Miksi naiset ovat niin huonoja kommunikoimaan, että ero tulee miehelle aina yllätyksenä?
Naiset tekevät eroista 95%. Ero tulee miehille lähes aina yllätyksenä.
Miksi naisten kommunikaatio on niin huonoa, ettei nainen voi kertoa asiasta miehelle?
Turhaa pälätystä ja nalkutusta tulee 24/7, mutta jos olisi jotain oikeaa asiaa, niin nainen ei kykene puhumaan siitä, vaan olettaa miehen osaavan lukea ajatuksia.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
No mies ei ymmärrä kun nainen sanoo, ettei katsele pettämistä. Mies pettää silti ja yllättyy sitten erosta.
Nainen löytää onneksi aina uuden miehen nopeasti.
nainen ei ymmärrä, että johonkin ne kassit on tyhjennettävä. jos kotona pihdataan, niin sitten miehen pitää käydä vieraissa.
uskovaisille käteenveto on kiellettyä. vieraissakäyminen on pienempi paha. papit taas voivat käyttää pikkupoikia.
Ei ihmiset muutu sillee että niille sanoo jotain. Se juttelu saattaa vaikuttaa sillee että se (tässä tapauksessa) mies "muuttuu" viikoksi ja sitten se sama vanha taas jatkuu. Jos niist asioista täytyy kokoajan jauhaa ja mikää ei tule luonnostaan niin se suhde on jo alkujaansakkin tuhoon tuomittu. Jos 2 kypsää aikuista juttelee niin asia on ihan erilainen, mutta yleensä se on just niin, että siinä "juttelee" 2 epäkypsää aikuista, eli se menee aina riitelyksi ja "muututaan" viikoksi ja sitä toistetaan vuosia, ennen kuin joku oikeasti tajuaa sen kaikkein oleellisimman pointin, että henkilö kasvaa ainoastaan omasta tahdosta ja olemalla itsekseen, eikä jankuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut miehelle useaan otteeseen, että olen onneton, asioiden täytyy muuttua tai edessä on avioero. Tästä suunnilleen seuraavana päivänä mies juttelee meidän (40 vuoden päässä olevista) eläkepäivistä, talon 10-vuotisesta huoltosuunnitelmasta, mihin muutetaan kun lapset muuttaa pois jne.
Ne kuulee, mutta ne ei kuuntele eikä ota tosissaan.
En minäkään tuosta hullua hurskaammaksi tulisi jos et tarkkaan kerro miksi olet onneton. Jos et tiedä sitä itsekään ei mieskään sitä tiedä.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies ei ymmärrä kun nainen sanoo, ettei katsele pettämistä. Mies pettää silti ja yllättyy sitten erosta.
Nainen löytää onneksi aina uuden miehen nopeasti.nainen ei ymmärrä, että johonkin ne kassit on tyhjennettävä. jos kotona pihdataan, niin sitten miehen pitää käydä vieraissa.
uskovaisille käteenveto on kiellettyä. vieraissakäyminen on pienempi paha. papit taas voivat käyttää pikkupoikia.
Meillä minä haluan seksiä joka päivä, mutta mies kerran viikossa. Ei pettäminen liity aina seksiin mitenkään. Nainen on usein se, joka elää puutteessa tai joutuu hakemaan tyydytystä parisuhteen ulkopuolelta.
Kun nainen yrittää ottaa epäkohtia puheeksi, se kuitataan pelkkänä "nalkutuksena" tai valituksena ja naisen viesti sivuutetaan ja häntä käsketään olemaan hiljaa.
Sitten kun nainen lopulta hiljenee ja luovuttaa, mies luulee kaiken olevan loistavasti, vaikka todellisuudessa nainen pakkaa jo henkisesti laukkujaan. Ero tulee yllätyksenä vain siksi, ettei miestä kiinnostanut kuunnella silloin, kun nainen vielä yritti puhua.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluun tarvitaan kaksi. Ei auta, et kaikki puhe tulkitaan nalkutukseksi. Yleensä, kun ongelmien toteamisen ja niistä puhumisen jälkeen nainen hiljenee, mies kuvittelee, että kaikki on hyvin kun nainen on hiljaa. Ei ole. Nainen suunnittelee lähtöä ja on luovuttanut suhteen kanssa.
Yleensä näissä tapauksissa vielä ne miehet on sellaisia, millä itsellään on lupa kiukutella ja purkaa turhautumista kumppaniin.
Sana "anteeksi" on käsitteenä täysin tuntematon, saati että itse joskus ajattelisi ja niin sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koiraille tuottaa suurta vaikeutta kuunnella ja tulkita toisia? Miksi koiraille ero tulee aina yllätyksenä?
