Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Juho, mies, joka viettää joulunsa taas yksin. Minun jouluni ovat yksinäisiä, sillä naiset eivät näe minussa, mitä he haluavat

Vierailija
23.12.2023 |

Naiset haluavat vain ulkomaalaisia, rikkaita, tai jännittäviä ja tatuoituja komeita miehiä. Minä olen vain Juho, tavallinen suomalainen mies, jolla ei ole tarjota eksoottisia seikkailuja eikä tatuointeja.

Tänä jouluna istun taas kerran yksin pienessä asunnossani. Katson ulos ikkunasta, näen pariskuntien kulkevan käsi kädessä, nauraen ja jakamassa hetkiä, joista minä vain haaveilen.

Olen yrittänyt parantaa elämääni. Olen yrittänyt puhua, olla avoin, mutta aina kun olen lähestynyt naisia, heidän katseensa kääntyvät muualle. He etsivät jotain, jota minussa ei ole. Eivät he näe sydäntäni, eivät kuule ajatuksiani. Näkevät vain ulkokuoren, tavallisen suomalaisen miehen, joka ei täytä heidän unelmiensa kriteereitä.

En ole katkera, mutta tunnen surua. Surua siitä, että maailma on täynnä pintaa, ja syvällisemmät tunteet jäävät huomiotta. Minussa on paljon rakkautta annettavana, tarinoita jaetavana, mutta ei ole ketään, joka haluaisi kuunnella. Minun jouluni on hiljainen, sydämeni täynnä toivoa, että ehkä ensi vuonna löydän jonkun, joka näkee minut Juhon, kunnollinen miehen, joka kaipaa vain ymmärrystä ja rakkautta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti Teresa sanoi, että se voi alkaa olemaan sun kaa.

Vierailija
2/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko? Soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen, niin saat puhuttua jonkun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole lapsuudenperheen kanssa?

Vierailija
4/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain positiivista, ettei ole tatuointeja eikä eksoottisia seikkailuja.

Vierailija
5/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko? Soita vaikka johonkin auttavaan puhelimeen, niin saat puhuttua jonkun kanssa.

Tai sitten voisitte vaan olla ilmiantamatta minun ketjua. Eräänlaista ilkivaltaa tuokin on. Kyllä sen huomaa että kunnollista tavallista miestä vihataan tällä palstalla.

Vierailija
6/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nään vaan tavallisia miehiä tavallisten vaimojen kanssa. Sellasia ollaan myös me tuon aviomieheni kanssa.

7/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Millaisia hommia teet työksesi?

Vierailija
8/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voisitte vaan olla ilmiantamatta minun ketjua. Eräänlaista ilkivaltaa tuokin on. Kyllä sen huomaa että kunnollista tavallista miestä vihataan tällä palstalla.

Tuo on kyllä totta. Ketjujen poistattaminen on typerää.

Vierailija
9/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille Äiti Teresalle.

Vierailija
10/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin kerjäläinen jaksaa jaksaa!

Vierailija
11/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiusaajat taas heti vauhdissa. Olette tunnevammaisia. Sivusta

Vierailija
12/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu alias Juho

Vierailija
13/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomainenkin voi olla tavallinen ja tylsä mut harvemmin huonoitsetuntoinen luuseri. 

Vierailija
14/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ota mies. Samalainen urpo kuin olet sinäkin.

Vierailija
15/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpattava Barbara on ratkaisu

Vierailija
16/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaan kuvittelet asioita. Mun mies on tavallinen suomalainen mies, jolla ei ole tarjota eksoottisia seikkailuja eikä ole tatuointeja.

Vierailija
17/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, saatko jonkun homon kiinnostumaan itsestäsi.

Vierailija
18/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa pariskunnista haluaisi eron, käsi kädessä onnellisina käveleviä pariskuntia on vain pieni osa. Ihmiset tyytyvät huonoon tai välttävään parisuhteeseen, koska pelkäävät sekä eroa että yksinoloa (paitsi sarjapariutujat, joilla on uusi jo katsottuna eron hetkellä). Jotkut ovat vain tavan vuoksi yhdessä - ei kehdata erota, jos ei ole jotain erityisen dramaattista syytä siihen, ja silti haaveillaan paremmasta, ollaan onnettomia. Firman kinkereissä pikku tuiterissa sitten avaudutaan sille kaikkein hoteimmalle työkaverille ja kopeloidaan vähän sen kanssa, jotta saadaan edes vähän perhosia vatsanpohjaan ja kiihkoa mieleen.

Eli rauhoitupa aloittaja edes vaikka jouluksi miettimään sitä, miten paljon näet ympärilläsi silkkaa kulissia.

Vierailija
19/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nimisiä homobaareja teilläpäin on ap? Mene sinne naukumaan.

Vierailija
20/52 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomainenkin voi olla tavallinen ja tylsä mut harvemmin huonoitsetuntoinen luuseri. 

Vaikea olla huonoitsetuntoinen luuseri jos pillua saa niin paljon kun sielu sietää. Kuten siis ulkkarit saa suomimuijilta, vaikka he olisivat tavallisia ja tylsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän