Millainen ihminen maalittaa pakkomielteisesti poliitikkoja?
Kommentit (47)
Se alkoi jo viime hallituskaudella kun silloista pääministeriä maalitettiin ihan armotta. Nyt trunp pitää yllä vastaavaa tyyliä, maalittaa kaikki ei miellyttävät. Hän en ymmärrä että tuollaisessa roolissa täytyy vaan sietää enemmän kritiikkiä kuin taviksilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoottinen. Ihmetyttää kuinka joku jaksaa täälläkin jankuttaa politiikkaa aamusta iltaan, joka ikinen päivä. Ei normaali ja tasapainoinen ihminen tee niin.
Kyllä, joka päivä täällä joku jankuttaa milloin persu-, milloin vihervassarivihaa.
Ei niinkään psykoottisesti, vaan ammattimaisesti.
Käsialasta päätellen nämä molemmat ääliömäiset mollaamiset tulevat yhdeltä ja samalta näppäimistöltä, jonka sijainti on Pietarin Savushkininkadun trollitehtaalla.
Pyrkimyksenä lietsoa kahtiajakoa ja valtiojohtoa kohtaan tunnettua epäluottamusta palstan lukijoille ja siten suurelle yleisölle. "Tärkeintä on, etteivät kohta usko enää mihinkään", kuten eräs venäläispropagandisti asian muotoili.
Itse en usko ns pietarintrolleihin, kyllä nettihulluus on ihan kotimaisin voimin tuotettua, ei siihen venäläisten apua tarvita :D
Perustan tämän väitteeni äärivasemmiston keinoihin ja tavoitteisiin joka on patriarkaatti-kapitalismin purku. Tuleeko tämä Venäjältä? Miten tämä tulisi sieltä ja miksi? Eiväthän he aja globaalia ilmasto-orjuutta, heillä saattaa olla oma autokratiansa, mutta se perustuu eri asioille kuin EU-yhdenmukaistus ja satumainen myytti Suur-Euroopasta. Suur-Eurooppa ei voi syntyä ilman jäätävää menneisyyden ja paikallisuuden poispyyhintää mikä on jo terminaalivaiheessa Suomessa. Ainakin niille jotka asuvat kehien tuolla puolen pois isoista kaupungeista.
Tänäänkin täällä mietitty mikä on Muun Suomen tulevaisuus. Ja toiset huutavat kovaan ääneen: EVVK. Miksi oma maa muuttui äkkiä noin arvottomaksi? Kenen tai minkä edestä meitä nyt työnnetään sotaan, tietääkö joku? Ihmetteleekö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Narsisti
Sadisti
Psykopaatti
Paranoidi
Kyllä. Ja silti politiikasta pitäisi voida puhua kärjekkäästi, vastuuttaa päättäjiä ja koettaa vaikuttaa asioiden kehittyiseen. Asiat taas eivät voi kehittyä mykkyydessä ja tietämättömyydessä. Pitäisi puhua paljon enemmän mahdollisesta hyvästä elämästä mahdollisimman monelle nykyisissä Suomen talousmaisemissa. Ennenkin kestetty kaikenlaista kun ihmisten välinen luottamus ja kyky jakaa taakkoja on toiminut. Miltäs nyt näyttää? Ei ainakaan siltä että meidän varsinaisesti haluttaisiin muodostavan yhteisöjä, jotka vahvistaisivat meitä älyllisesti ja moraalisesti. Aivan päinvastoin. Mutta tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö kannata yrittää. Toiset oikein syttyvät puskiessaan vasten tuulta.
Esim. Sofia Virta. Maalittaa jatkuvasti vaikka Rydmania syytöksin, jotka on todettu perättömäksi oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti
Sadisti
Psykopaatti
Paranoidi
Osuvia havaintoja maalittajasta.
Narsisti
Sadisti
Psykopaatti
Paranoidi