Hakeudu jo hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tunteista puhuminen tarkoittaa, että miehen pitää kuunnella naisen tunnetta. Ja tässä piilee oleellisin sääntö, kun joku puhuu tunteistaan, niitä pitää myötäillä. Suuri loukkaus on esittää ratkaisuehdotus.
Ei ei ei. Jos nainen tuntee olevansa lihava jossain mekossa nii sää meet ja myötäilet et " no kyl sää näytäkki lihavalta"?
Eli tunteita pitää osata näytellä oikein.
Luulin, että miehet pitävät enemmän tekemisestä ja toiminnallisesta lähestymistavasta kuin pälätyksestä ja nalkutuksesta.
Eikö eron ottaminen ilman nalkutusta olisi juuri sitä "ei mitään feminiinistä kuran jauhamista" vaan miehistä suoraan asiaan ja toimintaaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ottaisi nalkutuksen tosissaan ja ottaisi onkeensa, ei tarvitsisi erota.
Nalkutus on henkistä väkivaltaa! Miksi nainen kiduttaa miestä näin?
Saanko kysyä käsitystäni "nalkutuksesta"?
Itsellä enempi miehet on nalkuttaneet eikä ikinä tyytyväisiä mihinkään, aina löytyy jotain huomautettavaa.
Toki toki kysy pois vaan itseltäsi.
Onpa sulla hyvät keskustelutaidot.
Miksiköhän ovat nalkuttaneet ja lähteneet 🤔
Miehelle pitää puhua suoraan ja selkeästi. Kuten miehenkin naiselle. Naiselta tulee parisuhteessa alkuvuosina pahimmillaan kymmeniä eri signaaleja päivässä, osa ristiriitaisia ja normaali small talk siihen päälle. Varsin nopeasti mies oppii, että kuorma on liikaa ja lopettaa kuuntelemisen ja ainakin tulkitsemisen. Iäkkäät pariskunnat elävät usein harmonisesti, ilman jatkuvaa säätämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koiraille tuottaa suurta vaikeutta kuunnella ja tulkita toisia? Miksi koiraille ero tulee aina yllätyksenä?
Miksi koirat nuolevat pallejaan?
Koiraat. Ne myös yrittää imeä omaa munaansa. Kaikki ei ylety ja sepä on syy ap:n kiukutteluunkin: hänellä on liian lyhyt ja läskimasu on tiellä.
Voin jo kuvitella sinut ikisinkku plösön yrittämässä nuolla isoja aukkojasi oudossa asennossa mutta siideri-masu tökkää vastaan ja pitkäselkä ei taivu.
Miehet ymmärtävät vain tekoja. Naisen puhe on heille mitätöntä. Vasta kun nainen laittaa eropaperit vetämään ja muuttaa pois, viesti menee perille.
👽💫 Muukalaiselta oli
vain tuo yksi + tämä.
Kun nainen kipuaa keski-ikään/
on > yli 40, alkaa hänen
sanansa painoarvo olla
eri sarjassa tyttöjen kanssa.
Tämän olen monelta kuullut
ammatillisissa spekseissä.
Päteekö myös suhdeasioissa?
Mene ja tiedä.
Meillä tuli ero niin että olin kolme vuotta puhunut siitä, millaiset asiat minusta tuntuvat pahalta ja mihin toivoisin muutosta.
Ensin ihan kauniisti pyysin, että voisitko tämän viikonlopun viettää kotona sen sijaan että joisit kavereiden kanssa. Pyysin ihan kauniisti, että voisitko tänään tulla mun kanssa yhdessä nukkumaan. Pyysin, että lähtisitkö mukaan ulos kävelylle tai joskus ulos syömään.
Ei reagoinut näihin pyyntöihin mitenkään. Sitten aloinkin nalkuttamaan ja säännöllisesti parin viikon välein itkien kerroin toiveista. Joskus suutuin ja silloin korotin ääntä ja kysyin että miksi sä teet näin ja miksi et koskaan niinkuin toivoisin.
Mies oli tosi välinpitämätön ja petti lupauksiaan jatkuvasti. Kerroin monta kertaa, että mä en jaksa tätä kovin kauaa ja on ihan ajan kysymys että jatkan elämää ilman häntä. Sitten kun kerroin että nyt tulee ero, hän oli ihan puulla päähän lyöty ja tuli kuulemma ihan puskista ero.
Oltiin erossa vuoden ja palattiin yhteen. Sanoin miehelle, että asioiden on nyt muututtava tai muuten ero on lopullinen. Pikkuhiljaa mies oikeasti korjasi käytöstään ja myöhemmin pahoitteli ettei ole kuunnellut ja sitä kun piti mua itsestäänselvyytenä. Nykyisin ei mies enää juo, ja viettää perheen kanssa oikeasti aikaa. Valvoo tosin myöhään ja nukkuu puoleen päivään, mutta se on aika pientä siihen verrattuna miten asiat joskus oli.
