Minkälainen ihminen jättää sen Iittala-tarran astioihin?
Joo me ymmärretään vähemälläkin että sulla on tyylikkäät keskiluokan astiat.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ylipäätään jaksaa nillittää jostain tarroista? En rupea joka lasista tms. niitä väkisin irrottamaan vaan lähtevät jos lähtevät. En ekana ajattele myyntiarvoa tai jonkun mahdollista status-arvio tms. kuten täällä monet tuntuvat ajattelevan, Iittala on jokapäiväistä käyttötavaraa. Mulla on jopa vanhoja Nuutajärven kamoja joissa on vielä tarra, koska se ei ole miljoonassa pesussakaan lähtenyt.
Minä poistan kaikki tarrat ja pesen astiat ennen käyttöä.
No sulle varmaan pitäis sitten antaa 10 pistettä ja papukaijamerkki. Mulle on ihan sama onko ne vai eikö.
Toivottavasti et vieraille tarjoa tarra-astioista.
Ei Iittalasta vieraille tarjota. Ne on arkiastioita.
Miksi pidätte tarroja astioissa?
Miksi ne pitäisi poistaa? Turhaa duunia. Joku hintalappu on eri asia mutta noitten pikkutarrojen poistaminen. Jos sulla on ylimääräistä aikaa niitä poistella, niin siinähän nyherrät. Ne lähtee jos on lähteäkseen.
Poistatko myös vaatteista yms. tavaroista kaikki lappuset ja logot?
Tuossa on laiskuus huipussaan.
Tai välinpitämättömyys koko asiasta.
Sama trilli keksii jutunaiheita, välillä ihme ruokajuttuja.
Don't feed the troll.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ylipäätään jaksaa nillittää jostain tarroista? En rupea joka lasista tms. niitä väkisin irrottamaan vaan lähtevät jos lähtevät. En ekana ajattele myyntiarvoa tai jonkun mahdollista status-arvio tms. kuten täällä monet tuntuvat ajattelevan, Iittala on jokapäiväistä käyttötavaraa. Mulla on jopa vanhoja Nuutajärven kamoja joissa on vielä tarra, koska se ei ole miljoonassa pesussakaan lähtenyt.
Minä poistan kaikki tarrat ja pesen astiat ennen käyttöä.
No sulle varmaan pitäis sitten antaa 10 pistettä ja papukaijamerkki. Mulle on ihan sama onko ne vai eikö.
Toivottavasti et vieraille tarjoa tarra-astioista.
Ei Iittalasta vieraille tarjota. Ne on arkiastioita.
Miksi pidätte tarroja astioissa?
Miksi ne pitäisi poistaa? Turhaa duunia. Joku hintalappu on eri asia mutta noitten pikkutarrojen poistaminen. Jos sulla on ylimääräistä aikaa niitä poistella, niin siinähän nyherrät. Ne lähtee jos on lähteäkseen.
Poistatko myös vaatteista yms. tavaroista kaikki lappuset ja logot?
Tai välinpitämättömyys koko asiasta.
Tuossa edellä sanoi ettei ole aikaa poistaa. Kyllä kiirettä pitää.