Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen maalittaa pakkomielteisesti poliitikkoja?

Vierailija
22.05.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen joka luulee oikeasti vaikuttavansa johonkin. Yleensä joko nuori +-20v tai henkisesti lapseksi jäänyt keski-ikäinen. 

Kouluttamaton. Luulee, että oma perustelematon mielipide on oikea ja suuttuu, jos tutkija/journalisti/poliitikko on eri mieltä. 

Vierailija
22/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo pakkomielteinen maalittaja

Vierailija
24/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen joka luulee oikeasti vaikuttavansa johonkin. Yleensä joko nuori +-20v tai henkisesti lapseksi jäänyt keski-ikäinen. 

Kouluttamaton. Luulee, että oma perustelematon mielipide on oikea ja suuttuu, jos tutkija/journalisti/poliitikko on eri mieltä. 

Tunteella käyvä. Ei rationaalinen millään tavalla.

Vierailija
25/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelpersu maalittaa naispoliitikkoja.

Vierailija
26/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelpersu maalittaa naispoliitikkoja.

Ja epävakaa kaikkia eri mieltä olevia.

Vierailija
27/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu. 

Sieltä se jankuttaja saapui.

Itse olen kiinnittänyt persujakattajien tapaan maalittaa ihmisiä. Toimittajista alkaen. He eivät edes uskalla enää kirjoittaa persuista objektiivisesti. Ja jos sanon tämän mielipiteeni, se ei ole maalittamista. En yllytä ketään mihinkään 

Se että toimittajat eivät kirjoita sinun mielipiteittesi mukaisia juttuja ei ole ongelma yhteiskunnan tasolla millään tavalla.

He toteuttavat perustuslaissamme ja kansainvälisissä ihmisoikeussopimuksissa taattua lehdistön- ja sananvapauttaan.

Voit aivan hyvin ohittaa ne jutut jotka eivät sinua miellytä.

Kyse ei ole siitä, vaan toimittajien maalittamisesta. Tai sen uhasta. Muualla maailmassa jopa kuoleman uhasta maalittamisen johdosta. Luen mielelläni objektiivisiä artikkeleita tasapuolisesti. Ja olen oppinut mediakriittiseksi. Joka suuntaan. 

Vierailija
28/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoottinen. Ihmetyttää kuinka joku jaksaa täälläkin jankuttaa politiikkaa aamusta iltaan, joka ikinen päivä. Ei normaali ja tasapainoinen ihminen tee niin.

Kyllä, joka päivä täällä joku jankuttaa milloin persu-, milloin vihervassarivihaa. 

Ei niinkään psykoottisesti, vaan ammattimaisesti.

Käsialasta päätellen nämä molemmat ääliömäiset mollaamiset tulevat yhdeltä ja samalta näppäimistöltä, jonka sijainti on Pietarin Savushkininkadun trollitehtaalla.

Pyrkimyksenä lietsoa kahtiajakoa ja valtiojohtoa kohtaan tunnettua epäluottamusta palstan lukijoille ja siten suurelle yleisölle. "Tärkeintä on, etteivät kohta usko enää mihinkään", kuten eräs venäläispropagandisti asian muotoili.

Vierailija
29/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu. 

Tässä esimerkki 🤣 

Vierailija
30/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin hullu

Vierailija
31/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseillä ja rysyillä on ihan ohjelmallista tämä. Etenkin naispoliitikkoja maalitetaan.

Vierailija
32/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu. 

Itse olen kiinnittänyt persujakattajien tapaan maalittaa ihmisiä. Toimittajista alkaen. He eivät edes uskalla enää kirjoittaa persuista objektiivisesti. Ja jos sanon tämän mielipiteeni, se ei ole maalittamista. En yllytä ketään mihinkään 

Se että toimittajat eivät kirjoita sinun mielipiteittesi mukaisia juttuja ei ole ongelma yhteiskunnan tasolla millään tavalla.

He toteuttavat perustuslaissamme ja kansainvälisissä ihmisoikeussopimuksissa taattua lehdistön- ja sananvapauttaan.

Kerroppa minulle missä ovat nykyään toimittajat jotka jakavat tietoa neutraalisti? Ehkä jutut kirjoitetaan liian nopeasti, että saadaan ekana ulos.  Jahdataan klikkauksia. Mutta itse väitän, että toimittajien mielipiteet ovat nykyään tärkeitä. Monessa ohjelmassa toimittajat haastattelevat toisiaan. 

Vierailija
33/33 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu. 

Kerroppa minulle missä ovat nykyään toimittajat jotka jakavat tietoa neutraalisti? Ehkä jutut kirjoitetaan liian nopeasti, että saadaan ekana ulos.  Jahdataan klikkauksia. Mutta itse väitän, että toimittajien mielipiteet ovat nykyään tärkeitä. Monessa ohjelmassa toimittajat haastattelevat toisiaan. 

Medianlukutaito on entistäkin tärkeämpää nykypäivänä. 

On ikävää ja demokratiallemme vaarallista että Opetushallitus ohjailee tuonkin aiheen opetusta kouluissa sen johdon omaamien poliittisten agendojen mukaisesti. 

Aivan samaa kuin Kouluhallitus 1970-luvulla Pirkkalan monisteineen jnejne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme