Ymmärrättekö te naiset kuinka raskasta on joutua kuuntelemaan, kun te listaatte mitä kaikkia kotitöitä olette tehneet?
Se on kodin raskain työ ja täysin tarpeeton. Tehkää vain ne kotityöt ja antakaa miehen olla rauhassa.
Kommentit (33)
Ehkä äitisi yrittää vihjata että sinun on aika opetella pesemään omat kalsarisi.
Tee sinä kotityöt, niin ei tarvitse kuunnella.
Miksei mies sitten voi nostaa karvaista persettään ylös ja osallistua niihin kotitöihin? Jos ei muuta saa aikaan kuin kuopan sohvaan, niin kyllä sitten on ihan oikein että joutuu kuuntelemaan nalkutusta.
Jep, mun kämpässä ei miesten tartte tehdä mitään. Niin rentouttavaa ja rauhallista!
Jos haluu mustafan patukkaa ni joutuu tekemään kotitöitä
Vierailija kirjoitti:
Jos haluu mustafan patukkaa ni joutuu tekemään kotitöitä
Jos Mustafa haluaa patukkansa kiinnostavan, niin saa mies ihan itse tehdä osuutensa kotitöistä.
Ymmärsin sen niin, että mies, joka ei osallistu kotitöihin, kannattaa heittää pihalle.
Ajattele sinä kuinka raskasta on tehdä ne kotityöt, jos pelkkä niiden luettelo rasittaa sinua noin.
TEE SINÄ MIES EDES JOTAIN, NIIN EI TARVITSE LUETELLA.
SEURAAVA VAIHE TUOSSA ON SE, ETTÄ LOMPAKKOLOINEN MIESLAPSI LÄHTEE LIUSKAAN.
oon sanonu että kehun sitte kun sanot että miten oot ottanut rennosti...
Outo vastaus - eli että koska mies ei tee kotitöitä niin niitä on naisen pakko luetella...
miten nämä liittyvät toisiinsa?
Varsinkin se "metatöiden" luettelu on rasittavaa.
Kissa ei valita vaikka joskus olen luetellut mitä on tullut tehtyä kun se vain nukkuu. On vielä söpömpi kuin mies, suosittelen miehen vaihtoa kissaan, niistä on vähemmän vaivaa ja osaavat pissiä siististi.
0/5
Yritä seuraavan kerran vähemmän ilmiselvällä, ap.
En tee mitään niin ei tartte luetella. Paskassa ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En minä listaa. Mies kyllä kovaan ääneen kuuluttaa, jos on tehnyt jotain.
Tämä!
Ja jos mies joskus harvoin tekee ruokaa (lue: grillaa kesällä vartaita joista vieraat saavat ruokamyrkytyksen), sitä pitää kehua maasta taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin se "metatöiden" luettelu on rasittavaa.
Vain koska mies ei tee niitä.
En minä listaa. Mies kyllä kovaan ääneen kuuluttaa, jos on tehnyt jotain.