Oletko vilauttanut rintojasi kenellekään miehelle kun olet ollut varattu?
Tämä kysymys on esitetty naisille ja tässä tarkoitetaan eroottista vilauttamista eikä esimerkiksi lääkärillä käyntiä eikä omaa miestä lasketa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujouluissa työkaveri tuli kännissä sopertamaan, että mulla on toimiston parhaat rinnat. Aina päivän kohokohta, kun näkee ne. Oli myös haaveillut, että jos edes kerran saisi nähdä ne oikein kunnolla.
Itsekinm olin vähän tuiterissa, niin tokihan nyt työkaverille voisi kerran rinnat näyttää, pikkujoulujen kunniaksi.
Se meni ihan sanattomaksi ja vain katsoi niitä. Sitten se alkoi toisella kädellä tunnustelemaan ensin toista rintaa ja sitten toista. Annoin sen vähän aikaa tehdä tuttavuutta rintojeni kanssa ja sitten läpsäytin sormille, että aika tuli täyteen.
Menin sitten kotiin aivan kiimaisena ja annoin miehelleni kunnon täyshoidon.
Onko tuon jälkeen tullut mieleen antaa jossain tilanteissa samankaltaista uusintaa ? Jos vaikka nostaisi kiimasi mukavasti hyväksi kokemukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmeen "ahdistelua" tissien vilautuksessa muka on?
Runoilijan sanoin: tissit on tissit on tissit on tissit.
Seksuaalinen ele ja/tai motiivi ja vastaanottaja ei ole mitenkään ilmaissut halukkuuttaan tähän.
Aika samalla viivalla kuin kullikuvien lähettely pyytämättä, paitsi livevilautus vielä askeleen törkeämpää.
Minä olen myös näyttänyt työpaikan kesäjuhlissa. Yksi nuori mies joka oli kesätöissä tuli kehumaan rintojani ja illan mittaan kyseli saisiko niitä koskea. Aluksi naureskelin, mutta olihan se myös kiihottavaa kun reilu parikymppinen mies haluaisi nelikymppisen naisen rinnat nähdä.
Pyysin hänet jossain vaiheessa vähän sivummalle ja riisuin paitani ja myös rintaliivit. Mies katsoi aluksi ja sitten kysyi saako koskea ja annoin luvan. Voin sanoa, että kävin aika kuumana kun hän kosketti ja hyväili rintojani. Hetken päästä sanoin, että eiköhän riitä, vaikka itsekin olisin halunnut tuota lisää. Rintsikat ja paita päälle ja juhlia jatkamaan pikkarit märkänä.
Toisen kerran joskus mökillä vähän pyyhkeen alta vilautin rintoja saunan terassille tuttavaperheen miehelle. Se oli enemmän spontaani teko parin lonkeron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujouluissa työkaveri tuli kännissä sopertamaan, että mulla on toimiston parhaat rinnat. Aina päivän kohokohta, kun näkee ne. Oli myös haaveillut, että jos edes kerran saisi nähdä ne oikein kunnolla.
Itsekinm olin vähän tuiterissa, niin tokihan nyt työkaverille voisi kerran rinnat näyttää, pikkujoulujen kunniaksi.
Se meni ihan sanattomaksi ja vain katsoi niitä. Sitten se alkoi toisella kädellä tunnustelemaan ensin toista rintaa ja sitten toista. Annoin sen vähän aikaa tehdä tuttavuutta rintojeni kanssa ja sitten läpsäytin sormille, että aika tuli täyteen.
Menin sitten kotiin aivan kiimaisena ja annoin miehelleni kunnon täyshoidon.
Onko tuon jälkeen tullut mieleen antaa jossain tilanteissa samankaltaista uusintaa ? Jos vaikka nostaisi kiimasi mukavasti hyväksi kokemukseksi.
En minä mikään hutsu ole. Ekaa kertaa ei lasketa.
"Aluksi naureskelin, mutta olihan se myös kiihottavaa kun reilu parikymppinen mies haluaisi nelikymppisen naisen rinnat nähdä."
Tuohon tunteeseen voin niin samaistua. Se kun nuori mies on aivan haltioissaan minunlaiseni vanhemman naisen rinnoista, niin se buustaa mukavasti itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
"Aluksi naureskelin, mutta olihan se myös kiihottavaa kun reilu parikymppinen mies haluaisi nelikymppisen naisen rinnat nähdä."
Tuohon tunteeseen voin niin samaistua. Se kun nuori mies on aivan haltioissaan minunlaiseni vanhemman naisen rinnoista, niin se buustaa mukavasti itseluottamusta.
Kyllä ja muutenkin nuorten miesten huomio kyllä nostaa itseluottamusta ja kiihottaa muutenkin.
Mitäs ihmeen "ahdistelua" tissien vilautuksessa muka on?
Runoilijan sanoin: tissit on tissit on tissit on tissit.