Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin/pelottavin ongelma mihin olet itsesi hankkinut?

Vierailija
21.05.2026 |

Kertokaa! 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkataakka ja työttömyys.

Vierailija
62/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on idiotismia aivan omassa luokassaan, mutta makoilin suppilaudan päällä mökin rantavedessä. Onnistuin nukahtamaan ja ajauduin aika pitkälle merelle ennen kuin heräsin. Olin hetken aivan paniikissa kun tajusin kuinka kaukana rannasta olen, enkä edes näe onko enää oma ranta kyseessä. Onneksi oli suht tyyntä ja yhdessä vaiheessa veneilijä sitten tuli vielä jeesaamaan minua, kun oli arvannut oikein, ettei kukaan lähde niin kauas suppailemaan.

Hitto, että hävetti ja hävettää vieläkin. Lapsille en ole kertonut mitään, kun menee tuollaisen ääliöinnin myötä pohja kaikelta antamaltani turvallisuuskasvatukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin ex oli väkivaltainen ja lopulta kaveri onnistui pääsemään suhteesta irti. Hän siis käytännössä joutui pakenemaan exäänsä avojaloin talvipakkaseen. Onneksi pääsi naapurirappuun ja sieltä soitettiin poliisi ja exä vietiin putkaan. Kaveri tuli turvaan luokseni yöksi ja minä lähdin seuraavana aamuna hakemaan hänen tavaroitaan asunnoltaan.

En vieläkään ymmärrä, miksi menin sinne yksin. Tuntuu nyt näin jälkeen päin aivan järjettömältä miten huonosti varauduin tilanteeseen. Mies oli päässyt pois putkasta ja pamahti kämpille kun olin siellä. Alkoi uhkailemaan minua ja vaatimaan, että soitan ystäväni paikalle tai vien hänen luokseen. Kun kieltäydyin, niin retuutti minut hiuksista parvekkeelle ja uhkasi paiskata alas. Säikähti kuitenkin varmaan sitä kun aloin huutamaan ja häipyi paikalta.

Aina kun sanotaan, että tavaroita ei saa mennä hakemaan yksin niin tämä sitten koskee erovan henkilön lisäksi ihan kaikkia muitakin henkilöitä. 

Vierailija
64/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhaastattelu. Tosin viime vuosina niitä ei ole juurikaan ollut. Alle 7 vuotta työhistoriaa niin rekrytoijat saattaa vähän ihmetellä...

M54

Vierailija
65/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 000 € ulostottovelat. Pelotti, kun meni elämänhalu täysin. Jotenkin sitä tässä vielä kärvistellään ja velka lyhenee.

Vierailija
66/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukulana Norjassa mentiin siskon kanssa vuonon rantaan keräilemään simpukoita. Vanhemmat varoitti, ettei mennä hiekkasärkille, ettei vuorovesi pääse yllättämään. Tietenkin me mentiin sinne hiekkasärkille ja tietenkin se vuorovesi pääsi yllättämään. Sieltä sitten onnistuttiin kahlaamaan rantaan kun kylmä vesi oli rintaan asti ja virtaus veti jo sen verran, että töitä joutui tekemään ihan kunnolla.

Melkein pelottavampaa oli mennä asuntoautolle ottamaan selvää millaiset huudot oli luvassa.

Tämä on tuttua. Ei siis vuoroveden kanssa pulaan joutuminen vaan se, kuinka lapsena hankkiutui vaaranpaikkoihin, mutta vaaraa enemmän sai pelätä reaktioita kotona.

Vierailija
67/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän villinpänä teininä tuli hankkiuduttua kaverin kanssa sellaisiin tilaneisiin, että jälkeen päin pitää ihmetellä, ettei mitään koskaan käyty. Päädyttiin liftaamaan toiseen kaupunkiin, pyörittiin jossain narkkikämpillä vaikkei itse mitään käytetty, jallitettiin aikuisilta miehiltä juomia tai rahaa jne.

Aikuisena monesti miettinyt, että oli uskomattomasta tuurista kiinni, ettei jouduttu suurempaan pulaan tai jonkun hyväksikäyttäjän hampaisiin. Kiitollinen olen siitä, että oma teini on fiksu ja kotona viihtyvä tapaus.

Vierailija
68/73 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tulee mieleen, oli yläasteella. Olin ysiluokalla vähän hukassa, välit entiseen kaveriporukkaan oli huonontuneet, joten aloin viettää aikaa parin samaa koulua käyvän kovistytön kanssa. Heidän kauttaan tutustuin uusiin tyyppeihin, jotka eivät olleet mitenkään parasta tai tasapainoisinta seuraa. Ei siitä sen tarkemmin, mutta porukassa oli mukana tyttö, joka oli aggressiivinen, väkivaltainen ja arvaamaton. Ajauduin hänen kanssaan huonoihin väleihin, minkä seurauksena päätin, että parempi ottaa etäisyyttä koko porukkaan. Tuo tyttö alkoikin sitten vainota minua, mistä tuli muutama oikeastikin ikävä tilanne - hän ilmestyi milloin mistäkin kun olin ulkona ja mm. uhkaili minua puukolla ja kurkun auki viiltämisellä. Hän ja jotkut muut tuosta porukasta soittelivat myös uhkaavia puheluita minulle ja muillekin perheenjäsenilleni. Lopettivat sitten lopulta, kun eräässä puhelussa isäni sanoi tekevänsä heistä rikosilmoituksen.

Vierailija
69/73 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran maniapäiten menin tilaamaan itselleni solariumin. Pahempia ja pelottavampiakin ongelmia on tullut manian myötä vastaan, mutta siinä vaiheessa kun solarium saapui, minä olin jo unohtanut koko asian ja ryvin masennuksen aallonpohjassa. Siinä vaiheessa kun haluat vain kuolla, etkä ainakaan kohdata ketään, oli hienoa alkaa selvittelemään koko solariumsotkua.

Vierailija
70/73 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
71/73 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus bentsoihin. En puhu isoista määristä ja lääkärin määräämiä ovat, mutta näistä en pääse irti. Vieroitus ei onnistu koska aspa-työ. Tämä alkaa käydä raskaaksi kun kaikki pitää suunnitella sen perusteella että riittääkö lääkkeet. 

Vierailija
72/73 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero hullusta exästä. Kävi laittamassa tappouhkauksia postilaatikostani ja kyttäili talon ulkopuolella. Oli aina kuumottava lähteä ja tulla kotiin.

Tämä minullakin. Taas kun lukee noita juttuja siitä kuinka monta naista on kuollut tänä vuonna lähisuhdeväkivaltaan tulee mieleen, että kuinka moni on elänyt tuossa vaarassa tai käynyt hilkulla. Omalla kohdallanikin ihan tavallisesta työssäkäyvästä mielestä kuoriutui "jos mä en saa sua, niin ei saa kukaan muukaan" hullu.

Vierailija
73/73 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi