Äskettäin tyhjennettiin väärä asunto, nyt tehtiin kylpyhuoneremontti väärässä asunnossa
Miksi nykyisin töpeksitään niin paljon?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b0e6db4a-20b1-463c-84e0-2399a0abde04
Kommentit (52)
Kiva tulle kotiin kun kylpyhuone ja sauna purettu.
Ei pelkästään tyhjennetty väärää asuntoa vaan tuhottiin asunnon kaikki tavarat. Kammottavaa.
Lopputuloshan oli hyvä. Sai kylppäriinsä ilmaisen remontin 😂
Molemmissa tapauksissa koettiin inhimillinen virhe eli joku ilmoitti väärän osoitteen.
Tuossa kylppärijutussa en ymmärrä, miten taloyhtiö voi vetäytyä vastuustaan kokonaan. Tosin oma kokemus on sellainen, että taloyhtiö vaihtoi poissaollessani niin wc-pytyn kuin lavuaarinkin hanoineen väittäen, että asiasta on sovittu, ongelmana oli vesivuoto. Minä olin ihmeissäni, että miksi minulle ei kukaan kertonut vuodoista, wc oli remontoitu vuotta aikaisemmin. Selvisi, että vaihtajat erehtyivät kerroksesta, vesivuotoja oli kerrosta alempana ja meni kaksi vuotta, että sain vaihdettujen kalusteiden tilalle samanlaiset, jotka olin itse wc-remontissa maksanut. Isännöitsijä vetosi taloyhtiön vastuuseen ja minä siihen, että taloyhtiö oli erikseen kirjallisesti ilmoittanut, että koska vaihdoin wc-kalusteet, niin myös vastaan niistä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan valitsemaan uutta kaakelia ja pyyhekoukkusarjaa.
Tuo nainen saa uuden tuliterän kylppärin remonttifirman laskuun. Ei huono.
Tekoäly+googlemaps
Hitto meidän piha on koko ajan tukossa kun lastit yritetään kuljettaa pihan läpi läheisen koulun rakennustyömaalle. Karttasovellusten mukaan meidän pihalta pääsee ajamaan suoraan koululle.
Ei pääse!
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä sopisi, tarttis kipeästi remontin.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan näitä,kun ollaan Kepun ja Demarien vallassa olevilla alueilla.
Taloyhtiöissä ei ole omaisuuden suojaa, melkein kuka tahansa voi tulla sisään yleisavaimella.
Oli kakkosasunto. Virhe olisi huomattu jos olisi asunut asunnossa.
Fiksu nainen, sai ilmaisen remontin ja yritti vielä lypsää taloyhtiötä.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly+googlemaps
Hitto meidän piha on koko ajan tukossa kun lastit yritetään kuljettaa pihan läpi läheisen koulun rakennustyömaalle. Karttasovellusten mukaan meidän pihalta pääsee ajamaan suoraan koululle.
Ei pääse!
MInä ihmettelin, miksi mökkitontillani ajetaan moottoripyörillä - ei siis millään keveillä enduropyörillä vaan raskailla matkapyörillä. Joku idiootti oli googlemapsilla suunnitellut kivan maisemareitin ja piirtänyt sen tontilla olevalle polulle, koska kuvitteli sitä tieksi. Piti uhata rikosilmoituksella ennen kuin suostui uskomaan, että maastoajo on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
2 tapausta. Kyllä on usein.
Kaksi liikaa. Onko niin vaikeaa antaa oikeaa osoitetta?
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen, sai ilmaisen remontin ja yritti vielä lypsää taloyhtiötä.
Myös saa,osakkaita pitää kohdella tasavertaisesti.
Remonttiyrittäjäksi voi alkaa kuka tahansa, vaikka olisi peruskoulu jäänyt kesken.
Informaatio-virhe taas. Tällä kertaa isännöitsijä mokasi.