Miksi naiset ovat niin huonoja kommunikoimaan, että ero tulee miehelle aina yllätyksenä?
Naiset tekevät eroista 95%. Ero tulee miehille lähes aina yllätyksenä.
Miksi naisten kommunikaatio on niin huonoa, ettei nainen voi kertoa asiasta miehelle?
Turhaa pälätystä ja nalkutusta tulee 24/7, mutta jos olisi jotain oikeaa asiaa, niin nainen ei kykene puhumaan siitä, vaan olettaa miehen osaavan lukea ajatuksia.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat niin huonoja kuuntelemaan, että ero tulee yllätyksenä?
"Huono kuuntelemaan"="mies ei osaa lukea ajatuksiani ja hienovaraisia mikroilmeitäni"
Perinteinen miesvalitus, kun joku kehtaa puhua arasta asiasta, tässä tapauksessa siitä, ettei tunne- tai muukaan äly riitä terveeseen kommunikointiin.
Naisten tapa puhua asian vierestä vihjaillen eikä suoraan asiasta. Siksi.
Ja naiset ovat tunteidensa vietävissä. Naisen logiikka on jotain ei loogista.
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisikin aika alkaa tekemään työtä. Kodin hoitaminen ei oikein työstä käy. Lasten kanssa kotona oleminen ei mitenkään vastaa sitä että käyt töissä 40-50 tuntia viikossa.
Jaa eivät käy työstä? Huomaa ettet ole koskaan päivääkään ole ollut pienessäkään vastuussa kodista tai lapsista, jos mielikuvasi on noin päin peetä. Ja milloin olet muka ollut tuollaisia työviikkoja tekemässä, varsinkin jos nainen "lomailee" samalla? Oletko sattunut vilkaisemaan kalenteria ja huomannut että 1950-luku meni jo?
Sinulle tekisi aika hyvää joskus viettää edes se yksi viikko kotona, pitää se kunnossa ja samalla huolehtia pienistä lapsista, kuunnellen kun puoliso halventaa tekemisesi ja valittaa "kun oli niin raskas päivä", kuuntelematta sinua lainkaan. Saisit vähän perspektiiviä noiden höpöjuttujesi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen parisuhdemalli on vankila.
Aivan kuin olisi sidottu ja kahlittu patteriin kiinni.
Monogaminen avioliittoinstituutio pidä heittää romukoppaan.
Tilalla avoimet suhteet jossa on vapaus, koska eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea.
Tärkeintä ovat kuplivat tunteet, kuumat kosketukset ja nautinnot. Sanoinko jo nautinnot?
Ymmärrät kai että tuo sama oikeus koskisi sitten niitä kaikkia muitakin, ei vain sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo häipyi sanomatta sanaakaan. Sain raastuvasta kirjeen erosta. Ignoorasin hänet ja hänen sukunsa elämästäni. Harmitti että elämä meni hukkaan hänen kanssaan.
Eli et koskaan halunnut kuulla ainuttakaan varoittavaa signaalia että suhteenne oli menossa alamäkeen, vasta sitten suvaitsit evääsi liikauttaa kun sait viranomaispostia.
Olen aika varma, että vaimosi on vähintään yhtä helpottunut, kun pääsi sinunlaisesta omahyväisestä jätesäkistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen parisuhdemalli on vankila.
Aivan kuin olisi sidottu ja kahlittu patteriin kiinni.
Monogaminen avioliittoinstituutio pidä heittää romukoppaan.
Tilalla avoimet suhteet jossa on vapaus, koska eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea.
Tärkeintä ovat kuplivat tunteet, kuumat kosketukset ja nautinnot. Sanoinko jo nautinnot?Ymmärrät kai että tuo sama oikeus koskisi sitten niitä kaikkia muitakin, ei vain sinua?
Tärkeintä on vain tämä hetki. Koska eihän huomisesta tiedä.
Miksi kumppanille pitäisi luvata yhtään mitään?
Se pahin ongelma ei ole tuo vaan se, että se mies ei silti opi mitään, vaikka se nainen jättää sen. Tuo on kova paikka aina miehelle, mutta oikea mies kääntyy itseensä ja kasvaa. Sen kun on tehnyt, niin se nainen oikeastaan teki kaikille ison palveluksen ja aivan oikein, kun se jätti. Eli se nainen veti rajat ja laittoi sen miehen kasvamaan. Sen miehen pitäisi olla koko loppuelämän kiitollinen sille naiselle siitä. Mä ainakin olen miehenä ja tämän kokeneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo häipyi sanomatta sanaakaan. Sain raastuvasta kirjeen erosta. Ignoorasin hänet ja hänen sukunsa elämästäni. Harmitti että elämä meni hukkaan hänen kanssaan.
Eli et koskaan halunnut kuulla ainuttakaan varoittavaa signaalia että suhteenne oli menossa alamäkeen, vasta sitten suvaitsit evääsi liikauttaa kun sait viranomaispostia.
Olen aika varma, että vaimosi on vähintään yhtä helpottunut, kun pääsi sinunlaisesta omahyväisestä jätesäkistä eroon.
Sama koskee sitten naisia. Jos mies lähtee tuolla tavalla.
Vai onko se aivan eri asia? 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei kuuntele, mitä naiset sanoo. Yleimaailmallinen ilmiö.
Miehille vain toisten miesten puhe on kuuntelemisen arvoista.
Noin. Se on yksinkertaista.
Juuri näin. Vaikka kotona remonttiasioissa hiljakkoin tai työpaikalla. Naisen puhe on pelkkää ininää, mutta kun joku mies sanoo saman asian, niin johan on kultahippusia!
Todiste. Olin sanonut jo useaan kertaan miehelle aikain saatossa, että pyykkikone kannattaa pestä tyhjänä kuumalla ohjelmalla ja laittaa sitruunahappoa sekaan. En saanut oikein mitään vastaukseksi koskaan. Kerran mies tuli intopiukassa kotiin pienen sitruunahappopussukan kanssa, oli oikein apteekista hakenut, ja hirveällä touhotuksella kohti kodinhoitohuonetta. Matkalla kovaan ääneen "Pera kertoi töissä, että se pesee pyykkikoneen tyhjänä 90 asteessa sitruunahapolla, tiesitkö semmosta niksiä....!?". Minä hyökin perään keskeyttämään toimintaa, sillä olin ihan melko vasta tämän tradition jo suorittanut ja näytin miehelle isohkoa muovipänikkää, jonka kyljessä lukee selvällä suomella ja toisella kotimaisella sitruunahappo, siinä se oli pyykinpesuaineen vieressä näkösällä ollut iät ajat.
Vierailija kirjoitti:
Se pahin ongelma ei ole tuo vaan se, että se mies ei silti opi mitään, vaikka se nainen jättää sen. Tuo on kova paikka aina miehelle, mutta oikea mies kääntyy itseensä ja kasvaa. Sen kun on tehnyt, niin se nainen oikeastaan teki kaikille ison palveluksen ja aivan oikein, kun se jätti. Eli se nainen veti rajat ja laittoi sen miehen kasvamaan. Sen miehen pitäisi olla koko loppuelämän kiitollinen sille naiselle siitä. Mä ainakin olen miehenä ja tämän kokeneena.
Alistuvana tossuna ei pidä olla.. Se on oksettavinta epärehellisyyttä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kertoo, mutta miestä ei kiinnosta.
ei vihjailu ole sellaista kertomista, jonka mies ymmärtää
Eli kyseessä on aika vähä-älyinen yksilö, jos ei kerran ymmärrä.
Miksi miehelle pitää selittää asiat kuin 5 vuotiaalle, vaikka ovat olevinaan naisia älykkäämpiä jne?
Ainakin täällä palstalla pyörii juuri näitä "miehiä" (eli henkisesti keskenkasvuisia miesvauvoja) uhoamassa, että miehet on puolijumalia ja naiset paskaa. Sitten samassa yhteydessä valitetaan, kun naiset muka käyttää henkistä väkivaltaa, taloudellista ylivaltaa, syrjii miehiä, ei puhu selkeästi, ovat rirsoja kumppaninvalinnassa ja muutenkin kiusaavat reppanoita miehiä. Ollakseen uhon arvoisia yli-ihmisiä ovat miehet aika surkeaa porukkaa palstan perusteella, kun noin helppo on heitä alistaa.
Lyhyesti: palstalla kiukuttelevat miehet ovat todellisuudessa beetauroksia, joita harmittaa kun kaikki huomaavat miten paskoja he ovat. Ne ylivertaiset miehet, joista he puhuvat, ovat heidän haavekuviaan, jollaisia haluaisivat itse olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen parisuhdemalli on vankila.
Aivan kuin olisi sidottu ja kahlittu patteriin kiinni.
Monogaminen avioliittoinstituutio pidä heittää romukoppaan.
Tilalla avoimet suhteet jossa on vapaus, koska eihän yhdeltä ihmiseltä voi saada kaikkea.
Tärkeintä ovat kuplivat tunteet, kuumat kosketukset ja nautinnot. Sanoinko jo nautinnot?Ymmärrät kai että tuo sama oikeus koskisi sitten niitä kaikkia muitakin, ei vain sinua?
Kai ymmärsit että tuo oli naisen kirjoittama teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oln lukenut monta tarinaa, joissa nainen kertoo tyytymättömyydestään rauhallisesti, kiihtyneesti,pitkästi, lyhyesti, tilanteen ollessa päällä ja tilanteen ollessa ohi, kirjoittaa kirjeen, sähköpostin ja ehkä vielä ilmaisee asiat modernin tanssin keinoin ja mies ei vaan muuta käyttäytymistään joten nainen ottaa eron ja sitten miehen reaktio on, että tää tuli aivan yllätyksenä!
Arvoitus on se, miksi miehet eivät muuta käyttäytymistään naisen toivomaan suuntaan, jos haluavat jatkaa suhdetta?
