Tykkään, että olisi kiva, jos naiset kiinnittäisivät enemmän huomiota ystävälliseen käytökseen ja ulkoiseen olemukseen ihan arkenakin.😊
Arkenakin saa näyttää hyvältä ja iloiselta. Voi myös jutella ystävällisesti. Sellainen sulokkuus ja naisellisuus olisi hyvä pitää yllä. Kuten Loukasmäen Helmikin ylläpitää sulokkuutta, naisellisuutta ja tietynlaista herttaista seksikkyyttä.😋
Kommentit (23)
Senkus pidät vaan sitten, sehän on kiva :)
Naiset arvostaa jos niitä nyrkittää.
Toki jokainen saa ylläpitää kauneuttaan, myös miehet. Onhan ilo silmälle nähdä hyvin pukeutunut kohtelias mies.
Sellainen maskuliinisuus ei sovinaisille. On yleistynyt valitettavasti tämä.
Haluan pysyä Dannyn ikäisistä vanhoista eltaantuneista ukoista kaukana. Ei ole tervettä Helmiltä. Arkinen tyyli on arkena kätevä eikä kaikenlaisia seksimaanikoita tai kuolaajia saa kimppuunsa.
En ole oikein voinut, kun mieskaverit usein alkaneet huutaa että tyrkytän itseäni muille. Kahdelta oon saanut turpiini mustasukkaisuuden takia.
Ole siinä iloinen sitten.
Ja siis, ihan normaalisti ja itselleni sopivalla tavalla meikkaan ja pukeudun, ei varmasti ole mitenkään paljastavaa eikä mulla kyllä ole mitään vilauteltavaakaan, oon enempi lauta.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu miehistä. Nainen joutuu hoitamaan miehen osuuden suhteessa, koska miehet eivät halua aikuistua.
Lue Adam Camin kirja.
Ap on yhdistelmä kieltään lipovaa pervoa ja peräkammarin penttiä, joka asuu vielä äitinsä kanssa. Juuri sellainen mies, jolle ei voi olla ystävällinen missään tilanteessa tai siitä ei pääse eroon muutakuin virkavallan avustuksella.
Ap, jos yrittää vaatia jotain pitää myös itsellä olla tarjottavaa. Siinä koko ongelma.
Samaa mieltä Ap:n kanssa. Pienellä panostuksella ulkonäköönne sekä hymyilemällä enemmän antaisitte paljon paremman vaikutelman itsestänne. Muistakaa myös ettei tule olla liian äänekäs, vaan mieluumminkin silmänilona meille miehille.
Jorma 67v.
Kiva että sinäkin olet tuolta mieltä. Lähditkö töihin meikattuna ja nätit seksikkäät vaatteet päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu miehistä. Nainen joutuu hoitamaan miehen osuuden suhteessa, koska miehet eivät halua aikuistua.
Lue Adam Camin kirja.
Miehet ylpeilevät sillä, että kasvavat isoiksi, eivät aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että sinäkin olet tuolta mieltä. Lähditkö töihin meikattuna ja nätit seksikkäät vaatteet päällä?
Kysytkö minulta?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Jorma 67v.
Ap, millä tienoilla liikut jotta tälläytyisinkö nyt, olen juuri ulos lähdössä.
Minusta miehet voisivat tuoda myös provider-käytöstä arkeen tuntemattomien siviilien päiviä piristämään. Jos nainen on kahvilassa itsekseen niin ritarina ryntäät tarjoamaan, ihan niinkuin vaadit naisenkin sulottarena viihdyttämään sinua ilman mitään transaktiota.
Ai ei kelpaa? No sitten voit vaikka itse hymyillä ja sulotella enemmän, toisille miehille. Pikku hame päälle ja vähän vilautat perskannikkaa ja hymyilet tälle ihanasti. Me naiset sitten teemme mitä itse haluamme.
Ymmärrä että naiset eivät ole täällä maapallolla sinun iloksesi. Meidän ei täydy tehdä yhtään mitään, jotta sinun päiväsi olisi parempi. Varsinkaan kun miehistä ei ole siihen että tuottaisi yhtään iloa kenellekään.
Totta tämä