Missä olit 21.05.1989? Mitä muistat tuosta ajasta?
Kommentit (35)
Olin kirjoittanut vuotta aiemmin, opiskelin Kälviällä näyttämötaiteen linjalla ja oli suru erota opiskelukamuistani; villi välivuosi odotti loppumistaan. Minut oli valittu Kokkolan kaupunginteatteriin töihin syksyksi, joten iloakin oli. Suunnittelin kesää vanhempieni maatilalla Pohjois-Pohjanmaalla ja sen jälkeen vuokra-asunnon etsimistä Kokkolasta syksyksi. Aurinko paistoi varmaan, niinkuin tänäänkin. Taisin jännittää myös Teatterikorkeakoulun tuloksia.
Täällä meidän etsivä hakee nolosti mukatietoa. 🤭
Riihimäellä Viestirykmentin aliupseerikoulussa. Heinäkuussa Rukkiin.
Olin pohjoisessa reissussa kokeilin kullanhuuhdontaa....otin omasta mielestäni mustavalko taidekuvia... 🍺🍻🍺🍺🍺🍾
Kyseessä oli sunnuntaipäivä, joten luultavasti olin kaljabaarissa valmistautumassa tulevaan työviikkoon.
Teijo -47
Olin ostanut ensimmäisen oman asunnon maaliskuussa -89, ja luultavasti olin kotona ja onnellinen. Töissä toki kävin,ja aloitin lainanmaksun.
Kolmannella luokalla ja asuin Ruovedellä.
Vierailija kirjoitti:
En ollut vielä edes pilkkeenä isän silmäkulmassa
Isäsi olisi voinut saada pilkkeen eli puun lastun silmäkulmaansa.
Pinnasängyssä kaivoin paskaa vaipasta
Katolla, rakentamassa kauppakeskusta.
Vierailija kirjoitti:
Olin pohjoisessa reissussa kokeilin kullanhuuhdontaa....otin omasta mielestäni mustavalko taidekuvia... 🍺🍻🍺🍺🍺🍾
Juu muistan. Olit silloin hoikempi ja vielä hiukset päässä.
Oli sunnuntai, eli luultavasti en ollut töissä. Tuona kesänä olin ekaa kertaa Kreikassa, mutta en muista tarkkaan milloin.
En todellakaan muista mutta toukokuun lopusta tulee aina mieleen luokkaretket ja koulun päättyminen. Pitkään ja hartaasti odotettu kesäloma ei ollut enää kaukana.
Kolmannen opiskeluvuoden loppua elin. Aivan puolikuolleita oltiin, vuosi oli ihan hirveän tiukka. Esim. 10 tunnin päiviä pakollisella läsnäololla monta viikossa, proseminaari (nykyään kandintyö), tentit sun muut siihen päälle.
Olin viisivuotias. Luultavasti olin tarhassa, kotona tai ulkona. Ehkä keinumassa, ehkä katsomassa telkkaria.