Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen on uimavaippa?

Vierailija
13.05.2007 |

siinäpä se asia oli jo otsikossa et millainen on uimavaippa? olen ommellut lapselleni kestovaipat itse ja nyt kun on kesä tulossa olen miettinyt tuota uimavaippaa. en siis tarkoita mitää liberon kertakäyttö-uimavaippoja. onko uimavaipassa imua niin et pissat jää sinne vai onko se muovinen " kuori" joka pitää kakat vaan sisällä??? kertokaa joku valistunut...=)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallikäynnillä ne on ehkä ihan kätsyt, mutta uimarannalla ei, jos aikoo olla siellä useamman tunnin. Silloin tarvitsee useammat uimavaippahousut, eikä niiden imukyky tosiaankaan ole tavallisen kestovaipan luokkaa. Lähinnä ne on vaan siksi, ettei kakkaa tulisi uimaveteen. Ja harva lapsi kakkaisi muutenkaan veteen. Itse olen valinnut tavalliset uikkarit ja tavallisen kestovaipan, on meillä yhdet uimavaippahousutkin mutta ne on oikeastaan täysin turhat.

Vierailija
22/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi nyt vihdoinkin jo vastata ap:n kysymykseen eikä inttää potatuksesta

Se on kuorivaippa jossa on imuosa sisällä. Piste. Turhaakin turhempi hyödyke. Kireet lahkeet jotta kakka muka pysyy sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hävetä varsinaisesti. mut tuntuu niin turhalta raahata pottaa sellaiselle joka vain juoksee karkuun, ei varmasti sekunniksikaan istahda potalle.

luultavasti käytän siis rannallakin kestovaippoja. ajattelin vaan et ois ollu kiva se uimavaippa niin ei mee hiekkaakaan pyllyyn. on meillä myös uimapuku, mut meidän lapsonen on niin ruipelo et kaikki uikkarit roikkuu sen päällä niin et ne kikkareet kyllä putoo sinne rannalle.....=)

Vierailija
24/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain sen käsityksen, että ap:n oma mielipide perustuu juuri neuvolantädin kertomaan.

Jokainen tyylillään, mutta sen voin omasta kokemuksestani useamman lapsen äitinä kertoa, että meillä lapset olisi vaipassa vielä kouluiässäkin jos olisin (ap:n neuvolan tädin ohjeen mukaan) odottanut siihen asti, että lapsi itse alkaa haluta potalle, ennen kun kaivan potan esille ja aloitan harjoittelun. Miten lapsi osaa edes pottaa haluta, jos hänelle ei pottaa tarjota?

Mutta kukin tyylillään, pitäköön lapsiaan vaipoissa kolmevuotiaanakin vielä jos haluaa :)

Vierailija
25/25 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi siinä istukaan, ellei sille pidä hetken aikaa seuraa... eikä osaa istua potalla, jos sille ei opeta.

Meillä ei ole koskaan pottaa mukana rannalla tai maauimalassa, pissatan pikkuiset uimarannan tai uimalan vessassa, tai vaikka viereisessä metsässä. Aina on uikkarit pysyneet puhtaana kakasta, pissasta en tiedä kun voipi olla että lapsi pissaa uidessaan...

Vierailija:

ei hävetä varsinaisesti. mut tuntuu niin turhalta raahata pottaa sellaiselle joka vain juoksee karkuun, ei varmasti sekunniksikaan istahda potalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän