Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit 21.05.1989? Mitä muistat tuosta ajasta?

Vierailija
21.05.2026 |

Mitä? :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiä hetkiä edellisessä työpaikassa kun työkaveri alkoi tulla sitten humalassa yövuoroon ja sitten aivan tuosta vaan sitten vaativampaan työhön kun tekijöistä oli pula.

Vierailija
42/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kuudetta viikkoa potilaana keskussairaalaalan vuodeosastolla. 

Ilmat olivat olleet jo reilun viikon kesäisen lämpimät. Huoneeni ikkuna oli auki, kuulin miten ihmiset ajoivat vielä iltamyöhään pitkää mäkeä alas fillareillaan sairaalan lähellä olevaan rantaan. Sunnuntai-iltana satoi vettä, katselin suurta sateenkaarta kylpyhuoneen ikkunasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yliopisto-opiskelija, olin aloittanut gradun teon ja kävin vielä tenttimässä joitakin sivuaineopintoja. Muuten vietin paljon aikaa yliopiston kuppilassa, jonne kokoonnuimme säännöllisesti tietyn vakioporukan kanssa jutellen ummet ja lammet. Kesällä 1989 autoin isääni uuden kesämökimme rakentamisessa vielä tyhjälle rantatontille puhdasvetisen järven äärelle. Hän maksoi sen verran avusta että ei tarvinnut hakea mitään kesätöitä. 

Vierailija
44/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tarkasta päivämäärästä en osaa sanoa, mutta olin ysillä ja syömishäiriötäni oli alettu hoitaa pari kuukautta aikaisemmin. Kun nyt mietin asiaa, niin muistikuvissani aurinko paistoi tuon toukokuun aikaan koko ajan eli toipuminen oli varmaankin käynnistynyt hyvin :) Kesäkin meni kivasti ja syksyllä sitten alkoi lukio.

Vierailija
45/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noihin aikoihin tullut sunnuntai-iltaisin TV:stä joku piirretty? Liekö ollut Maija Mehiläinen tai Peukaloisen retket? Muumit alkoi vasta vähän myöhemmin. 

Vierailija
46/46 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut olemassa, joten ei ollut työkaluja kehittää tuosta ajasta mitään muistettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi