Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut jollekin pakit ja katunut sitä myöhemmin?

Vierailija
22.05.2026 |

Eli et lähtenyt jonkun matkaan tai kieltäydyit treffeistä tms. ja se jäi harmittamaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
22/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut aina pakit kaikille. Mutta ei harmita. Mieluummin olen elänyt elämäni yksin kuin sellaisen kanssa, jota en ole halunnut. Ei jokaiselle vaan tule vastaan sellaista ihmistä, jonka kanssa natsaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut paljon pakkeja enkä kadu yhtäkään. 

Vierailija
24/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En. 

Mitä sinä kuvittelet?

Vierailija
25/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies joka olisi halunnut minut mukaansa yöllä baarista. En lähtenyt koska olin ujo enkä uskaltanut. Harmittaa kyllä jälkikäteen. Tutustuin mieheen myöhemmin kaverin kaverin kautta. Hän oli mukava. Sitten olikin myöhäistä. Oli siinä vaiheessa varattu.

Oli varattu jo kun vonkui sua, Pasi.

Vierailija
26/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joo. Nuorena pariinkin kertaan. En nyt viitsi selittää tarkemmin, mutta mistään satunnaisista tuttavuuksista ei ollut kyse. 

Vierailija
27/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. En. 

Mitä sinä kuvittelet?

En minä kuvittele mitään. Kun elää, niin tulee tehdyksi joskus vääriä päätöksiä. Yllättävän moni on katunut jälkikäteen antaessaan pakit. Ehkä myöhemmin unohtaa mikä tilanne silloin oli tai sitten tajuaa olleensa väärässä. T:AP

Vierailija
28/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi harmittamaan sikäli että väärinymmärryksen vuoksi annoin vahingossa pakit ja sain tietää vasta vuosia myöhemmin totuuden. 

Sama. Tosi outo väärinkäsitys kävi. Niin epätodennäköinen, että sitä ei kukaan edes uskoisi. 

Vierailija
29/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies joka olisi halunnut minut mukaansa yöllä baarista. En lähtenyt koska olin ujo enkä uskaltanut. Harmittaa kyllä jälkikäteen. Tutustuin mieheen myöhemmin kaverin kaverin kautta. Hän oli mukava. Sitten olikin myöhäistä. Oli siinä vaiheessa varattu.

Oli varattu jo kun vonkui sua, Pasi.

Eri. Mikä kaltaistasi inceliä vaivaa? Miksi et voi keskustella koskaan asiallisesti?

Vierailija
30/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin parisuhteessa joka veteli jo viimeisiään. Baarissa juttelin kivan miehen kanssa, ja hän oli kai etsinyt minut facebookista. Seuraavana päivänä hän nimittäin lähetti minulle messengerissä viestin, että lähdenkö hänen kanssaan ensin syöttämään sorsia ja sitten torille ostamaan mansikoita ja syömään niitä rantaan. Kieltäydyin koska halusin olla uskollinen poikaystävälleni. On jäänyt harmittamaan, sillä mielestäni treffikutsu oli ihana! Erosimme poikaystävän kanssa myöhemmin. Olin tuolloin 19-20-vuotias ja vielä näin kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin muistan tuon. 

N39

Vierailija
31/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorna kollina valomerkin aikaan kaverin kanssa heiluttiin ympäripäissään ravintoan aulan lähistöllä kun porukka teki poistumista ja siinä sitten jonossa varsin törkeästi nykystandardeilla loukkasin edessä olevien naikkosten ilmatilaa ja aloin raottelemaan yhden paitaa niskasta kun alta näkyi joku tatuointi ja siitä samalla ölisin jotain. Kaveri sitten kysyi neitosilta että pääsiskö jatkoille, ei kuulemma hän olisi päässyt mutta minä olisin. Tämän känninen aivoni tajusi jonkinlaisena läppänä ja siinä vähän hehettelin. Samalla kaveri oli kadonnut johonkin ja lähdin siitä vaan suoraan tätä etsimään ja neitoset jäi vähän kuin roikkumaan vaan sinne. Jälkeenpäin ajatellen tietysti käynyt mielessä että njaa, jos sitä tosiaan oikeasti olisikin päässyt jatkoille! No eeeei kai....

Vierailija
32/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen katunut mutta siitä opin åkuinka koko elämän suunta voi olla ratkaistu muutamassa silmänräpäyksessä parilla sanalla. 

Vierailija
33/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 17 vuotiaana. Eräs oikein komea, hauska ja fiksu poika osoitti kiinnostuksensa minua kohtaan. Luulin, että vonkasi vain se*siä, en voinut kuvitellakaan, että olisi oikeasti minusta kiinnostunut. Annoin pakit ja vielä loukkaavalla tavalla.

Myöhemmin kuulin, että oli pitkään ollut minusta kiinnostunut. Jopa vanhempani tiesivät tämän ja isäni oli käskenyt hänen jättää minut rauhaan. Poika sitten alkoi seurustelemaan kaverini kanssa ja on edelleen hänen kanssaan naimisissa. Tästä on yli 30 v aikaa.

Vierailija
34/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noin 10+ vuotta myöhemmin entisiä miestuttuja olen miettinyt ja annoin pakkeja typeristä syistä esim treffikutsu oli kömplelö tai en pitänyt miehen pukeutumisesta jne. Annoin pakkeja  typeristä syistä. Myöhemmin olen miettinyt että kaveri oli ihan kiva mutta tuolloin mulla oli vaan sellainen vaihe.

Vierailija
35/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli iskemään mua after ski discossa ökykännissä. Kivan näköin mutta en ymmrätänyt mitä sammalsi. Olin tuolloin kavereille kuskina joten supiselvänä. Mun olisi vaan kannattanut antaa sille mun numero niin oltais voitu nähdä seuraavana päivänä kun mies olisi ollut selvinneenä. Mua on aina ällöttänyt se että miehet vetävät kauheat kännit ja vasta sitten tulevat sönköttämään jotain. Ärsyntyneenä olin varmaan aika tökerö tälle miehelle. 

Vierailija
36/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikani surrut niitä, joista olin oikeasti kiinnostunut, mutta joille annoin pakit. Niissä tilanteissa oli tosi kyseessä. Päätin uskovana luopua suhteesta sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa emme olisi menneet samaa tietä elämässä. Nuo oli todella kovia paikkoja minulle, koska näiden ihmisten kanssa synkkasi muuten todella hienolla tavalla ja he koskettivat minua syvästi. En löytänyt vastaavanlaista yhteyttä koskaan omasta elämänpiiristäni niin parisuhteessa kuin ystävistäkään, mutta näillä mennään. 

Vierailija
37/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä kaksi kaverusta olivat kiinnostuneita musta. Pöljästi valitsin sen joka asui samalla paikkakunnalla. Olikin kyläpyörä toisin kuin se toinen, joka oli kauniimpi ja fiksumpi, mutta asui toisella paikkakunnalla. Ai hemmetti kun törmäsin häneen 15v myöhemmin, niin mikä kaunotar hänestä oli tullut.

Vierailija
38/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katunut, vaikka olen mielestäni tehnyt oikein kun annoin pakit. Se tunne, kun tietää päästäneensä menemään ihmisen, jonka kanssa olisi syntynyt tosi väkevä rakkaus, joka olisi aikanaan, ehkä aika piankin palanut loppuun. Tällaisia ratkaisuja olen tehnyt muutaman kerran. Olen tehnyt ratkaisuja hyvin turvallisuushakuisesti. 

Vierailija
39/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katunut, vaikka olen mielestäni tehnyt oikein kun annoin pakit. Se tunne, kun tietää päästäneensä menemään ihmisen, jonka kanssa olisi syntynyt tosi väkevä rakkaus, joka olisi aikanaan, ehkä aika piankin palanut loppuun. Tällaisia ratkaisuja olen tehnyt muutaman kerran. Olen tehnyt ratkaisuja hyvin turvallisuushakuisesti. 

Samoin. Ei pitäisi aina elää turvallisesti ja varman päälle. Se kaduttaa ja harmittaa.

Vierailija
40/42 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olin tavannut yhden kivan miehen. Sitten kävin pari kertaa treffeillä toisen kivan miehen kanssa. "Valitsin' kuitenkin sen ensin mainitun miehen, mutta hän ei enää 3. Treffien jälkeen halunnut tavata minua enää. Mietityttää, että olisiko voinut tulla jotain sen jälkimmäisen miehen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä