Lähimarketissa käyminen on nykyään sodankäyntiä
Kun astut sisään elisamyyjät hyökkäävät. Happi on huono. Ulos astuessa toinen elisamyyjä hyökkää. Jos hyökkäät takaisin niin mene huuli mutrulle.
Kommentit (38)
Jos ne kysyy mikä liittymä sulla on , vastaa Elisa, vaikka ei olisikaan , jättävät rauhaan.
Minä olen ihan vaan tavallisesti kävellyt niitten elisoitten ohi. En esim. vetänyt pumppua esille, enkä kierinyt lattialla suojautuakseni.
Sanot vain että on työsuhdepuhelin ja netti, heti jättävät rauhaan.
Meidän K-Marketin ovella päivystää vain Ison Numeron myyjä, mutta kun marssin ohi aurinkolasit päässä, hän ei uskalla lähestyä.
Työtään nekin vaan tekee! Varmasti olisivat mieluummin ihan jossain muualla, muuta tekemässä.
Mä en edes piittaa niistä tuon taivaallista. Mutta muutama oikeakin ongelma on: ne kärryt !!!! On noloa jättää ne minne ja miten sattuu !!!!! Ne kuuluu jokaisen käyttäjän laittaa itse oikealle paikalleen, ei muualle !!!!!!!! Mikä siinä nyt muka on niiiiiiiiiiin vaikeaa käsittää ? Kenelläkään EI OLE kiire minnekään, etteikö ne voisi laittaa itse ! Siinä en mene aikaa yhtään. On noloa myös kauppaa kohtaan tuollainen käytös ! Hävytöntä. Typerää. Sellaisia saa todella hävetä.
Ne antaa karkkia :D älä kävele ohi karkkikipon
Vähän sentään ovat jo ne pysäyttelevät jannut oppineet, etteivät koita pysäyttää kaupasta ostoksien kanssa poistuvaa asiakasta, vaan vain sinne saapuvia asiakkaita. Ovat hoksanneet, ettei pakasteet ym. siedä sitä, että jäädään jotain myyntipuheita kuuntelemaan kauppareissun päätteeksi.
Paljon vaarallisempia ovat 👱🏿👨🏿👨🏽🦱👨🏿🦲🧑🏿🦳👨🏽🦱👨🏿👩🏿🦱🧑🏿🦱👦🏿🧒🏿
Tekis mieli lyödä nyrkillä mahaan. Ilmat pihalle niin olisivat hiljaa!
Onneksi meidän kaupassa ei näitä tinkaajia näy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne kysyy mikä liittymä sulla on , vastaa Elisa, vaikka ei olisikaan , jättävät rauhaan.
Eivät muuten jätä. Sitten tulee: Mut koska hankittu katotaan jos voidaan updeittaa parempi sopimus. No, voihan siihenkin sanoa että just hankittu. .
Vastaan vaan kiitos ja ei kiitos. Jos siis on liittymäasiat hiljattain päivitetty. Noita kannattaa välillä päivittää kun lähettelevät jopa 100€ lahjakortteja ja tinkaavat jopa olemassa olevista liittymistä jos meinaa vaihtaa toiseen
Kunhan nyt ei määräaikaista sopparia tee. Tai kai niitäkin on hyviä. Mutta pitää olla tosi halpa jos haluaa olla edullisempi kuin noi mitä ne kilpaillessaan keskenään tarjoo.
Mutta toki. Aika usein kävelen ohi kun ei vaan jaksa. Vaikka pitäsikin
Onneksi Suomenkin telkusta tulee kaikenlaisia ramborealityohjelmia nykyään, että osataan huutaa hoja-hujaa ja hypätä erilaisiin karate- ja puolustuasentoihin, jos vaikka Elisa on aulassa kauppaan mennessä.
Älkää nyt olko lapsellisia. Ne on töissä. Hyvä, että ihmiset tekee töitä, jos niitä saanu. Ja yritykset voittoa, jotta siltä puolelta voudaan pitää edes jotenkin Suomi-laivaa pinnalla. Kävelette ohi sanonatta sanaakaan, jos asia ei kiinnosta. Naurettavaa pitää hyökkäyksenä toisten ihmisten duunia. Ei oo helppo duuni, sopii mennä kokeilemaan.
Onhan niitä aina monenlaisia myyjiä ja asian esittäjiä. Onko heistä pakko polttaa päreet?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt olko lapsellisia. Ne on töissä. Hyvä, että ihmiset tekee töitä, jos niitä saanu. Ja yritykset voittoa, jotta siltä puolelta voudaan pitää edes jotenkin Suomi-laivaa pinnalla. Kävelette ohi sanonatta sanaakaan, jos asia ei kiinnosta. Naurettavaa pitää hyökkäyksenä toisten ihmisten duunia. Ei oo helppo duuni, sopii mennä kokeilemaan.
Tuo ei mitään oikeaa työtä ole, lähinnä säälittävää.
Ei ne hyökkää jos kävelet vaan tyynen kankeesti ohi. Älä edes katso päin, ei ne perään juokse.