Minkälainen ihminen jättää sen Iittala-tarran astioihin?
Joo me ymmärretään vähemälläkin että sulla on tyylikkäät keskiluokan astiat.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen
Suomessa on ilmeisesti tosin paljon japanilaisia boomereita.
Ei oo vaan tullut revittyä niitä. Jos putoavat, ei haittaa.
Oon ajatellut jos astia myydään eteen päin niin on aito Iittala.Jossain on tarrat eipä kaikkiin jätä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, hetihän sitä pruukataan kaikki tarrat ja liimalaput poistaa astioista.
Väärä kysymys.
Minkälainen ihminen on kiinnostunut jonkun astioista
Vierailija kirjoitti:
Väärä kysymys.
Tai paremminkin jonkun astioissa olevista tarroista.
En kiinnitä mitään huomiota kyseisiin tarroihin. Tältä palstalta luin, että ne ovat osalle ongelma.
Hassua.
Sellainen joka ei ole ostanut Temusta kopiota.
Kyllä ne irtoaa käytön myötä aikanaan. En jaksa olla repimässä niitä irti kun eivät ne haittaakaan.
Kaapissa on sekä tarrallisia että tarrattomia astioita, ei vaikuta käyttöön. Mulla Teemat on arkiastioita, ei niitä vieraille laiteta kattaukseen.
Pari tällaista tiedän ja kaikki ovat köyhistä lapsuudenkodeista lähtöisin olevia ja sittemmin keskiluokkaan nousseita eläkeläisiä. Itsekin vähän hölmistyin kun erään mamman kesäjuhlissa astioissa oli edelleen laput kiinni. Meinasin kysyä että onko mun syytä varoa, että tämä tarra ei irtoa tai naarmuunnu.
Vierailija kirjoitti:
Oon ajatellut jos astia myydään eteen päin niin on aito Iittala.Jossain on tarrat eipä kaikkiin jätä.
Pohjassa on leima.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne irtoaa käytön myötä aikanaan. En jaksa olla repimässä niitä irti kun eivät ne haittaakaan.
Kaapissa on sekä tarrallisia että tarrattomia astioita, ei vaikuta käyttöön. Mulla Teemat on arkiastioita, ei niitä vieraille laiteta kattaukseen.
Mulla on vannhoja äidiltä tulleita astioita joista ei ne tarrat lähde millään irti vaikka koittaa kynnellä rapsuttaa. En tiedä mistä johtuu. Ovat tarjoilukulhoja ja sen tyyppisiä.
En ole ottanut tarroja pois, ovat irronneet tiskikoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilainen
Suomessa on ilmeisesti tosin paljon japanilaisia boomereita.
Ilmeisesti voit haistaa 💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Pari tällaista tiedän ja kaikki ovat köyhistä lapsuudenkodeista lähtöisin olevia ja sittemmin keskiluokkaan nousseita eläkeläisiä. Itsekin vähän hölmistyin kun erään mamman kesäjuhlissa astioissa oli edelleen laput kiinni. Meinasin kysyä että onko mun syytä varoa, että tämä tarra ei irtoa tai naarmuunnu.
Aika moukka keksitty kysymys. 😝
Vierailija kirjoitti:
En kiinnitä mitään huomiota kyseisiin tarroihin. Tältä palstalta luin, että ne ovat osalle ongelma.
Hassua.
Hassuapa hyvinkin puuttua muiden päätöksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, hetihän sitä pruukataan kaikki tarrat ja liimalaput poistaa astioista.
Pruukaa sinä rauhassa, jos joku tekee toisin on hänen oma päätös, ei kuulu muille. 😅🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Väärä kysymys.
Sivistymätön. Aamen.
Minkälainen typerysluokan ihminen sinä olet?