korviaan heti?
Jos mies oikeasti välittäisi muusta kuin omasta navastaan se kuuntelisi puolisonsa toiveita ja tarpeita heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ottaisi nalkutuksen tosissaan ja ottaisi onkeensa, ei tarvitsisi erota.
Nalkutus on henkistä väkivaltaa! Miksi nainen kiduttaa miestä näin?
Koska se on ainoa väkivallan muoto johon pystyy.
Jos mies on niin typerys ettei osaa kuunnella jo alkuun, niin sitten ei voi valittaa nalkuttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo häipyi sanomatta sanaakaan. Sain raastuvasta kirjeen erosta. Ignoorasin hänet ja hänen sukunsa elämästäni. Harmitti että elämä meni hukkaan hänen kanssaan.
Vaimoa ei harmittanut. Hänestä tuli onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat niin huonoja kuuntelemaan, että ero tulee yllätyksenä?
"Huono kuuntelemaan"="mies ei osaa lukea ajatuksiani ja hienovaraisia mikroilmeitäni"
Vai missasitko kenties ekan keskusteluyrityksen kun ei akkojen kotkotukset kiinnosta?
Asiat pitää molempien kyetä ilmaisemaan suoraan ja rehellisesti.
Monesti ihmisillä joilla on esimerkiksi hoitamattomia kiintymyssuhdevaurioita eivät kykene ilmaisemaan tunteitaan ja tarpeitaan selkeästi toiselle.
Vaan patoavat niitä, ovat hiljaa niistä vaikka paha olo vain lisääntyy koko ajan.
Lopulta ns pannu räjähtää ja alkaa asioista täysin tietämättömän kumppanin syyttely. Aika usein myös aloitettu salasuhde jonka seurauksena perhe hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä.
Onneksi tän palstan miehet ei lisäänny kauheita ajatuksiaan eteenpäin :). Miesten yksinäisyys epidemia on lottovoitto naisille!
Miten liittyi viestiin? Huomaan, ettet kiistä sen totuudellisuutta. Jos tietäisit, miten monta naista on yksityisesti sanonut juuri samaa itsestään. Tiedät itsekin sen totuudeksi, sen takia osui ja upposi.
Älä nalkuta 😩
(Huomaatko miten juttujasi ei kannata edes kuunnella)
Kiitos, osoitit jälleen viestini totuudellisuuden.
Pääsääntoisedti kyllä seurustelusuhteissa käy niin että nainen on johonkin tyytymätön, ei ehkä ilkeä/kehtaa siitä suoraan sanoa, koska haluaisi että suhde jatkuu ja se on hyvä, eli että korjattaisi se asia mikä ei miellytä. Arin sihe josta ei puhuta on yhteensopimaton seksielämä sen laatu tai määrä tai molemmat.
No, tyytymättömyys alkaa näkyä ennen pitkää tympääntymisenä -> joka johtaa kiukkuun ja ärsytykseen.
Mutta kun mikään ei muutu mies lähtee koska nainen ei enää miellytä kun siitä on tullu ärsyttävä kiukuttelija.
Olisko pitänyt kuunnella ja muuttaa toimintaa niissä aiheissa mistä oli skismaa. Enkä tosiaankaan tarkoita sitä että miehen pitäisi aina muuttua siksi mitä nainen haluaa, moni tyytyisi ihan niiden pienten perusasioiden korjaamiseen mitä jokainen tervejärkinen edellyttää kumppaniltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kuuntele, mitä naiset sanoo. Yleimaailmallinen ilmiö.
Miehille vain toisten miesten puhe on kuuntelemisen arvoista.
Noin. Se on yksinkertaista.
Juuri näin. Vaikka kotona remonttiasioissa hiljakkoin tai työpaikalla. Naisen puhe on pelkkää ininää, mutta kun joku mies sanoo saman asian, niin johan on kultahippusia!
katsos kun mieheltä tulee vain ne kultahippuset. ne on helpompi kerätä kuin naisen jatkuvassa pälpätyksessä olevat kultahippuset, jotka ovat rantahiekan seassa
Höpsis, miehen suusta nyt ei tule niitä hippusia yhtään sen enempää eikä useammin. Se "puhuu vähän mutta asiaa" ei useimpien miesten kohdalla pidä lainkaan paikkaansa. Puhetta voi tulla vähemmän kuin naisilla mutta hippusten ja hyödyttömän paskan määräsuhteet on ihan samat kuin naisilla. Mykkää leikkivän miehen suusta saa siis odotella sitä kultahippusta iät ja ajat, pälpättävältä naiselta se tulee nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tunteista puhuminen tarkoittaa, että miehen pitää kuunnella naisen tunnetta. Ja tässä piilee oleellisin sääntö, kun joku puhuu tunteistaan, niitä pitää myötäillä. Suuri loukkaus on esittää ratkaisuehdotus.
Parempi sekin kuin "miehekäs" tapa olla puhumatta koskaan mitään.
Enemmän kyse on haluttomuudesta myöntää asioiden todellinen tilanne. Eletään mieluummin omassa kuplassa niin kauan kuin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdekonflikteissa on hyvin yleistä, että nainen vaatii muutosta ja mies vetäytyy tai vähättelee tilannetta välttääkseen konfliktin. Vetäytyminen kuitenkin lisää toisen turhautumista, mikä puolestaan johtaa vaatimusten koventumiseen ja noidankehään.
eli ei kovin toimiva tapa
Katsoin tätä läpi lapsuuteni. Perhe on yksi hiton roolileikki ja lasin siruilla kävelyä. Ihmettelen suuresti ihmisten intoa hakeutua suhteisiin, ja sitten ollaan yllättyneitä, kun kasvoille lentää märkä turbaani. Se toinen olikin ihan erilainen, kun rakkauden nälässä luulit.
Aika moni perhe on pelkkä kulissi jossa vanhemmat toteuttaa omia halujaan ja lapset on vain osa julkisivua.
Vakaat ydinperheet eivät ole kulisseja. Mutta se vaatikin mieleltään terveitä ihmisiä.
Kyllä muuten se perinteinen ydinperhe voi hyvin olla pelkkä kulissi ja usein onkin, vastaavasti homo-, uusio- tai yh-perhe voi hyvin olla oikeasti hyvinvoiva, muttei aina. Perheen kokoonpano ei ole olennaista, vaan se, että sen jäsenet ovat oikeasti toistensa tukena elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä.
Onneksi tän palstan miehet ei lisäänny kauheita ajatuksiaan eteenpäin :). Miesten yksinäisyys epidemia on lottovoitto naisille!
Miten liittyi viestiin? Huomaan, ettet kiistä sen totuudellisuutta. Jos tietäisit, miten monta naista on yksityisesti sanonut juuri samaa itsestään. Tiedät itsekin sen totuudeksi, sen takia osui ja upposi.
Älä nalkuta 😩
(Huomaatko miten juttujasi ei kannata edes kuunnella)Kiitos, osoitit jälleen viestini totuudellisuuden.
”Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä. ”
Tytöt ja naiset on tutkitusti henkisesti kypsempiä kuin pojat, hormooneista riippumatta. Eli eivät ole ns. hormonaalisia lapsia. Mitä tarkoitat hormonaalisella kun puhutaan oikuttelevuudesta? On muuten jo ällöttävää että laitata sanat hormonaalinen ja lapsi samaan lauseeseen.
Jos naisiin ei kannata kiintyä mielestäsi niin sinun on lupa olla yksin tai kiintyä vaikka mieheen. Elämme herran vuotta 2026. Nainen tuskin tuntee samoin. Eli luulet tuntevasi kaikki naiset ja että mitä naisen päässä liikkuu? Ja onko se mielivaltaisesti toimimista jos sanoo miehelle jostain, mies ei kuuntele, sanoo taas, mies ei kuuntele jne jne. ja sitten lopulta päättää erota. Se ei ole mielivaltaa muun kuin sellaisen mielestä joka ei vaivautunut kuuntelemaan tai välittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kertoo, mutta miestä ei kiinnosta.
ei vihjailu ole sellaista kertomista, jonka mies ymmärtää
Eli kyseessä on aika vähä-älyinen yksilö, jos ei kerran ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kertoo, mutta miestä ei kiinnosta.
ei vihjailu ole sellaista kertomista, jonka mies ymmärtää
Eli kyseessä on aika vähä-älyinen yksilö, jos ei kerran ymmärrä.
Miksi miehelle pitää selittää asiat kuin 5 vuotiaalle, vaikka ovat olevinaan naisia älykkäämpiä jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat niin saatanan tyhmiä että tulkitsevat oikeasta asiasta puhumisen turhaksi pälätykseksi ja nalkutukseksi? Siksi että he haluavatkin tulla jätetyiksi, jotta heidän ei tarvitsisi kantaa vastuuta eroamisesta ja omien lastensa elättämisestä. Mieluummin sitten ulisevat palstalla vieraannuttamisesta ja elatusmaksuista.
Miksi naiset ovat niin saatanan tyhmiä että luulevat tyhjänpäiväisen nalkutuksen ja kaikesta ongelmien tekemisen tärkeäksi? Siksi, että haluavat kuun taivaalta ja koska mikään ei lopulta riitä. Halutaan kävelevä kukkaro ja miehestä koira, joka hyppää käskystä. Mieluummin sitten ulisevat palstalla miesten pahuudesta ja omasta täydellisyydestään samalla kun vieraannuttavat systemaattisesti lapsia isästään.
Oksettavaa, mutta sellaista tämä nykyisin on.
Katkera eroisä.
Miten liittyi viestiin? Huomaan, ettet kiistä sen totuudellisuutta. Jos tietäisit, miten monta naista on yksityisesti sanonut juuri samaa itsestään. Tiedät itsekin sen totuudeksi, sen takia osui ja upposi.