Minkälaiset rinnat ovat naisella kauniit?
Rintani ovat isot ja riippuvat, mutta mies himoitsee niitä. Olen aina nelinkontin, kun nussimme, kun mies haluaa samalla puserrella rintojani.
Kommentit (154)
En miehenä, onnistunyt löytäämään muita kuin äärettömän kauniita rintoja. Hemmetti siinä missä autonkatsastuksessa olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän miesten mielestä on pienet, keskikoko, suuret. Määritelkää?
Tässä oma määritelmäni: pienet: A - B (A-kupin rinnat ovat olemattomat), keskikokoiset: C - D, isot DD:stä ylöspäin.
Mites kun E65 on A85 rinnakkaiskoko? Onko A edelleen olematon ja E iso?
Mites ku vaimolla on C85? Onko ne isot?
Sitruuna da, spanielinkorva niet!
Vierailija kirjoitti:
Pikkutisulit paljaina.
Pikkutisulit nöpöttämässä kesähelteellä ilman liivejä valkoisen teepaidan alla!
No ensinnäkin niiden pitää sopia jotenkin siihen muuhun kokonaisuuteen. Itse pidän kaikenlaisista, paitsi jos riippuvat niin että nännit ovat jo navan kohdalla. Olen nähnyt niitä melko paljon tähän ikään eikä niihin kyllästy koskaan.
Tarkat kuvailut on osalla vastaajista. En ole ikinä nähnyt aivan sellaisia rintoja kuin itselläni on (esim. kuvissa, tosin en ole tissikuvia hirveästi katsellutkaan) joten yksilöllisyyttä on paljon tässäkin asiassa. Rintojen kiinteys on geneettistä, tässä suhteessa olen onnekas. Muoto on säilynyt lähes muuttumattomana kolmekymppisestä asti. 80G
Riipputissit ovat todella ärsyttävät. Mieluummin kiinteät, eikä haittaa vaikka ois aaaa. Mutta nämä ovat makuasioita ja toivottavasti jokainen löytää sen itselleen sopivan.
Ensinnäkin, täysin hölmö kysely, AP. Rinnat ovat paljon muutakin kuin pelkkä koko, eikä rintojen kauneutta voi missään tapauksessa redusoida yhden mittanauhalla mitattavan parametrin taakse.
Mua viehättää tisseissä eniten se, että eri naisilla ne ovat erilaiset, ja kaikki omalla tavallaan kauniita. On pieniä ja nöpöttäviä, isoja ja riippuvia, käteen sopivia ja sopimattomia, suonikkaita, sileitä, venymäarpisia, on nännejä ja nännipihoja eri kokoisia, muotoisia ja värisiä, on kaukana toisistaan sijaitsevia rintoja, joissa nännit katsovat eri suuntiin, on lähellä toisiaan olevia rintoja... ynnä lukemattomia muita variaatioita. Erilaisuus rikastaa naiseuden ilmenemismuotoja. Olen tietoisesti valinnut, että en valitse itselleni yhtä ihannemallia vaan haluan ihailla niitä kaikkia.
Minulle on tärkeintä, että nainen on sinut omiensa kanssa. Jos ei ole, niin edes hyväksyy sen, että minä pidän niitä kauniina. Jos nyt jonkinlainen tissityyppi pitäisi sanoa, mistä en pidä, niin karvaiset man boobsit eivät oikein sytytä minua, koska olen mielestäni heteromies.
Sitten minulle on henkilökohtaisesti myös tärkeää, ettei rintoihin ole tehty operaatioita turhamaisuus- tai muotisyistä, kuten silikonit tai pienennykset. Eivät sellaiset näytä eivätkä tunnu oikeilta. Mutta ei sekään enää tiilenmurtaja ole tässä vaiheessa ikää, kun omat lapset on jo tehtynä. Nainen on aika paljon muutakin, kuin pelkät rinnat.
m.40
Tietysti kiinteät. Ihan sama, minkä kokoiset ne on. Jos roikkuu, niin plääh.
Ei se koko niinkään, vaan sopusuhtaisuus. Esim. Isot rinnat a-kupin pienillä nänneillä ei oikein toimi.
Melkeinpä voisi sanoa, että nännit ne tissit tekee. Tai ainakin viimeistelee.