Sellainen mies on sekä typerä että itsekäs. Liian pöljä ymmärtämään tilannetta, mihin se on menossa ja miten sen saa vielä pelastettua. Liian itsekäs muuttamaan mitään vaikka tajuaisikin, koska oma napa on maailman keskus. Mitään ei halua muuttaa itsessään, koska ei yksinkertaisesti näe muuta kuin itsensä. Parisuhde on saamista ja antamista ja jos kuvittelee olevansa oikeutettu vain saamiseen, ei lopputulos voi olla hyvä.
Kommentistasi huokuu todella voimakas katkeruus. Ja syyttävän sormen kääntäminen itsestä poispäin
Miksi?
Oletko katsonut peiliin?
Voitko siis kumota väitteeni, sen sijaan että alat esittää perättömiä syytöksiä henkilöstä, jota et edes tunne? Vai osaatko edes keskustella aiheesta menemättä henkilöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kuuntele, kuule, eivätkä ole kiinnostuneita siitä, mitä nainen puhuu. Tuleehan se sitten yllärinä se ero, vaikka nainen on asiasta puhunut jo useita vuosia.....
Heti kun nainen alkaa uhkailemaan erolla tarkoittaa se että ero tulee joka tapauksessa ja mies alkaa valmistautumaan siihen.
Toisin sanoen mies luovuttaa heti eikä pohdi että onko suhde pelastettavissa vielä. Ei ole kovin kummoinen suhde, jos äijä on saman tien valmis heittämään sen mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa keksimään toinen toistaan järjettömämpiä "ongelmia" ja kiukuttelee saastapalstalla kuinka kaikki miehet sitä ja miehet tätä samalla kun itse toimii tismalleen samoin. Ero tuollaisessa tilanteessa on siunaus, oli aloitteen tekijä kumpi tahansa. Et sinä ole täydellinen, etkä edes siedettävä. Olet vain yksi mitätön ihminen.
Ja silti sinä mitätön pikku paska haaskaat aikaasi täällä "saastapalstalla".
Tähän olisi kiva kuulla vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ottaisi nalkutuksen tosissaan ja ottaisi onkeensa, ei tarvitsisi erota.
Nalkutus on henkistä väkivaltaa! Miksi nainen kiduttaa miestä näin?
Koska se on ainoa väkivallan muoto johon pystyy.
Jos mies on niin typerys ettei osaa kuunnella jo alkuun, niin sitten ei voi valittaa nalkuttamisesta.
Mikä siitä baarin naisen puheesta tekee niin ymmärrettävää että mies osaa kuunnella häntä paremmin kuin sinua?
Se, ettei mies edes kuuntele sitä vaan tuijottaa sen baarin naisen tissejä. Munillaan ajatteleva hyypiö, joka ylipäänsä vehtailee vieraiden kanssa varattunakin, ei arvosta naista ihmisenä eikä kumppanina. Baarin nainen puolestaan ei myöskään halua muuta kuin kettua koloonsa, paskat siitä miehestä tai siitä kuunteleeko tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kuuntele, kuule, eivätkä ole kiinnostuneita siitä, mitä nainen puhuu. Tuleehan se sitten yllärinä se ero, vaikka nainen on asiasta puhunut jo useita vuosia.....
Heti kun nainen alkaa uhkailemaan erolla tarkoittaa se että ero tulee joka tapauksessa ja mies alkaa valmistautumaan siihen.
Toisin sanoen mies luovuttaa heti eikä pohdi että onko suhde pelastettavissa vielä. Ei ole kovin kummoinen suhde, jos äijä on saman tien valmis heittämään sen mäkeen.
Miksi pitäisi alistua?
Jos toinen alkaa uhkailemaan niin silloin pitää lähteä eikä jäädä sekunniksikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oikukkaita hormonaalisia lapsia, jotka eivät itsekään tiedä, mitä haluavat. Miehen ei kannata koskaan liikaa kiintyä naiseen, koska nainen tuskin tuntee samoin ja voi toimia täysin mielivaltaisesti hetkenä minä hyvänsä.
Mikset sitten ole miehen kanssa?
Koska homopiireissä ei jakseta kuunnella tuon säälittävän yksilön valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tapa puhua asian vierestä vihjaillen eikä suoraan asiasta. Siksi.
Ja naiset ovat tunteidensa vietävissä. Naisen logiikka on jotain ei loogista.
Logiikkasi perusteella Donald Trump on nainen.
Ihmettelen suomessa sitä kun miehet ova täällä aina uhreja.
Eräs mies sai tuomion seksuaalisesta kajoamisesta minus kohtaan minimin 1v ehdollista..
Huomaam päätöksestö että häntä uhriutetaan siinä.
Mies käytti minua kohtaan väkivaltaa ja tuli kotiini vaikken halunnut,alle 20v tyttöni oli kotona. Teossa suunnitelmallisuuden piirteitå.
Juttu ei olout ioskaan lehdissä koska suonessa ajatellaan että pikkujuttu. Oudointa on kuitenkin kun häntä ei tuomiossa juurikaan tuomita.tuomio keskittyy siihen miksi en piam mennyt lääkäriin.
Se ei kwskity hänen outoon käytökseen.