Se on kyllä jännää, ettei oikeasti ymmärtänyt että jotain on vialla vaikka puoliso itkee ja nalkuttaa jatkuvasti. Oli kuulemma oikeasti luullut, että naiset vaan jotenkin luonnostaan nalkuttaa ja se kuuluu asiaan.
En tiedä kuinka usein erot päätyy siihen että palaataankin yhteen ja suhde paranee. Usein taitaa yhteen paluu olla vaan samaa p*skaa samassa paketissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut miehelle useaan otteeseen, että olen onneton, asioiden täytyy muuttua tai edessä on avioero. Tästä suunnilleen seuraavana päivänä mies juttelee meidän (40 vuoden päässä olevista) eläkepäivistä, talon 10-vuotisesta huoltosuunnitelmasta, mihin muutetaan kun lapset muuttaa pois jne.
Ne kuulee, mutta ne ei kuuntele eikä ota tosissaan.
En minäkään tuosta hullua hurskaammaksi tulisi jos et tarkkaan kerro miksi olet onneton. Jos et tiedä sitä itsekään ei mieskään sitä tiedä.
M48
Tässähän oli kyse siitä että vaikka miehelle oli kerrottu että puoliso on onneton niin silti ero tuli yllätyksenä. Miten ero voi tulla yllätyksenä vaikka toinen on kertonut olevansa onneton?
Kaikille miehille nyt tiedoksi että jos parisuhde on hyvä ja nainen on tyytyväinen niin hän ei nalkuta jatkuvasti. Jatkuva nalkuttaminen ei ole naisten ominaisuus vaan se kertoo siitä että nainen on tyytymätön. Eli jos sinulla on kotona nalkuttava nainen niin älä ylläty jos sinulle tulee ero. Nyt sanoin tämän ihan suoraan, menikö perille?
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuli ero niin että olin kolme vuotta puhunut siitä, millaiset asiat minusta tuntuvat pahalta ja mihin toivoisin muutosta.
Ensin ihan kauniisti pyysin, että voisitko tämän viikonlopun viettää kotona sen sijaan että joisit kavereiden kanssa. Pyysin ihan kauniisti, että voisitko tänään tulla mun kanssa yhdessä nukkumaan. Pyysin, että lähtisitkö mukaan ulos kävelylle tai joskus ulos syömään.
Ei reagoinut näihin pyyntöihin mitenkään. Sitten aloinkin nalkuttamaan ja säännöllisesti parin viikon välein itkien kerroin toiveista. Joskus suutuin ja silloin korotin ääntä ja kysyin että miksi sä teet näin ja miksi et koskaan niinkuin toivoisin.
Mies oli tosi välinpitämätön ja petti lupauksiaan jatkuvasti. Kerroin monta kertaa, että mä en jaksa tätä kovin kauaa ja on ihan ajan kysymys että jatkan elämää ilman häntä. Sitten kun kerroin että nyt tulee ero, hän oli ihan puulla päähän lyöty ja tuli kuulemma ihan puskista ero.
Oltiin erossa vuoden ja palattiin yhteen. Sanoin miehelle, että asioiden on nyt muututtava tai muuten ero on lopullinen. Pikkuhiljaa mies oikeasti korjasi käytöstään ja myöhemmin pahoitteli ettei ole kuunnellut ja sitä kun piti mua itsestäänselvyytenä. Nykyisin ei mies enää juo, ja viettää perheen kanssa oikeasti aikaa. Valvoo tosin myöhään ja nukkuu puoleen päivään, mutta se on aika pientä siihen verrattuna miten asiat joskus oli.
Se on kyllä jännää, ettei oikeasti ymmärtänyt että jotain on vialla vaikka puoliso itkee ja nalkuttaa jatkuvasti. Oli kuulemma oikeasti luullut, että naiset vaan jotenkin luonnostaan nalkuttaa ja se kuuluu asiaan.
En tiedä kuinka usein erot päätyy siihen että palaataankin yhteen ja suhde paranee. Usein taitaa yhteen paluu olla vaan samaa p*skaa samassa paketissa?
trollin tarina höpö höpö
Tämä on esimerkki siitä kehittävästä ja rakentavasta miehen kanssa käydystä keskustelusta. Kun jostain ei tykkää, niin kieltäydytään kommunikoimasta.
Mitään ei saa kysyä edes.
Niin en sit tiedä, tämäkin on varmaan sitä *nalkutusta" joka on pahimman luokan henkistä väkivaltaa 🤦