Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, ihanaa :)

Vierailija
13.05.2007 |

Mies on on 3kk työreissulla ja ei pääse välillä käymään kotona. Tänään aamupäivällä miehen kaveri tuli käymään, tuli kuulema tarkistamaan tarvitsisinko mitään (hän on joskus käynyt minulle kaupassa, jos lapset kipeitä tms). Miehen kaveri käyttäytyi jotenkin oudosti tuntui,että oli hermostunut jostain.

No mies soitti mulle sitten tuossa pari tuntia sitten, kysyi onko minulla rauha puhua, kun hänellä on tärkeää asiaa. Sydän pomppasi jo kurkkuun, kun säikähdin onko jotain tapahtunut.

No... Mies käski minun mennä ottamaan eteisen kaapin päältä pienen laatikon ja katsomaan mitä siellä on. Siellä oli tosi ihana sormus ja mies kysyi haluaisinko mennä hänen kanssa naimisiin :) Tuli ihan kyyneleet silmään ja tottakai suostuin :)

Mies on ollut reisussa jo n kuukauden eli on ostanut sormuksen jo sillon, kun oli vielä täällä! Kiva, kun oli nähnyt vähän vaivaa asian eteen. Nyt tuntuu, että olen jotain aivan erikoista miehelle :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu varmaan ihanalta, mun mies antoi mulle myös ihanan sormuksen jonka oli ite valinnut Norjassa kun oltiin moottoripyörällä reissussa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme