Millainen ihminen maalittaa pakkomielteisesti poliitikkoja?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen joka luulee oikeasti vaikuttavansa johonkin. Yleensä joko nuori +-20v tai henkisesti lapseksi jäänyt keski-ikäinen.
Kouluttamaton. Luulee, että oma perustelematon mielipide on oikea ja suuttuu, jos tutkija/journalisti/poliitikko on eri mieltä.
Tunteella käyvä. Ei rationaalinen millään tavalla.
Incelpersu maalittaa naispoliitikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Incelpersu maalittaa naispoliitikkoja.
Ja epävakaa kaikkia eri mieltä olevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Sieltä se jankuttaja saapui.
Itse olen kiinnittänyt persujakattajien tapaan maalittaa ihmisiä. Toimittajista alkaen. He eivät edes uskalla enää kirjoittaa persuista objektiivisesti. Ja jos sanon tämän mielipiteeni, se ei ole maalittamista. En yllytä ketään mihinkään
Se että toimittajat eivät kirjoita sinun mielipiteittesi mukaisia juttuja ei ole ongelma yhteiskunnan tasolla millään tavalla.
He toteuttavat perustuslaissamme ja kansainvälisissä ihmisoikeussopimuksissa taattua lehdistön- ja sananvapauttaan.
Voit aivan hyvin ohittaa ne jutut jotka eivät sinua miellytä.
Kyse ei ole siitä, vaan toimittajien maalittamisesta. Tai sen uhasta. Muualla maailmassa jopa kuoleman uhasta maalittamisen johdosta. Luen mielelläni objektiivisiä artikkeleita tasapuolisesti. Ja olen oppinut mediakriittiseksi. Joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Psykoottinen. Ihmetyttää kuinka joku jaksaa täälläkin jankuttaa politiikkaa aamusta iltaan, joka ikinen päivä. Ei normaali ja tasapainoinen ihminen tee niin.
Kyllä, joka päivä täällä joku jankuttaa milloin persu-, milloin vihervassarivihaa.
Ei niinkään psykoottisesti, vaan ammattimaisesti.
Käsialasta päätellen nämä molemmat ääliömäiset mollaamiset tulevat yhdeltä ja samalta näppäimistöltä, jonka sijainti on Pietarin Savushkininkadun trollitehtaalla.
Pyrkimyksenä lietsoa kahtiajakoa ja valtiojohtoa kohtaan tunnettua epäluottamusta palstan lukijoille ja siten suurelle yleisölle. "Tärkeintä on, etteivät kohta usko enää mihinkään", kuten eräs venäläispropagandisti asian muotoili.
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Tässä esimerkki 🤣
Perseillä ja rysyillä on ihan ohjelmallista tämä. Etenkin naispoliitikkoja maalitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Itse olen kiinnittänyt persujakattajien tapaan maalittaa ihmisiä. Toimittajista alkaen. He eivät edes uskalla enää kirjoittaa persuista objektiivisesti. Ja jos sanon tämän mielipiteeni, se ei ole maalittamista. En yllytä ketään mihinkään
Se että toimittajat eivät kirjoita sinun mielipiteittesi mukaisia juttuja ei ole ongelma yhteiskunnan tasolla millään tavalla.
He toteuttavat perustuslaissamme ja kansainvälisissä ihmisoikeussopimuksissa taattua lehdistön- ja sananvapauttaan.
Voit aivan hyvin ohittaa ne jutut jotka eivät sinua miellytä.
Kerroppa minulle missä ovat nykyään toimittajat jotka jakavat tietoa neutraalisti? Ehkä jutut kirjoitetaan liian nopeasti, että saadaan ekana ulos. Jahdataan klikkauksia. Mutta itse väitän, että toimittajien mielipiteet ovat nykyään tärkeitä. Monessa ohjelmassa toimittajat haastattelevat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Voit aivan hyvin ohittaa ne jutut jotka eivät sinua miellytä.Kerroppa minulle missä ovat nykyään toimittajat jotka jakavat tietoa neutraalisti? Ehkä jutut kirjoitetaan liian nopeasti, että saadaan ekana ulos. Jahdataan klikkauksia. Mutta itse väitän, että toimittajien mielipiteet ovat nykyään tärkeitä. Monessa ohjelmassa toimittajat haastattelevat toisiaan.
Medianlukutaito on entistäkin tärkeämpää nykypäivänä.
On ikävää ja demokratiallemme vaarallista että Opetushallitus ohjailee tuonkin aiheen opetusta kouluissa sen johdon omaamien poliittisten agendojen mukaisesti.
Aivan samaa kuin Kouluhallitus 1970-luvulla Pirkkalan monisteineen jnejne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Ei, nimenomaan vasurit ne täälläkin ovat jatkuvasti toistelemassa tiettyjä nimiä. Samanlaista mustamaalausta harrastaa valtamedia tiettyjen henkilöiden kohdalla. Sitten kun ne ammutaan niin sinäkään tuskin pystyt pitelemään psykoottista riemuasi. Vasurilla on aina verenmaku suussa.
Koita nyt saatan* n vesipäinen runkkari saada se niillä surkastuneilla aivoillasi ymmärtämään, että arvostelu ja maalittaminen ovat kaksi aivan eri asiaa.
En usko paskapuheisiisi, harhainen kollektivistipsykootikko, riittää kun näen mihin cancel-aktivisminne ja maalittamisenne johtaa, siinä samalla kun näen myös kuinka porukalla juhlitte erimielisten ihmisten poliittisia murhia ja pahoinpitelyjä. Ja näen myös totaalisen umpiturpaisuutenne kun kyse on kunniaväkivallasta ja islamilaisen kulttuurin hirveyksistä. Olette paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja ketkä maalittavat ja ketä?
Kun sanot maalittaminen niin mitä tarkoitat sillä?
Mielestäni maalitus ei keskity asioihin vaan yksinomaan persoonan kautta tapahtuvaan häpäisyyn.
Tästä eroaa kuitenkin se, että arvostelee poliitikon sanojen ja tekojen plus puolueen ajamien pyrkimysten keskinäistä kirkuvaa ristiriitaa. Elämme aivan erityisen korostuneesti aikaa missä poliitikot eivät tunnu sitoutuvan totuuteen. Tuo taas herättää ymmärrettävää pettymystä ja raivoakin. Parasta olisi silti pyrkiä avaamaan niitä asioita joita odotti poliitikon puolustavan jopa riskiä ottaen. Nykyisenkaltainen tilanne haastaa äänestäjiä löytämään uusia keinoja ja olemaan tekemättä uudelleen samaa virhettä. Itse en kannusta äänestämättömyyteen vaan kunnon protesteihin: äänestäällä yllättävästi ja ilmaisemalla paheksuntaa nykyisestä kansalaisten yli kävelemisestä. Elämänlaadun jatkuvasta kurjistamisesta siksi että emme muka pysty viisastumaan ja kehittymään.
Jos kansa eli iso massa tähän pystyy niin silloin alkaa tapahtua. Miten tämä tehdään? Rohkaisemalla ja kannustamalla kaikkia osallistumaan muutokseen vaikka mielenilmaisuihin menemällä henkilöivän nettiraivoamisen sijaan. On otettava selvää siitä miksi poliitikoista tuli tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu.
Voit aivan hyvin ohittaa ne jutut jotka eivät sinua miellytä.Kerroppa minulle missä ovat nykyään toimittajat jotka jakavat tietoa neutraalisti? Ehkä jutut kirjoitetaan liian nopeasti, että saadaan ekana ulos. Jahdataan klikkauksia. Mutta itse väitän, että toimittajien mielipiteet ovat nykyään tärkeitä. Monessa ohjelmassa toimittajat haastattelevat toisiaan.
Medianlukutaito on entistäkin tärkeämpää nykypäivänä.
On ikävää ja demokratiallemme vaarallista että Opetushallitus ohjailee tuonkin aiheen opetusta kouluissa sen johdon omaamien poliittisten agendojen mukaisesti.
Aivan samaa kuin Kouluhallitus 1970-luvulla Pirkkalan monisteineen jnejne.
Kauhun tasapaino tulee siitä että miten paljon meiltä voi ottaa ennen kuin alkaa tapahtua. Ennenkuin kriittinen massa, miljoonasta ylöspäin, mielellään mahdollisimman moni, alkaa aktivoitua. Se voi olla äänensä käyttämistäkin, käyttää sitä osaamista ja tietämistä mitä itsellä on. Tuollaisella siviiliohkeudella voi olla yllättäviä myönteisiä seurauksia kun tarpeeksi moni sitä tekee. Siis asiallisesta ihmettelystä, haastamisesta, kyseleisestä ja jopa painostamisesta: mihin meitä ollaan Suomena viemässä. Minkä arvoisia olemme suomalaisina. Minkä varaan maamme tulevaisuus perustuu ja kuka tästä (oikeasti) päättää. Välinpitämättömyys on osallistumista oman kansallisen hautamme kaivamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Perseillä ja rysyillä on ihan ohjelmallista tämä. Etenkin naispoliitikkoja maalitetaan.
Kukas on maalittanut täällä Halla-ahoa ja paria muuta ps-poliitikkoa täällä kuola roiskuen? Purra vielä erikseen.
Poliitikot maalittavat kansalaisia? Ja joku lähtee sitten siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoottinen. Ihmetyttää kuinka joku jaksaa täälläkin jankuttaa politiikkaa aamusta iltaan, joka ikinen päivä. Ei normaali ja tasapainoinen ihminen tee niin.
Kyllä, joka päivä täällä joku jankuttaa milloin persu-, milloin vihervassarivihaa.
Ei niinkään psykoottisesti, vaan ammattimaisesti.
Käsialasta päätellen nämä molemmat ääliömäiset mollaamiset tulevat yhdeltä ja samalta näppäimistöltä, jonka sijainti on Pietarin Savushkininkadun trollitehtaalla.
Pyrkimyksenä lietsoa kahtiajakoa ja valtiojohtoa kohtaan tunnettua epäluottamusta palstan lukijoille ja siten suurelle yleisölle. "Tärkeintä on, etteivät kohta usko enää mihinkään", kuten eräs venäläispropagandisti asian muotoili.
Itse en usko ns pietarintrolleihin, kyllä nettihulluus on ihan kotimaisin voimin tuotettua, ei siihen venäläisten apua tarvita :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Suomen päämediat ovat 10 vuotta tehneet poliittista ajojahtia Trumpia kohtaan. Kuinka psykoottisia nämä siis ovatkaan, suorastaan aivan sairaita ja mielenvikaisia.
Kouluttamaton. Luulee, että oma perustelematon mielipide on oikea ja suuttuu, jos tutkija/journalisti/poliitikko on eri mieltä.