Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö te naiset kuinka raskasta on joutua kuuntelemaan, kun te listaatte mitä kaikkia kotitöitä olette tehneet?

Vierailija
21.05.2026 |

Se on kodin raskain työ ja täysin tarpeeton. Tehkää vain ne kotityöt ja antakaa miehen olla rauhassa. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä se ei ärsytä vaan lähinnä huvittaa se jatkuva uhriutuminen kun saa tunnin hommassa menemään koko päivän. Meilläkin oli tuota pitkän aikaa kunnes näihin että se mihin hänellä menee koko päivä sain itse tehtyä tunnissa ja kun se oikein etsimällä etsi virheitä niin ainoa mitä se lähti oli se että olin laittanut koristetyynyt etijärjestykseen sohvalle kun mitä hän haluaa. Naiset saa aina kaikessa menemään aivan älyttömän kauan ja 90% se syy mikä sitä aikaa vie on puhelin kun putää näpyttää viestejä ja soitella ja somettaa ja selata nettiä samalla. Naisten huonopuoli on siinä että tekee miljoona asiaa vähän sinne päin eikä keskity yhteen aisaan kerralla niin joka asiaan menee aikaa

Vierailija
22/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi Ap jo isona itse opetella tekemään ne kotityöt eikö yrittää siirtää niitä jonkun naisen harteille. Vai oletko niin lellitty vätystää ettei sinusta ole yhtään mihinkään.🖕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä kotitöitä sä itse teet?

Vastaisitko.

Vierailija
24/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Varmasti on raskasta joutua kuulemaan. Mikset sitten tee niitä itse?

Vierailija
25/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä se ei ärsytä vaan lähinnä huvittaa se jatkuva uhriutuminen kun saa tunnin hommassa menemään koko päivän. Meilläkin oli tuota pitkän aikaa kunnes näihin että se mihin hänellä menee koko päivä sain itse tehtyä tunnissa ja kun se oikein etsimällä etsi virheitä niin ainoa mitä se lähti oli se että olin laittanut koristetyynyt etijärjestykseen sohvalle kun mitä hän haluaa. Naiset saa aina kaikessa menemään aivan älyttömän kauan ja 90% se syy mikä sitä aikaa vie on puhelin kun putää näpyttää viestejä ja soitella ja somettaa ja selata nettiä samalla. Naisten huonopuoli on siinä että tekee miljoona asiaa vähän sinne päin eikä keskity yhteen aisaan kerralla niin joka asiaan menee aikaa

Onpa yleistystä. Iso osa siivoojista on naisia ja rökittäisi sut 5-0 mennen tullen nopeudessa ja laadussa.

Vierailija
26/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa kotitöissä on , että miehelle lasketaan  eduksi vain kotityöt , jotka puoliso näkee ja on pakottanut miehen. Omatoimiset siivoukset saa aina 0 pistettä.

Vierailija
27/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa mitään kotitöitä. Mies saa hoitaa. 

Kyllä kuule mies osaa kun vähän opettelee. Toki ovat hankalia mutta harjoitus tekee mestarin, ap!

Vierailija
28/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset? Väitätkö että äitisi ja mummosikin ovat tuollaisia? Vai onko taas mielessä joku instabeibe, jonka olet nähnyt vain netissä?

Vierailija
29/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi Ap jo isona itse opetella tekemään ne kotityöt eikö yrittää siirtää niitä jonkun naisen harteille. Vai oletko niin lellitty vätystää ettei sinusta ole yhtään mihinkään.🖕

Ap asuu vielä äiskän luona?

Vierailija
30/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi valitsit naisen joka niitä luettelee? Sekin varmaan auttaisi jos tekisit niistä osasi. Meillä ei luetella kun tehdään yhdessä.

Vierailija
31/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset? Väitätkö että äitisi ja mummosikin ovat tuollaisia? Vai onko taas mielessä joku instabeibe, jonka olet nähnyt vain netissä?

Mistä kulttuurista olet? Ei suomalaisia haittaa jos sukua haukutaan-

Vierailija
32/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö miehet kuinka raskasta on oikeasti tehdä nuo kaikki kotityöt kun te väsytte jo pelkästä kuuntelusta. 

Vierailija
33/33 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otas nyt se äidin leipoma pulla ja tuki sillä suusi. Ehkä juhannuksena onnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi