Oletko antanut jollekin pakit ja katunut sitä myöhemmin?
Eli et lähtenyt jonkun matkaan tai kieltäydyit treffeistä tms. ja se jäi harmittamaan.
Kommentit (61)
Niissä tapauksissa kun olen antanut jollekin pakit ja mitä olen jälkikäteen katunut, on tainnut olla lähinnä kyse seksuaalisesta viehätysvoimasta. Ainakaan en ole koskaan katunut niitä antamiani pakkeja, joissa en tuntenut mitään fyysistä vetoa. Vain yksi, jota surin pitkään, oli nuoruuden etäsuhde, jossa ei koskaan edes sanottu eli kirjoitettu mitään eroottista. Meidän välille oli kuitenkin usean vuoden aikana kehittynyt hieno ystävyys ja luottamus. En koskaan ollut sängyssä kenenkään sellaisenkaan kanssa, jonka kanssa tunsimme vetoa toisiamme kohtaan ja jolle antamiani pakkeja olen surrut myöhemmin. Surusta huolimatta en olisi valinnut myöhemminkään toisin, koska en olisi halunnut suhdetta, joka olisi ennenpitkää hajonnut ja koko elämä mennyt nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä olin tavannut yhden kivan miehen. Sitten kävin pari kertaa treffeillä toisen kivan miehen kanssa. "Valitsin' kuitenkin sen ensin mainitun miehen, mutta hän ei enää 3. Treffien jälkeen halunnut tavata minua enää. Mietityttää, että olisiko voinut tulla jotain sen jälkimmäisen miehen kanssa...
Ota yhteyttä uudestaan. Estääkö joku sen?
Haluaako joku miehen, joka tietää olevansa kakkosvaihtoehto ja se on hänelle ok? Lapasen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mies joka olisi halunnut minut mukaansa yöllä baarista. En lähtenyt koska olin ujo enkä uskaltanut. Harmittaa kyllä jälkikäteen. Tutustuin mieheen myöhemmin kaverin kaverin kautta. Hän oli mukava. Sitten olikin myöhäistä. Oli siinä vaiheessa varattu.
Se olisi jäänyt ujon pillunpanemiseksi yöllä eikä mies olisi halunnut suhdetta siltikään kanssasi, joten turha katua.
Halusin olla vain yhden ihmisen kanssa, mennä naimisiin, perustaa perheen ja sitoutua loppuelämän suhteeseen. Halusin myös, että miehellä on sama hengellinen vakaumus kuin minulla. Ehkä tuo sisäinen varmuus teki minusta kiinnostavan, koska nuorena yllättävän moni mies oli minusta vakavassa mielessä kiinnostunut. Se oli yllättävää siksi, että olin hiljainen, ujo, varautunut ja koulussa olin ollut epäsuosittu varsinkin poikien keskuudessa. Annoin sitten pakit muutamille sellaisillekin, joista olin oikeasti kiinnostunut ja joiden kanssa koin jotakin erityistä yhteyttä. Ne oli vaikeita päätöksiä, joita työstin hyvin pitkään mielessäni. Varmaan tuokin, että otan lähelle päästämäni ihmiset niin vakavasti, vetää ihmisiä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä olin tavannut yhden kivan miehen. Sitten kävin pari kertaa treffeillä toisen kivan miehen kanssa. "Valitsin' kuitenkin sen ensin mainitun miehen, mutta hän ei enää 3. Treffien jälkeen halunnut tavata minua enää. Mietityttää, että olisiko voinut tulla jotain sen jälkimmäisen miehen kanssa...
Haluaako joku miehen, joka tietää olevansa kakkosvaihtoehto ja se on hänelle ok? Lapasen.
Joo niin puutteessa en ainakaan itse ole että olisin jaloissa matelemassa kun ghostannut/pakit antanut nainen tulisi vielä tarjoamaan toista tilaisuutta. Kerran parin vuoden jälkeen otti neito taas yhteyttä kun oli ensin töykeästi vaan haihtunut ja ei suinkaan tullut tunne että siinä on tuloksetta deittejä koluttu ja nyt palataan taas epätoivoissaan entisiin jämiin. Roskiin meni viesti
Yhden ainoan kerran on ollut mahdollisuus antaa pakit, mutta en niitä antanut ja se kaduttaa. Ei olisi pitänyt mennä yksiin sen ainoan kanssa joka kelpuutti vaikka kaksihan meitä siinä samanlaista oli. Se ei tosiaan riitä parisuhteen perustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja harmittaa vieläkin 4 vuotta myöhemmin. Yritin miestä uudelleen mutta sitä ei enää kiinnostanut vaikka suorastaan tarjosin itseäni. En varmaan koskaan toivu koska vaikka mies oli työtön niin se olisi silti ollut hyvä kumppani. Tajusin sen koska tapailin miestä joka oli töissä ja hyvätuloinen niin se alkoi heti määräillä kaikesta ja oli kuin omistaisi minut.
Ööööö.
Puhut kahdesta ihmisestä, joiden erona on työ?
- ja päättelet, että työtön on hyvä kumppani ja työssäkäyvä on paska määräileviä kumppani.
On todella suorat viivat ja päättelyt.
Päättelyn taso:
Koska minulla oli hyvä mies, joka käytti sinistä takki, niin kaikki sinistä takkia käyttävät miehet ovat hyviä kumppaneita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin puutteessa en ainakaan itse ole että olisin jaloissa matelemassa kun ghostannut/pakit antanut nainen tulisi vielä tarjoamaan toista tilaisuutta. Kerran parin vuoden jälkeen otti neito taas yhteyttä kun oli ensin töykeästi vaan haihtunut ja ei suinkaan tullut tunne että siinä on tuloksetta deittejä koluttu ja nyt palataan taas epätoivoissaan entisiin jämiin. Roskiin meni viesti
Mikä kakkosvaihtoehto? Oletteko te todellakin sitä mieltä ettei ole olemassa kuin yksi se oikea? En itse ainakaan ajattelisi olevani lapanen tms. Hän valitsi ensin väärin ja sitten korjaa erehdyksensä valitsemalla minut. Minä olen siis parempi kuin se edellinen.
Teillä on outo ajatusmaailma enkä ihmettele jos olette yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mies joka olisi halunnut minut mukaansa yöllä baarista. En lähtenyt koska olin ujo enkä uskaltanut. Harmittaa kyllä jälkikäteen. Tutustuin mieheen myöhemmin kaverin kaverin kautta. Hän oli mukava. Sitten olikin myöhäistä. Oli siinä vaiheessa varattu.
Se olisi jäänyt ujon pillunpanemiseksi yöllä eikä mies olisi halunnut suhdetta siltikään kanssasi, joten turha katua.
Kadun silti. Vaikka olen ujo niin se ei tee minusta nunnaa. Suhde olisi voinut kestää yhden yön tai sitten pitempään. Eikä yhdenyönsuhde ole synti.
Monelle miehelle, ei ole yksikään jäänyt harmittamaan :)
En. Sitä kadun, etten nuorempana lähtenyt mukaan rientoihin ujouteni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi naisilla sattui pyllyyn taas kun heitä vähän arvosteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olin parisuhteessa joka veteli jo viimeisiään. Baarissa juttelin kivan miehen kanssa, ja hän oli kai etsinyt minut facebookista. Seuraavana päivänä hän nimittäin lähetti minulle messengerissä viestin, että lähdenkö hänen kanssaan ensin syöttämään sorsia ja sitten torille ostamaan mansikoita ja syömään niitä rantaan. Kieltäydyin koska halusin olla uskollinen poikaystävälleni. On jäänyt harmittamaan, sillä mielestäni treffikutsu oli ihana! Erosimme poikaystävän kanssa myöhemmin. Olin tuolloin 19-20-vuotias ja vielä näin kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin muistan tuon.
N39
Paitsi että Facebookia ei ollut vielä parikymmentä vuotta sitten..
vai oliko?
Olen antanut pakkeja. En ole katunut.
Olisi pitänyt jatkaa jo valitsemallaan tiellä.
En kyllä koskaan. Ei olla oltu yhteensopivia ja se siitä. Ei se miksikään muutu ajan saatossa
"Yhden ainoan kerran on ollut mahdollisuus antaa pakit, mutta en niitä antanut ja se kaduttaa. Ei olisi pitänyt mennä yksiin sen ainoan kanssa joka kelpuutti vaikka kaksihan meitä siinä samanlaista oli. Se ei tosiaan riitä parisuhteen perustaksi."
Saman kokenut ja se ei todellakaan toimi jos ainoa yhdistävä asia on että kumpikin kovasti haluaa olla parisuhteessa edes jonkun kanssa.
Onneksi löysin sitten ihan oikean rakkaussuhteen ja tuo edellinen kuivahti kokokoon ilman sen suurempaa draamaa. No kertoo paljon siitä suhteesta että ero ei kummallekaan tehnyt ollenkaan kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi naisilla sattui pyllyyn taas kun heitä vähän arvosteltiin.
Tuo on ihan normaalia käytöstä molemmilta sukupuolilta nykypäivänä. Ihmisillä on usein eri intressit toistensa suhteen. Jotkut haluavat ohimeneviä kohtaamisia, toiset keräilevät puhelinluetteloa mitä sitten vainoavat vuosikausia, jopa vuosikymmeniä. Kolmannet ilmaisen seksin suhteen, neljännet ilmaisen seksin ja kontrollin suhteen, neljännet perinteisen avioliiton, jne. Suurin osa tinderissä kuitenkin näiden sijaan latelee jotain "kinkku vs juusto" tasoista lässynläätä, millä on tarkoitus nalkittaa toinen koukkuun kuin kala ja tehdä tästä paisti.
Ajattelen nykyään itse samalla tavalla, et koskaan tiedä mitä tulee nurkan takaa vastaan. Mutta ilmaisen seksin sijaan tykkään ennemminkin vähän tapella kuin tulla r aiskatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olin parisuhteessa joka veteli jo viimeisiään. Baarissa juttelin kivan miehen kanssa, ja hän oli kai etsinyt minut facebookista. Seuraavana päivänä hän nimittäin lähetti minulle messengerissä viestin, että lähdenkö hänen kanssaan ensin syöttämään sorsia ja sitten torille ostamaan mansikoita ja syömään niitä rantaan. Kieltäydyin koska halusin olla uskollinen poikaystävälleni. On jäänyt harmittamaan, sillä mielestäni treffikutsu oli ihana! Erosimme poikaystävän kanssa myöhemmin. Olin tuolloin 19-20-vuotias ja vielä näin kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin muistan tuon.
N39
Paitsi että Facebookia ei ollut vielä parikymmentä vuotta sitten..
vai oliko?
Oli
Harmittihan se pitkän aikaa kun pistin poikki kiihkeän suhteen tyngän jossa alkoi kuitenkin nostelemaan päätään turhan paljon ikäviä juttuja. Jälkeenpäin ajatellen kuitenkin ihan viisas teko oli kun aika todennäköistä kuitenkin oli ettei se juttu olisi kestänyt mitenkään päin, kun toisella on kumppaniehdokas jälkeeni näymmä vaihtunut useammankin kerran.