Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset rinnat ovat naisella kauniit?

Vierailija
20.05.2026 |

Rintani ovat isot ja riippuvat, mutta mies himoitsee niitä. Olen aina nelinkontin, kun nussimme, kun mies haluaa samalla puserrella rintojani.

Minkälaiset rinnat ovat naisella kauniit?

Vaihtoehdot

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kaikki. Naisystävilläni on ollut pieniä, mahti-isoja ja kaikkea siltä väliltä. Voin rehellisesti sanoa ettei rintojen koolla ole väliä. Minä olen enemmänkin nännimiehiä. Pienet terhakat tai riippuvat tissit, joissa napakat nännit = about parasta. 

Varmasti sitten sinulle, onhan sellaisiakin miehiä olemassa joille ei silläkään ole väliä onko välissä nakki vai sämpylä. Monella miehellä kuitenkin on naismaku, varsin tarkoilla kriteereillä, niinpä voin rehellisesti sanoa että en koskaan ole peuhannut enkä koskaan tule peuhaamaan sellaisen naisen kanssa jolla on löysät roikkuvat hirviörinnat.

Vierailija
42/81 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäitse haluat, vai riittääkö kun sun mies haluaa ja saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan kaikki. Naisystävilläni on ollut pieniä, mahti-isoja ja kaikkea siltä väliltä. Voin rehellisesti sanoa ettei rintojen koolla ole väliä. Minä olen enemmänkin nännimiehiä. Pienet terhakat tai riippuvat tissit, joissa napakat nännit = about parasta. 

Varmasti sitten sinulle, onhan sellaisiakin miehiä olemassa joille ei silläkään ole väliä onko välissä nakki vai sämpylä. Monella miehellä kuitenkin on naismaku, varsin tarkoilla kriteereillä, niinpä voin rehellisesti sanoa että en koskaan ole peuhannut enkä koskaan tule peuhaamaan sellaisen naisen kanssa jolla on löysät roikkuvat hirviörinnat.

Juu, kaikilla on omat mieltymyksensä ja se täytyy hyväksyä. En toki tainnut mainita mitään hirviöriipputisseistä 😀

Riippuvissakin on eroja. Voi vaikka googlata jos haluaa saggy tai hanging - tulee nimittäin monenlaista. 
Mutta edelleen, olen nännimies, rintojen koolla ei ole väliä. Nippelit ja niiden oikea käsittely on pojjaat autuus onneen.

Vierailija
44/81 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet. Läski ei kiihota ja isot rinnat ovat lähinnä läskiä. Tykkään urheilullisista naisista enkä voisi kuvitella muuten sporttisella mimmillä alaspäin roikkuvia rasvapesäkkeitä. 

Vierailija
45/81 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset rinnat, jotka on suudeltavissa.

Vierailija
46/81 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisyyksien ystävä: joko helvetin isot riipparit tai olemattomat käytännössä pelkät nännit. Molemmat saa mut ihan tolaltani.

Vierailija
47/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot hieman riippuvat ovat parhaat. Näin kesällä olkaimettomissa bikineissä, kun vesipisara valuu niiden väliin, on näky vastustamaton.

Vierailija
48/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet kiinteät joissa isohkot nännit jotka seisovina kutsuvat nuolemaan ja huulilla imemään.

Vierailija
49/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, joita nainen ylpeästi kantaa ja rohkeasti esittelee. 

En ole tähän ikääni nähnyt muita, kuin ihania tissejä. Ensirakkaudellani oli melkein pelkät nännit, mutta niitä pussaamalla neidin pillun sai "tulvimaan". Sitten oli kaiken kokoisia, kunnes 30v avioliitossa todella isorintaisen rouvan kanssa. Ne rinnat ja lopulta koko rouvan vei rintasyöpä. 

Vierailija
50/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutisulit ovat parhaat, ne ovat kiinteät ja niissä nännit ovat kovat kuin luumunkivet. Pikkutisulit ovat herkät koska tuntohermopäätteet ovat pikkuisella ihon pinta-alueella.

Vierailija
51/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät ovat kauniit koosta riippumatta. Isot ovat harvemmin kiinteät, ellei niissä ole täytettä, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu. 

Vierailija
52/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät ja riippuvat on ihanat! 

Vierailija
53/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äärimmäisyyksien ystävä: joko helvetin isot riipparit tai olemattomat käytännössä pelkät nännit. Molemmat saa mut ihan tolaltani.

Lisään vielä.yhden pykälän vaikka rintojen sijasta kiihottavinta onkin kauniit kasvot, tiukka peppu, hoikat sääret ja litteäksi treenattu vatsa. Tissit tulevat minun listallani vasta näiden jälkeen joten riittää kun sellaiset on ainakin periaatteessa.

AA-A nännit-ketunnenät +++++

B+

C++

D-DD ++++ (kiinteä tai "laskeutuvat"

E ja isommat + tai riippuvana -

Vierailija
54/81 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteät ovat kauniit koosta riippumatta. Isot ovat harvemmin kiinteät, ellei niissä ole täytettä, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu. 

Kyllä D-DD luomutissitkin voivat läpäistä lyijykynätestin mutta valitettavasti vain puolen vuoden ajan max 17-vuotiaana.

Vierailija
55/81 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä tyytyväinen estoista vapaa nainen on paras kumppani elämässä ja siis myös seksipuuhissa. Vaimoni on tällainen ja hänelle on suotu isot melko kiinteät kauniit F-kupin rinnat. Noista kuppikokohommista en ymmärrä, kun eri vartaloissa ne ovat eri kokoisia ja suhteessa eri näköisiäkin. Hänellä ne ovat isot ja olen kyllä sulaa vahaa.

Vierailija
56/81 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat on parasta ja nainen, joka nauttii niiden saamasta huomiosta

Vierailija
57/81 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät rintaliiveja, joiden toppaukset saavat rinnat näyttämään isommilta. Haluni heräsivät, kun näin baarissa isopovisen naisen. Petyin, kun myöhemmin riisuin hänen rintsikkansa ja alta paljastui pienet rinnat.

Aina parempi kuin isot roikkuvat säkit.

Vierailija
58/81 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät rintaliiveja, joiden toppaukset saavat rinnat näyttämään isommilta. Haluni heräsivät, kun näin baarissa isopovisen naisen. Petyin, kun myöhemmin riisuin hänen rintsikkansa ja alta paljastui pienet rinnat.

haista paska

Vierailija
59/81 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haista paska

Joku pikkutisuli taas veti herneen nenäänsä.

Vierailija
60/81 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole kuin 1 enää...mitäs paska siihen sanot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan