Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***NELIAPILAT*** vkot 40-41

30.09.2008 |

Laitoin uuden kaksiviikkoisen pinon kun tuo edellinen tuppas olee jo aika iso =)

Linkki edelliseen ketjuun: http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Kommentit (73)

61/73 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen on aikaa ku ukkokultani on kuntosalilla ja sain tuo taaperon unten maille..nyt tässä puputan porkkanoita ja lanttutikkuja joita kuorin tuollasen ison saavillisen etten vahingossakaan ota tuota miesten suklaata vaikka kuinka tekis mieli...

Kiitos arvon rouvat mielipiteistänne tuota syömistäni kohtaan...Olen sitä ittekkin kovasti miettinyt...Minä syön säännöllisesti joka aterian eli noin kolmen tunnin välein. Valkoista sokeria käytän (nyt ostin ruskeeta) tl pari kertaa viikossa noitten kauramurojen päällä tai viilin päällä. Valkoisia jauhoja ite en käytä ollenkaan. Pastat ja riisi on tumma tai täysjyvää. Leipä on joko täysjyväruisleipää taikka ite tehtyä luomuohrarieskaa tai sämpylää (paljon leseitä, hiutaleita, siemeniä yms.) sellainen kuitupakkaus...Kesäkuusta asti olen ollut syömättä kaikenlaisia ruokia missä on kananmunaa eli kaikki leivonnaiset ja muut namit sekä sitte muut ruuat esim makaroonilaatikko...Liha jota käytän ite on vain valkoinen lihan eli kana ja kalkkuna sekä kalat, mun nivelet oireilee noista punaisista lihoista (tosin jouluna en voi olla syömättä kinkkua...)...Mulla siis on nivelreuman tyyppisiä oireita ajoittain, esikoisen jälkeen paljonkin mutta noitten kahen jälkeen vähemmän...äitini sairastaa ko tautia pahemman kerran ja sen vuoksi mua on tutkittu enempiki...ei siis ole kuitenkaan diagnosoitu.

Helinä-78: sääkö oletkin ensimmäinen joka piinailee...nyt kyllä alko jännitämään sun puolestas...aika hyvältä kieltämättä näyttää! Mää olisin jo ite testannu sen verran hermoheikki olen ja ku kaappi on vielä täynnä testejä, niin kyllä polttelis :D Mutta tuuhan heti kertomaan uutisia oli ne sitte minkälaisia tahansa! Kovasti kyllä piän sulle peukkuja plussan suhteen! bd bd bd

Anttusanttu: tervetuloa lakkoilemaan...mää olen nyt kolme pitkää viikkoa lakkoillu kaiken namin suhteen...varsinkin sen suklaan...tiukkaa välillä tekee mutta kyllä se jo vähän helpottaa...MEiltä löytyy vähän ajettu kuntopyörä..ennen tätä red raskautta sillä tuli jonki verran polettua mutta nyt pitäs ottaa se uusiokäyttöön...

Mun liikkumiset hyötyliikunnan lisäksi on tällä hetkellä kerran viikossa pilates 75min yksit.ope sekä sen lisäksi omat treenit silloin ku ehin sekä vaunuilut 1-3krt viikossa siinäpä ne...ei paljo mutta en oikein muuta ehi...Viikossa painoa oli tippunu säälittävät 200g siis ilman herkkuja...ei kovin häävi saldo...mutta alaspäin kuitenki!

Eltemia: mää olen nyt imettänyt 1v2kk ja paino ei ole tippunu ollenkaan :( aina ku sain tuossa vuoden aikan jonki verran painoa pois niin takasi se tuli viikon sisällä vaikkei mitään sen kummallisemapaa syöny tai muuttanu syömisiään eli mun kroppa ilmeisesti pitää kynsin ja hampain kiinni joka läskistä...heh..

Sani-74: veli mulla siellä asuu ja sitte täti ja serkkuja eli ei ihan lähisukulaiset kuten vanhemmat...niihin etäisyyttä vielä on toista sataa kilometriä mutta se on vähän verrattuna siihen mitä nyt on ku ei 400km riitä... Mutta ite kyllä ootan sitä ku kuuta nousevaa...

Täytyy mennä ukkokultani tuli...mennään öhöm tuota tuonne makuukammarin puolelle :DD Hyvää yötä!

nani ja poitsuliinit

62/73 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottumattomana jäi siis kp:t ilmottamatta...

eli nyt mennään kp17(?) öö kait...

Hyvää viikonloppua jos ei tässä enää palailla :D

nani taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helinä: hyvältä kuulostaa, kun menkat on jo myöhässä! bd bd Mä oon käyny kuopukselta sekä nyt tässä keskenmenneessä (joka siinä todettiinkin) varhaisultrassa. Ja aion kyllä mennä vastakin, kunhan taas raskautuisin.. Mulla oli kohdunulkopuolinen pari vuotta takaperin, niin sen takia oon halunnut käydä tarkistamassa, ettei se uusi.. Ja hyvä, että nyt kävin, ettei sit vasta np-ultrassa todettu ettei vauvaa olekaan.. Kuopukselta kävin ultrassa rv 6+3 ja silloin gyne näki sikiön ja sanoi, että hänen mielestään sydämen sykekin näkyi, mutta ei siis siitä vielä varma silloin ollu. Ultrauslaitekin oli kyl huono /vanha, että vaikuttiko sitten siihen.. Mut ei varmaan paljon aiemmin kannata käydä mieluummin rv7+, jos vain suinkin malttaa mielensä, että sitten varmasti kans näkyy.

Nani: mä päätin tällä kertaa (oon laihuttanut ennenkin ja silloin en oo herkkuihin koskenut), että en kieltäydy herkuista totaalisesti, vaan voin syödä, jos tekee mieli aina joskus vähän. Se on tällä kertaa toiminut hyvin ja toivon, että tällä tavalla opin syömäään niitä muutenkin kohtuullisesti. Kiva kuitenkin, että Oulussa on sit joitain sukulaisia ja vanhempiinkin matka lyhenee tuntuvasti.

Viikonloppuja kaikille!

sani kp16, täytyy vielä tänä iltana varmistella makkarin puolella.. ;)

64/73 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helinälle jäikin eilen vastaamatta...kävin tän kuopuksen kanssa alkuraskauden uä:ssa viikkoja oli sillon 6+6...yksityisellä kävin ja lääkäri sanoin kans nähneensä sykkeen mutten minä ite sitä nähny joten jäi vähän epävarma fiilis joka tapauksessa...viikkoja ultran mukaan ois ollukki vaan 6+0 mutta np-uä:ssa se oliki ihan sama ku menkat antoi...Mää vuosin silloin alkuraskaudessa niin oli pakko mennä oman mielenterveytensä vuoksi...

Sani: Mun on laitettava itelle totaalikielto herkkuihin sillä mun on vaikea ottaa vain yhtä ja jos yhtenä päivänä ois herkkupäivä niin mulla se helposti repsahtaa useammaksi päiväksi, vaikka kuinka yritän...eli mulle näin on parempi! Ennen tätä totaalikieltoa söin muuten samalla lailla ku nyt...jätin vain ne herkut pois...Mielestäni meillä syödään aika terveellisesti...niin ainaki olen yrittäny... :) Sen tiedän että mun kroppa ei tunne asiatermiä ku " hyvä aineenvaihto" :/

Täytyy mennä laittamaan keskimmäinen koulubussiin...heillä on skulea tänään...

nani kait se sitte on kp18...meillä taidetaan varmistella joka päivä(yö) :DD

Vierailija
65/73 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helinälle peukutuksia!! bbdd Tosi kylmähermoinen olet kyllä! :)

Nani, toivotaan nyt, että tuolla sun tosi hienolla ja sitkeällä dieetillä paino alkais pikkuhiljaa hilautua alemmas ja pysyvästi -lukuunottamatta tulevaa 9kk! ;)

Sujuvasti omaan ja OUTOON napaan: en tiiä mikä nyt mättää; koopeet on siis 14, ja tulee vaaleanruskeaa vuotoa pikkusen?! Ja alavatsaa turvottaa jo useamman päivän peräkkäin sekä vähän kipuileekin toispuoleisesti. Otin nyt kuitenkin ovistestit käyttöön, mutta ihan hailua viivaa vielä näyttää. Joka toinen päivä tikutan, kun mulla on ovis -jos on edes tapahtunut- vasta kp18 tai sen jälkeen. Noi testit ei mulla ole kauhean luotettavia PCO-tyyppisen toisen munasarjani takia. Muistan kerrankin, että testi näyttii vahvaa plussaa moonta päivää, eikä ovis edes tapahtunut...

Voi jaska, jos kierto menee entistä enemmän sekaisin, kun tota vuotoakin pikkuisen tulee. Mulla ei kyllä IKINä keskellä kiertoa vuotele. Voikohan se kierukan poisto jotenkin vaikuttaa asiaan, vaikka olikin kuparihässäkkä? Vai oliskohan mulla vieläkin se tulehdus, mihin käytin sen alapäävoidekuurin? Lääkäri oli kyl sanonut, että varmistuskuureja tai näytteitä ei tarvita...Ärsyttää!!!

No ei auta kuin seurailla ja odotella mitä tapahtuu. Kylvöt pitäis kyl aloitella kohtapuoliin ihan tosi tarkoituksessa;) On tässä jo onneks harjoiteltu jonkin verran;D

Kohta lähdetään isomman tytön koulun myyjäisiin. Siellä on poniratsastusta, ja meinasin kuopuksen laittaa ponin selkään, kun hän tykkää hepoista ihan kauheesti ison siskonsa lailla:) Niin, ja vesirokko on siis vihdoin voiton puolella. Torstain jälkeen ei ole uusia näppyjä tullut, ja nekin on nyt kuivia kaikki eli ei mielestäni enää tartu eli uskalletaan lähteä ihmisten ilmoille.

Mukavaa ja aktiivista *vink-vink* viikonloppua!

Eltemia yk1, kp14/30-42?

Vierailija
66/73 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla lisään että just tilasin tuon Lunetten kuukupin kun pari ekaa menkkapäivää menee vessan lähellä kun vuotaa kuin tulva ois,yöt menee vessassa rampatessa jne..ja ostopäätökseen vaikutti kehut joita olen kuullut paljon!!

Vierailija
67/73 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitellu tänne TODELLA laiskasti,pahoittelut siitä.Lukemassa olen aina käynyt vaan en sitten ole saanut aikaiseksi kirjoitettua.

Mieliala nelosen suhteen on mennyt laidasta laitaan..kannattaako se enään yrittää lasta..ja sitten taas että mä haluan!!Eniten mietityttää taloudellinen tilanne,no tosin hyvin ollaan tähänkin asti pärjätty vaikka asuntolainaa on,tosin alkaa talo käymään pieneksi,(tähänkin mahdutaan jos järkkäilee) mutta isompi ois ihana.:D Jahkailua ja jahkailua..mies sanoo että ei me enää,tai että sitte 5v päästä..ja sitten se lurjus kuitenkin jättää kondomin poissa.:D Eli ei lienee hänkään täysin ole sillä ei kannalla.MIEHET!!

Keskenmenoista oli puhetta..minä sain 2/06 keskenmenon rv 10,spontaani oli eli vuoto alkoi itekseen ja sitten kävin polilla otattamassa pari pilleriä että varmasti tyhjenee täysin.Ja nuorimmainen syntyi sitten 2/07.

Ystävistä että yksinäisiä ollaan täälläkin,pikkusiskon kanssa ollaan ihanaa kyllä lähennytty nyt kun hän sai muutama kk sitten ekan lapsensa,muuten ystäviä ei ole kuin muutama ja heitäkin näkee todella harvoin.:( Lähes kaikki katos lapsien myötä ja nyt tuntuu että pitkäaikainen ystävä katoaa myös,harvoin enää soittelee tms..aikoo käydä muttei käy jne.Ja asiaahan ei paranna se että en käy juuri missään koskaan kun en omista ajokorttia ja asutaan täällä metsän keskellä..paniikkihäiriöön sairastuin keskenmenon jälkeen joka myös vaikutti liikkumiseeni,onneksi nyt kondiksessa sekin.

Mahdollisesta raskautumisesta,minun äiti odottaa sitä,samoin anoppi sanoi että kyllä se raja sitten joskus tulee täyteen,minun isä on ehdottomasti vastaan,samoin ystävät/kaverit,siskoani lukuun ottamatta..mutta en anna muiden mielipiteiden vaikuttaa vaan elän omaa elämääni.

Mistäs vielä olitte keskustelleet..Joku kyseli että onko Oulun suunnalta ketään..no läheltä ainakin :D 70km Oulusta etelään vaikutan minä.=)

Vesirokkoa ei meillä ole vielä sairastanut kukaan,saas nähä joko nyt tulee eskarilaisen matkassa joskus.

Nyt en enää lahopäänä muista muuta,mutta LUPAAN kirjoitella useammin!:)

Ainiin kp 29/27-30

Vierailija
68/73 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa onkin porukkaa ihan oikeasti touhuilemassa ja piinapäiviä viettämässä! Helinälle ja jomalle kovasti plussa-onnea!!! Helinällä on kyllä norsun hermot.

Äitix3: Kun multa poistettiin muinoin kierukka, niin tuli ihan ylimääräinen vuoto reilun viikon päästä ja ekat kuukautiset vasta joskus 7 viikon päästä, eli vähän meni kierto volttia, mutta sitten olikin jo kaikki kuten yli 6 vuotta aiemmin, kun oli edellisen kerran "tavalliset" menkat. Kai se ihan normaalia on, että alussa voi tapahtua mitä vaan, mutta ei se silti mistään pahasta häiriöstä ole merkki. Pää pystyyn vain, kyllä se siitä, vaikka odottelu raastaakin hermoja...

Nani: Minuakin etukäteen kyllä epäilytti, miten tuo läänin vaihto onnistuu ja kaikki käytännön asiat sujuu. Yllättävän hyvin kaikki meni, selvitin ja ilmoitin lapset jo etukäteen kouluun ja kerhoihin, kun muutettiin kesken vuoden, kaikkein vaikeinta oli asunnon löytäminen. Me ollaan sopeuduttu ihan hyvin, suurin suru oli tietysti lasten kavereiden jääminen, vuosien kaverisuhteita ei ihan helposti uusiksi panna ja entisiä on vieläkin näin vuoden jälkeen ikävä. Ollaan käyty parin kuukauden välein siellä päin moikkaamassa kavereita ja pari kaveria on käynyt meilläkin (joiden äidit on minun ystäviäni), mutta välimatka karsii kyllä kyläilyajatuksia kovasti. Onneksi täältäkin on jo löytynyt hyviä tuttavuuksia, mutta yhteinen historia on vielä tietysti lyhyt, aika auttaa siihen :)

Eltemia, samanlaisia paino-ongelmia ollut minullakin. Joskus aikanaan harmitti kyllä paljon, kun tuntui että ylipainoisia piti kohdella kauniisti, mutta laihoille kuka vain sai kommentoida painoa miten halusi. Minä sain kanssa syödä mitä vain ja paljon, kouluaikaan söin enmmän kuin pojat ja vieläkin syön isoja annoksia. Nyt olen päässyt "keskivaikea alipaino"-ryhmästä "lievä alipaino"-ryhmään ja tämä on minusta sopivasti, enempi on liikaa. Ylimääräistä on tietysti kropassa väärissä paikoissa, mutta kun olen aivan saamaton kiinteyttämään itseäni :(

Meitähän onkin kohta monta suunnilleen yhtä aikaa piinailemassa Nani, Sani, Mammariini, Eltemia ja minä ainakin! Itsellä ei ollut tietoa milloin pitäisi ovista odottaa km jälkeen, mutta nyt on muutaman päivän kipuillut alamahassa ja limaakin on paaaljon, joten eiköhän se ole tässä lähipäivinä. Mulla on aina viikon verran maha kipeä, kai munasolun kasvukipuja ja sitten ovis viimeisenä päivänä, jospa Eltemiankin kipuilut olisi sitä ?! Keskimmäiseltä kävin alkuraskauden ultrassa 8+1, mutta sanoin jo mennessä, että omasta mielestäni viikko vähemmän just noiden ovis-oireiden perusteella. 7+1 olikin sitten ja hyvin näkyi jo alkio ja sydän. Kahdelta viimeiseltä on kuunneltu sydänäänet neuvolassa 10+0 ja ovat kuuluneet, ennen sitä en ole edes neuvolaan halunnut "turhaan".

VIIKON VINKKI: Moni on tuskaillut tekstin katoamisen kanssa. Tavallisestihan se liittyy siihen, että istunto ehtii sulkeutua, kun kirjoitusaika venyy. Minä otan aina tekstistä kopion ihan tuolla hiiren copy/paste-toiminnolla, kun en ikinä seuraa ajankulua. Jos sitten viesti ei lähdekään, on helppo aloittaa uusi vastaus ja vain liimaata tuo kopio, otsikko täytyy tietysti kirjoittaa uusiksi, mutta ei ole iso vaiva muuhun verrattuna :-D

Helinän ja joman kuulumisia odotellen,

Miksuliinu

Vierailija
69/73 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mieleni malttamaton:

Hankin sitten ovis tikut, koska ikinä en ole niitä oireita itsessäni tunnistanut.... Jotenkin toive uudesta raskaudesta on koko ajan voimistunut vaikka tuntuu ettei tuosta km henkisesti ole vielä kuivilla, jos näin voi asian ilmaista. Tuntuisi kuitenkin että uudesta raskaudesta olisi itsellekin ammennettavissa lisää voimavaroja vaikka pelko km uusimisesta olisikin takaraivossa.

Kilokerholaiset:

Olen saanut nostettua painoani entisestään, ehkä se tästä korjaantuu, kun pääsen liikkeelle kunnolla. Ensi viikolla töihin, tämä lomaviikko alkaa olla menneen talven lumia.

Tytär kysyi viimeksi tänä aamuna hei äiti tuleeko meille vielä vauva, johon nuorimmainen vastasi (poika) tulee, eikö äiti vauva tulekin? Minä vain katsoin heitä hömönä...ja sanoin katsotaan nyt. Siis kuume on tarttunut koko perheeseen =)

Plussanneille onnitteluja ja muille plussa tuulia =)

Mammariini Kp 14 tai 12 /24-32

Vierailija
70/73 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammariini: Munkin tekisi niin mieli tilata ovistikkuja, mutta lupasin miehelle, että vasta joulun jälkeen tilailen jos nelosta ei siihen mennessä kuulu... Ja toisaalta, on se itsellekin hyvä, että ei lähde ihan vielä testirumbaan. Mihin olisin ilman miestä jo lähtenyt. Sulla vaan toi on niin eri juttu, ja ymmärrän oikein hyvin että tilailet ovistikkuja. Sydän ei ehkä ole toipunut veikan menetyksestä, mutta luonto sen hoitaa niin että sitä vaan HALUAA lapsen. Toivottavasti teillä tärppää nopeasti uudestaan!!

Joma: Kuukuppi on tuonut yörauhan ainakin mulle! Jos/kun ongelmia ilmenee, niin multa voi huhuilla kuukupin käytöstä. Mulla oli enempi tai vähempi vaikeuksia ekat neljä kuukautta, mutta kaksi/kolme kiertoa on mennyt nyt NIIN helposti, että en ikinä luovu kupista!!

Mulla on nyt kp8 -ja ihan hirmuiset ässähalut!! Oisko se merkki tulevasta oviksesta bd bd... Onneksi mulla on tuollainen halukas mies ;o)

Kiloklubilaisille: Karkki-, herkku- ja alkoholilakko pitää =) Mä en kanssa voi pitää mitään karkkipäiviä, vaan se on just niinkun Nanilla(muistanko oikein...?) että se on totaalikieltäytyminen tai ei mitään. Tänään mennään miehen kanssa kahdestaan leffaan, enkä meinaa sinne ostaa karkkia... Olen viikon ollut tosi tarkkana syömisestä, ja eilen mies jo meinasi, että olen laihtunut =) No, mulla on mies kyllä siitä ihana, että kannustaa mua vaikka en laihtuisikaan... Että meni suuntaan tai toiseen, niin ukkokultaa ei kyllä häiritse. Yhtä innokkaasti hän ollut mun "kimpussani" vuosien kuluessa, vaikka mun paino on vaihdellut 62kg-104kg välillä. Ja toi ylin paino EI ole ollut raskausaikana...

Täytyyki muuten nyt mennä vaa'alle...

Hirmuisesti "menohaluja" kaikille tärppiläisille, ja odotan innolla Helinän uutisia. Uskoakseni positiivisia uutisia =) =)

T:Anttuli kera kolmikon yk3 pk8/26-29

Vierailija
71/73 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen kp 29 vaihtui sitten jo eilis iltana kp 1 eli nyt siis kp2/27-30. Pienoinen pettymys tuli vaikka en odottanutkaan että muutaman ehkäisemättömän yhdynnän aikana ois raskautumista tapahtunut,en halua kovin toivoa/haaveilla ettei sitten tipahda korkealta ja kovaa.:)

Mutta nämä ns.satunnaiset harkat jatkuu ja luulen että mies on ns.pehmenemään päin vauvahankkeessa kun meidän 3kk ikäistä kummitypyäkin jo hoitelee yms mikä ei ns.normaalia tuolle ukolle ole.;)

Ja kiloklubiin liityn minäkin teidän muiden seuraksi,paino vaihdellut yläasteen 55kg 98kg (raskausaika) korkein normaalitilassa ollut paino on 93kg,nuorimmaisen synnyttyä laihduin kuin itsestään yli 20kg ja välillä painoin jo 69kg,nyt sitten puntari näytti 74kg,tosin ennen menkkoja mut haluan saada painon noin 60kg ja kiinteytyä.Kunnon laihis alkaakin huomenna.(sisältää ruokavalion muutoksen ja liikuntaa,mm winsor pilatesta)

Mites teillä muilla joilla oli piinapäivät?Onko menkkoja kuulunut?Pidän peukkuja ettei!;)

Nyt lasten kanssa touhuamaan!Ainiin ja kuukupin pitäisi minulle saapua viimeistään keskiviikkona joten ehkä kerkeän näitten menkkojen aikana vielä testaamaan,ja apua huutelen jos tarvii.:)

Vierailija
72/73 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille...

Minä piinailen edelleen, mutta huomenna aion testata, kun silloin on tädin tulo viikon myöhässä...jännittää niin hirmuisesti, mutta aavistelen positiivista tulosta..olo on ollut hieman sellainen aaltoilevan huono :s , mut aina se testin teko on yhtä jännittävä..

Mullakin olisi aihetta liittyä tuohon kiloklubiin ja liitynkin mikäli negatiivisen testin teen..Olen tosin heinäkuusta pudottanut painoa 6,5kg ja yllättävän helposti. Jätin ruokavaliosta pois vaaleanleivän ja rasvan leivänpäältä + rasvaiset juustot. Karkkia syön vain karkkipäivänä. Myös keksit jätin pois..juon kahvia aika paljon ja sen kanssa huomaamatta tuli keksiä napsittuun liikaa. Sitten lisäsin liikuntaa. Mutta on se vain niin, että kun on taipumusta noihin kiloihin niin ne tulevat ihan liian helposti. Mulla ainakin raskauksista on jäänyt noita kiloja ja kai se motivaatio pudottaa niitä on ollut minimaalinen..aina sitä aattelee, et ensviikolla sit.. -No, mutta tsemppiä kaikille kilon pudottajille ja muistakaa et pitää sallia itselleen myös herkkupäiviä.. :)

Tärppi onnea ja plussatuulia kaikille kanssa-sisarille :)

Toivottelee, Helinä yk2 kp33/28

Vierailija
73/73 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ilmoittautuisi uusi neljännestä kuumeileva!

Suht nuoria ollaan,minä 24v. ja mieheni 25v. sekä kolme lasta -04,-06 ja -08

Vielä on hiukkasen juupa-eipäs tunne....Mieheni toivoo neljättä jopa ehkä enemmän kuin minä =)

Mietityttää vaan kun en ole ehtinyt opiskella vaan ylioppilaaksi pääsyn jälkeen on tullut kotona oltua lasten kanssa että miten sitten se opiskelu ja työelämä vanhempana aloitettuna...

Ja sekin painaa tätä neljännestä kuumeilua kun sukulaisten suhtautuminen ei ole yhtään iloinen vaikkei se niille kuulukaan,mutta harmittaa se silti.Kolmas kun tuli heille tietoon,sai jo kuulla että lapsia on liikaa/ei meidän tartte kaikkia tehdä yms...

Jokatapauksessa,miehen kanssa haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla alettu petipuuhin tosissaan ;)

Vielä muuten,mahtaako jälk.tarkastuksessa jo saada selville onko raskaana?Mulla huomenna se.....