Järkkyä tuolla Huutiksessa, kun joidenkin tunnusten
vaatteista taistellaan ja maksetaan ihan käsittämättömiä hintoja.
Jostain käytetystä tyttöjen Exit-merkkisestä takistakin ollaan valmiita maksamaan yli 30 e postikuluineen (tunnus sannika).
Mikä ihme siihen on syynä? Mulla on neljä kertaa enemmän pelkästään positiivisia palautteita ja paljon ihan yhtä kivaa kampetta myynnissä, muttei huutoja tulem ja jos tulee, niin yksi juuri ennen kohteen sulkeutumista. Ja ei, mulla ei ole hintavarauksia eikä lähtöhinta ole korkea.
Outoa hommaa...
Kommentit (41)
minä olen kerran saanut eräästä tyttöjen bamsepaketista aivan järkyttävän summan ja yhtään kaveriani ei siellä käynyt huutamassa. Säikähdin oikein itsekin sitä summaa, koska oli enemmän kun olin itse maksanut.
Ikävää että sinä olet tuommoinen turhankorottaja..
H&M myy niitä vaatteita ihan kuulkaas postimyynnilläkin. Ja hei, ne on käyttämättömiä eikä haise röökille, huuhteluaineelle, Jorma-sedän dödölle ja pikku-Nicon yrjölle! Oho!
Jotku on ehkä kirjautuneina useammalle ku yhdellä nimellä ja näin vi niitä omiaan huutaa toisella nimellä, että näyttäis muille olevan tosi suosittu kohde
Mitäs noloa bamsevaatteissa on???
Ihan tyttäreni itse näitä bamsevaatteita on halunnut, nyt vaan alkaa olla liian iso. Koot loppuu uusissa jo 116cm ja vanhemmissa 122cm..
Että bamsevieroitus edessä.
t. 27
huutoja ja uskaltaa vielä täällä tunnustaa.
Joku voi myydä kamaa vaikka kahdella tai kolmella eri tunnuksella. Miks ei vois niin tehdä ja välillä käydä niillä muilla omilla tunnuksilla antamassa palautetta ja antaa tarjouksia muille omille tunnuksille. ihan selkeetä pässin lihaa
Epäilykset herää vasta, jos sattuisi hoksaamaan, että myyjä laittaa saman tuotteen uudestaan myyntiin, vaikka " ostajan" olisi pitänyt löytyä jo edelliskerralla (hv ylittynyt).
ilmestyy myyntiin uudelleen muka sen takia, ettei edellinen huutaja ole sitä lunastanut.
Kuitenkaan kummankaan (myyjä/ostaja) palautteista ei löydy tästä mitään negatiivista palautetta, tai palautetta laisinkaan. Tämä siis silloinkin, kun hintavaraus on ylitetty ja kauppa on sitova.
Aika selvä kuvio, vai mitä.
jotain mukavaa taasen.. enkä ole mikään hinnan nostelija :)
ja 11, monesti mulla on mennyt ihan vahingossa ->> on joku hässäkkä päällä lasten kans tai puhun samaan aikaan puhelimessa eikä oikeen tajuu et huutaa toista kertaa samaa tuotetta :) tai sitten huudan eka hinnan tuotteesta ja tajuan, et aijoo vois laittaa automaatin päälle ->> ottaa toisen huudon siihen.
Suosio perustuu paitsi näihin tuttuihin korottajiin, myös aktiiviseen Huutonetin keskustelupalstalla pyörimiseen jossa tekevät itsensä tutuksi. Lisäksi kohteet on kauniisti tehty ja valokuvat hyviä. Itselläni on ollut monia vaatepaketteja myynnissä ja vaatteet hyviä ja uusiakin ja halpoja, mutta koskaan niitä ei ole kilpaa huudettu ja pilkkahinnalla olen ne sitten myynyt. Positiivisia palutteita kuitenkin minulla yli tuhat, eikä yhtään negaa tai edes neutraalia. Itse huutamani lastenvaatepaketit ovat paria poikkeusta lukuunottamatta olleet kauheita lumppuja. Ko. myyjillä ihan hyviä vaatteita myynnissä, mutta hintaa moninkertaisesti muihin myyjiin verrattuna. Onnea heille!
Taitaa tämä suomalaisten perisynti sittenkin joihinkin meistä osua vaikka toista väitätte.
Eikö teillä oikeasti ole parempaa pohdittavaa kuin tämä ketju on osoittanut. Pysykää kaikki epäluuloiset vinkujat pois huutonetistä jotta ei tule traumoja.
terv. rehellinen myyjä jonka kavereilla on muutakin tekemistä kuin korotella huutonetissä kohteitani.
Ja henkka maukan lastenvaatteethan myyvät, kuin häkä huutiksessa.
Varsinkin kaikki mikki sälä. Tahrainen ja kulunut bodykin näyttää pyörivän 10 euron lieppeillä(Toisella myyjällä, ei tällä ap:n mainitsemalla).
ja on ne niin ihkuja muutenkin. aina on liikkeestä loppu eikä postimyyntikään noita tarjoa riittävästi joten hyvä paikkahan huutis on löytää juuri sitä mitä ei enää kaupasta saa.
Että pysykää poissa ne jotka asian päälle ei ymmärrä huutokauppa on huutokauppa ei kirpputori.
...olen ollut ainoa huutaja ja voittamassa esim. huudon juuri jostain vaatepaketista. Sitten huutokaupan viimeminuutilla ilmestyy huutaja, joka ohittaa minut ja voittaa huudon. Sitten kun tarkemmin katsoo, niin kyseessä on huutaja, jolla ei ole palautteita.
Tästä voisi päätellä, että aika monilla myyjillä on tällainen " korotusnikki" . Kokeilevat lähteekö se ainoa huutaja kilpahuutoon.
Onko huutajat todellakin niin laiskoja, etteivät katso ettei muilla olisi halvemmalla myynnissä? Ja menee yli mun ymmärryksen, jos kaverit käy korottelemassa huutoja... Ahneilla on aina p**kainen loppu.
Tuosta viime hetken huudosta ei todellakaan voi päätellä tuota " hupikorottaja" elementtiä. Itse huudan kanssa viime hetkellä juuri ennen kohteen sulkeutumista ja näin olen parhaat kauppani onnistunut tekemään.
Huutonetissä kun on sellaisia nimimerkkejä PALJON! 46
tietyillä myyjillä on monta nimimerkkiä ja he huutavat omia tavaroitaan nostaakseen hintaa !!!!! tai sitten pannaan kaveri asialle
Disney-vaatteet ovat kammottavia lähiörytkyjä! Vai että oikein Mikki-slipoveri? :P